IS: Naiset inhoavat 69-asentoa
Kommentit (111)
69 on hyvä asento, jos molemmilla on penikset.
Vierailija kirjoitti:
69 kyljiltään ladyboyn/shemalen kanssa. Itse kyllä tykkään 69 naisen kanssa just sen takia kun molemmat reijät naamassa kiinni ja pääsee molempia nuolemaan. Tosi naughty tunne. Nainen kiemurtelee ja voihkii samalla kun imee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
69 kyljiltään ladyboyn/shemalen kanssa. Itse kyllä tykkään 69 naisen kanssa just sen takia kun molemmat reijät naamassa kiinni ja pääsee molempia nuolemaan. Tosi naughty tunne. Nainen kiemurtelee ja voihkii samalla kun imee.
Miten voihkitaan ja imetään samalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voihkitaan ja imetään samalla?
Kun voihkii niin silloin nainen luonnollisesti laskee munan suustaan. Selkä menee voihkinnan aikana vähän mutkalle. Kieli on osunut oikeisiin paikkoihin. Nainen saattaa väristä ja täristä. Sanon vielä että ihan hemmetin kiihottavaa. Teinipoikana tuota pääsin ekan kerran kokeilemaan ja on niin intensiivistä olla siinä cockpitissä molemmat slotit naamassa kiinni. Makeeta ja karvasta päällekkäin.
"Menaisten" otsikko oli väärin, pitäisi olla "Jotkut nuoret naiset..." - tuossa artikkelissavanhin "haastateltu" (?) oli 30-vuotias. Eivätkö vanhemmat naiset harrasta seksiä?
Höh siirrettiin seksipalstalle ja nyt ihmiset ei enää kommentoi tähän.
Kuinka hankalaa on tajuta että ei siinä mikään pakko ole yhtäaikaa suorittaa vaan kummatkin voi olla vuorollaan nautinnon saajana? Esim perinteinen nainen selällään ja nuolija mahallaan on todella huono asento nuolevan osapuolen niskalle
Vierailija kirjoitti:
Kuinka hankalaa on tajuta että ei siinä mikään pakko ole yhtäaikaa suorittaa vaan kummatkin voi olla vuorollaan nautinnon saajana? Esim perinteinen nainen selällään ja nuolija mahallaan on todella huono asento nuolevan osapuolen niskalle
Se on intensiivistä. Kyllä sen kestää. Ihan eri tunne kuin olla päällä nuolemassa. Kädet täynnä persettä ja naama kosteana mehuista, kaikki ne hajut ja maut koko naaman päällä. Se lämmön tunne kasvoissa ja nenä persreijässä kiinni.
En minäkään tykkää 69:stä. Ajatuksena kiva, mutta käytännössä huono. En pysty keskittymään, antautumaan ja heittäytymään tuossa kumpaankaan; en omaan nautintooni enkä miehen imemiseen. Olen myös aika lyhyt, joten kokoero tekee sen että en yleensä edes yletä nuolemaan ja imemään miestä kunnolla tuossa asennossa.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään tykkää 69:stä. Ajatuksena kiva, mutta käytännössä huono. En pysty keskittymään, antautumaan ja heittäytymään tuossa kumpaankaan; en omaan nautintooni enkä miehen imemiseen. Olen myös aika lyhyt, joten kokoero tekee sen että en yleensä edes yletä nuolemaan ja imemään miestä kunnolla tuossa asennossa.
Oisko lyhyt mies mitään? Ainiin kun te naiset ette tykkää lyhyistä miehistä.
Meillä vaimon kanssa molempien lemppariasento. Molemmin päin ja vieläpä kyljelläänkin. Vaimon orkun jälkeen vaihdetaan asentoa. Laukean pilluun tai vaimon päälle.
Ja 15cm pituuseroa ei aiheuta ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
En inhoa.
En minäkään. Nämä inhoavat on todnäk. trolleja.
M26 kirjoitti:
Naiset haluu, et mies keskittyy naiseen. Mieshä ei voi vaatii samaa. Jännä miten se menee noin…
Aina löytyy poikkeuksia... Itselläni dynamiikka menee niin, että jos mies on edes piilevästikin dominoiva, niin sitten minä keskityn lähinnä vain olemaan tilanteessa ja yritän sopeutua (lopputulos ei ole pidemmän päälle hyvä, koska en pysty rentoutumaan kunnolla).
Joskus kauan sitten minulla oli kumppani, joka antoi minun olla minä eikä koskaan ollut vailla minulta mitään.
Hän oli lähinnä passiivinen, mutta erittäin helposti lämpeävä... Ja hän tavallaan antautui kohteeksi. Vielä vuosienkin jälkeen muistelen häntä lämmöllä.
Olen erittäin herkkä minkäänlaiselle painostukselle/ohjailulle/manipuloinnille/vaatimiselle...
Jos minulta ei vaadita yhtään mitään, niin koen oloni turvallisemmaksi ja vapaammaksi ja mielikuvitukselle jää enemmän tilaa...
Kaikki eivät sovi minulle enkä minäkään sovi kaikille. Jos tässä vielä joskus jotain tapailee, niin pitänee kuulostella jo tutustumisen alkuvaiheessa tarkemmin mistä asioista kumppaniehdokas pitää, niin osaan sitten jättää ne dominoivat (ja tavista esittävät, mutta piilevästi dominoivat) muiden naisten nautittavaksi.
Kyllä ihan jees asento, mutta kyljillään tykätään olla. Mun orkun jälkeen yleensä vaihtuu asento. N38
Itse rakastan! Ollaan muutenkin miehen kanssa estottomia eikä häpeillä että "näkyykö peräreikä". Parasta oikein hieroa klitorista miehen kieltä vasten ja katsoa kun mieheltä valuu touhutippaa kun itsekin niin kikseissä näkymistä, ja välillä imeä ja välillä käyttää kättä.. ihanaa!
Meillä yleinen asento tuo 69 mutta niin että mies on päällä.
Voi jestas. Olenko ihan poikkeava, haluan kovastikkin oman miehen muna suuhuni ,samalla kun häntekee kaikkea kivaa minulle .Sormeilee imee ja nuolee. Joskus aivan jörkyttävän sävärin saa miesksin, kun tuntuu itselle niin älyttömän hyvälle. 69 yksi parhaita ja intiimeimpiä ja läheisempiä ikinä. Nam.