Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Naiset inhoavat 69-asentoa

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes yhtäpitkä pari ja yhdrnaikainen laukeaminen, joka kolmas kerta 69 parasta

Vierailija
102/111 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun noista naisista tietäisi! Yksi tykkää ratsastamisesta, toinen lähetyssaarnaajasta, kolmas lusikasta. Toiset haluavat peppuun, toiset suuhun. Kolmansille kaikki muu kuin vaginaseksi on tabu. Meidän miesten pitäisi sitten olla selvännäkijöitä, koska pelkkä ääneen kysyminen aiheuttaa joskus valtavan torjuntareaktion.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä asennossa on ongelma? Minä alla ja nuolen naisen pillua, voin samalla vähän kannatella. Nainen makaa päällä ja mulkku suussa. Kummallakin on ihan hyvä, rento asento.

Vierailija
104/111 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään! Eikä haittaa 21cm pituusero, mies kun on päällä pidempänä niin onnistuu. Esileikkinä kiva!

Se on kyllä totta, että ain välillä jommalta kummalta hetkeksi touhu keskeytyy kun tuntuu niin hyvältä että tunne saa ähisemään, mut ei se haittaa. Tykkään nauttia ja tykkään nähdä kun mieheni nauttii!

Vierailija
105/111 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehetkin inhoaa, jos sillä nyt on mitään uutisarvoa nyky-yhteiskunnassa.

Vierailija
106/111 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko. ei taida pitää kutiansa, tahi olla mitään tekemistä.. sen oikean totuuden kanssa?

en ole ikinä ees kuullut naisen ehdottavan edes ko.69 tyyliä, tai ollut sen mitenkään sinut,tms esim.harrastamassa sitä mun kanssa? nevö happen..

Vierailija
107/111 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvit kuusysiin lukulasit :))))

Vierailija
108/111 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa ja kiihottavaa näin miehen mielestä jos nainen nauttii siitä että mies pääsee näkemään kaiken. Itse rakastan 69. Mielestäni se onkin miehen asento ennemmin kuin naisen. Ihan parasta kun ekoilla seksikerroilla uuden naisen saa kuusysiin mieluiten vielä vähän likaisena. Kalu on naisen suussa kivikovana ja saat ihailla molempia reikiä aitiopaikalta. Itse tykkään haistella pimpan joka poimun kaikkia ihania tuoksuja. ja lopulta siirtyä hartaaseen nuolemiseen ja imeskelyyn...tarkoitus ei olekaan antaa tässä vielä naiselle nautintoa vaan nauttia itse. Yleensä työnnän kielen vaginaan ja imeskelen välilihaa jolloin nenä painautuu naisen peräaukkoa vasten. Jos nainen on sopivan likainen (enkä tarkoita nyt mitään kakkapyllyä) niin tuoksu on tajunnanräjäyttävän kiihottava ja tuhma. Ja tämä kaikki samalla kun nainen imee kalua...huhhuh. Naista tyydyttävää suuseksiä voi sitten tarjoilla ihan siitä asennosta mistä hän haluaa.... 

Vierailija
109/111 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääneen kysyminen naiselta ei valitettavasti ole mahdollista vaan kaikki perustuu arvailuun ja ajatustenlukuun. Voi toki puhua naiselle seksistä mutta todennäköisesti saat kenkää ja nainen ottaa jonosta seuraavan...josko olis joku joka ei ole pervo ja ällö.

Vierailija
110/111 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

69:stä olen pitänyt ensikerrasta lähtien. En osaisi olla ilman.

Vierailija
111/111 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en "normi" 69:stä tykkää, kun asento naisena on hankala ja keskittyminen omaan nautintoon mahdotonta. Jos mies päällä ja minä alla niin sitten tykkään, silloin onnistuu itseltäkin tuleminen.

N26

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme