Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, mikset käytä ehkäisyä yhden illan hoidon kanssa?

Vierailija
30.05.2021 |

Ei enää ihmetytä ylläriraskaudet tai sukupuolitautien leviämiset, kun juuri ketään ei kiinnosta käyttää kondomia. Omasta kokemuksesta tasan yksi mies on huolehtinut asiasta itse, muuten saanut kuunnella "äääh, onko ihan pakko"- nillitystä. Kuinkahan yleistä tämä on, vai olenko tosiaan vain törmännyt pelkkiin uunoihin? Eikö yhtään huoleta mahdollinen raskaus tai taudit?

Kommentit (131)

Vierailija
21/131 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ehdottaa seksiä ilman ehkäisyä, se on selkeä ehdotus hankkia yhteinen lapsi. Isä-ainesta siis. Valmis sitoutumaan lapseen seuraavaksi 18-vuodeksi. Ihanaa!

Vierailija
22/131 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis useimmat yli 30v naiset haluaa jättää kortsun pois - ainakin minun kanssani. Uskotte tai ette, niin yli puolet ihan normaaleista naisista ilmoittaa omatoimisesti ettei tarvitse käyttää

Sulle saattaa tulla jokunen isyyskanne. Älä sitten marise, että "sinut huijattiin isäksi".

Milloin kävit sp-tautitestissä?

Oliskohan joku 3vuotta sitten. Ei ollut mitään ja sen jälkeen olen pariakymmentä tinder neitosta paljaalla käynyt paukuttamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/131 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi harrastaa yhdenillan juttuja?

Uus nainen tuntuu syntisen hyvältä

Tämä. On voittajafiilis, kun pääsee ekan kerran työntyyn uuteen naiseen. Kortsua tosin käytän aina.

Vierailija
24/131 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt tätä ihan samaa. Kun olin sinkku, aivan fiksuilta vaikuttaneet ja korkeasti koulutetutkin miehet olisivat säännönmukaisesti vedelleet paljaalla vaikka kuinka lyhyen tuntemisen jälkeen. Mitä ihmettä? Yhdeltä kysyin, että ei siis haittaa jos ensi vuonna tulee isäinpäiväkorttia. Jäi hommat sillä kertaa sikseen.

Kyllähän sinä nyt oman kiertosi tunnet etkä anna paljaalla jos ovulaatio on lähellä tai päällä?

Vierailija
25/131 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla typerys jos harrastaa seksiä tuollaisen kanssa. Mies joka nillittää kortsusta jossain yhden illan panossa on varmasti kävelevä tautialusta, hyi hitto. 

Vierailija
26/131 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset harrastavat yhden illan juttuja?

Miksi ei? Seksi on kivaa.

Vierailija
27/131 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset, ei yhden illan suhteille, älkää olko helppoja. 

Vierailija
28/131 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naiset, ei yhden illan suhteille, älkää olko helppoja. 

Miksi nainen ei saisi nauttia seksistä? Herää 2020-luvulle.

Vierailija
29/131 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt tätä ihan samaa. Kun olin sinkku, aivan fiksuilta vaikuttaneet ja korkeasti koulutetutkin miehet olisivat säännönmukaisesti vedelleet paljaalla vaikka kuinka lyhyen tuntemisen jälkeen. Mitä ihmettä? Yhdeltä kysyin, että ei siis haittaa jos ensi vuonna tulee isäinpäiväkorttia. Jäi hommat sillä kertaa sikseen.

Kyllähän sinä nyt oman kiertosi tunnet etkä anna paljaalla jos ovulaatio on lähellä tai päällä?

En antanut paljaalla ollenkaan, kun en halua joltain hetken heilalta lasta enkä tauteja. Mutta mies, joka ei myöskään halua noista kumpaakaan, asiasta edes kysymättä vaan laskee sen varaan, että joku viikko sitten tavattu nainen jonka motiiveista tai historiasta ei ole tietoa toimii just ”oikein”.

Ei voi käsittää eikä anna ihmisestä fiksua kuvaa.

Vierailija
30/131 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi tapaa seksissä ei minulle sovi, toinen on se että kalu pitää ottaa juuri ennen simennnystä ulos ja ruiskia huulille tai pakaroille, mitä tuhlausta ja vie kaiken nautinnon. Toinen tapa joka ei sovi on kondomi. On se vaan hienoa kun saa kaikessa rauhassa nauttia miten vaginan poimut hierovat kalua. Osa naisista luottaa varmoihin päiviin suurin osa pillereihin.

Se muutaman kilon yleinen painonnousu saadaan kuriin hieman liikuntaa lisäämällä. Monet naiset sanovat pillereiden nimenomaan tasoittavan mielialoja.

Vierailija
31/131 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä (olen nainen) ollut yksi mies kuvioissa viimeisen 17 vuoden aikana. Häntä ennen oli ensimmäiset seksikokeilut 18 - 19-vuotiaana, ensimmäisen miehen kanssa 18-vuotiaana ja toisen kanssa 19-vuotiaana. Ne nyt olivat vain sellaisia kokeiluja, ei mitään nautinnollista seksiä tosiaankaan. Sitten on ollut suhde tämän yhden kanssa. 

En ikinä voisi nauttia seksistä jonkun tuntemattoman kanssa. 

Enkä muuten haluaisi kumppanikseni miestä, joka on harrastanut yhden yön suhteita. En vaikka hän olisi käyttänyt kondomia (se ei ole 100 % suoja eikä suojaa kondyloomalta eikä herpekseltä). Onko tämä liian tiukka kriteeri? Olen nimittäin saanut kuittailua että "neitsytmiestä on vaikea löytää". Eli jos ihmisille sanoo kelpuuttavansa vain sellaisen miehen jolla ei ole ollut irtosuhteita, niin saa tuollaisen vastauksen. 

Vierailija
32/131 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi tapaa seksissä ei minulle sovi, toinen on se että kalu pitää ottaa juuri ennen simennnystä ulos ja ruiskia huulille tai pakaroille, mitä tuhlausta ja vie kaiken nautinnon. Toinen tapa joka ei sovi on kondomi. On se vaan hienoa kun saa kaikessa rauhassa nauttia miten vaginan poimut hierovat kalua. Osa naisista luottaa varmoihin päiviin suurin osa pillereihin.

Se muutaman kilon yleinen painonnousu saadaan kuriin hieman liikuntaa lisäämällä. Monet naiset sanovat pillereiden nimenomaan tasoittavan mielialoja.

Tämä on kyllä paha, huonontaa orgasmia ja joskus jää tulemattakin ja sitten nainen pahastuu, kun ajattelee että hänessä oli vika kun en tullut.

Vierailija
33/131 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin. Nuorena minulla oli useita yhdenillanjuttuja ja aina alkoi  vinkuminen "ei me tarvita", nyt eronneena nelikymppisenä Tinderissä olen huomannut että sama jatkuu myös neljä,viisikymppisillä äijillä!  Ja  sitten itketään, kun heppiä kutittaa tai naisella on pulla uunissa..

Vierailija
34/131 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä (olen nainen) ollut yksi mies kuvioissa viimeisen 17 vuoden aikana. Häntä ennen oli ensimmäiset seksikokeilut 18 - 19-vuotiaana, ensimmäisen miehen kanssa 18-vuotiaana ja toisen kanssa 19-vuotiaana. Ne nyt olivat vain sellaisia kokeiluja, ei mitään nautinnollista seksiä tosiaankaan. Sitten on ollut suhde tämän yhden kanssa. 

Enkä muuten haluaisi kumppanikseni miestä, joka on harrastanut yhden yön suhteita. En vaikka hän olisi käyttänyt kondomia (se ei ole 100 % suoja eikä suojaa kondyloomalta eikä herpekseltä). Onko tämä liian tiukka kriteeri? Olen nimittäin saanut kuittailua että "neitsytmiestä on vaikea löytää". Eli jos ihmisille sanoo kelpuuttavansa vain sellaisen miehen jolla ei ole ollut irtosuhteita, niin saa tuollaisen vastauksen. 

Olet siis vaihtamassa nykyisen neitsytmieheen? Ja haluat häneltä ilman kondomia? Selkis.

Vierailija
35/131 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten itketään elareista.

En koskaan kerro oikeaa nimeäni tai anna yhteystietojani yhden illan panoille. Sometilejä ei ole. 

Vierailija
36/131 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema.

Ilm. 21:8

Vierailija
37/131 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisillako ei ole mitään vastuuta siinä ehkäisyssä?

jakaako aloittaja sitä lettuaan paljaalla? naisia ei kiinnosta ne sukupuolitaudit?

nauttikaa supertippureistanne 

Vierailija
38/131 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten itketään elareista.

En koskaan kerro oikeaa nimeäni tai anna yhteystietojani yhden illan panoille. Sometilejä ei ole. 

Entäs kun huomaat että sinulla on herpes tai  HIV? Eikun anna kun arvaan: Panet vain kauniita naisia koska kauniilla ei voi olla tauteja.

Vierailija
39/131 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis vaihtamassa nykyisen neitsytmieheen? Ja haluat häneltä ilman kondomia? Selkis.

Nyt en kyllä ymmärrä noita "johtopäätöksiäsi". 

Tämä nykyinen suhde ei enää jatku ja henkilö asuu eri paikkakunnallakin. Olen vapaa löytämään jonkun, tuolla kriteerillä jonka kirjoitin.

Vierailija
40/131 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehet tulevat kertomaan että kyllä joku nainenkin joskus halusi panna ilman kondomia ja lykkivät itse menemään tyytyväisenä tämän jälkeen.

Kuullaas pojat, kun tuossa tilanteessa on kaksi vastuutonta ihmistä, jotka eivät välitä ehkäistä tauteja tai raskautta. Vinkki: sinä olet se toinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän