IS: Naiset inhoavat 69-asentoa
Kommentit (111)
Alussa molemmat tekee yhtäaikaa. Sitten nainen lopettaa imemisen ja keskitytään vain naisen orgasmin saamiseen. Lopuksi voi imeä sitten miehen loppuun. Itse miehenä inhoan perinteistä nainen makaa selällään nuolenta-asentoa. Todella rankka asento nuolijan niskalle
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan tykkää. Ne pysty nauttimaan, jos pitää keskittyä omaan tekemiseen.
Lisäksi häiristee miehen suora näkyvyys peräreikääni.
Te naiset inhoatte omaa ruumistanne ihan riippumatta minkä ikäisiä olette ja siksi ette halua että mies näkee mitään.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään ja varsinkin jos mies nuolee persettäni. N37
Levitätkö vielä pakaroita samalla? 😍 M43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ja käyn pas.alla ja kus.lla ennen. Siitä se nautint.o.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan tykkää. Ne pysty nauttimaan, jos pitää keskittyä omaan tekemiseen.
Oletko miettinyt sitä, että kun mies nai sua takaapäin, silloin sitä vasta katse kiilautuu sun peräaukkoon?
Sitähän voi vuorotella. Ei kannata ottaa näppylöitä.
Kiinalaiset ja yleensäkin aasialaiset naiset tykkäävät 69:stä tosi paljon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko miettinyt sitä, että kun mies nai sua takaapäin, silloin sitä vasta katse kiilautuu sun peräaukkoon?
69 asennossa nuollessa se peräreikä on niin lähellä silmiä että katseen kohdistaminen siihen ei kunnolla onnistu ainakaan itselläni. Ja se harmittaa koska moinen aitiopaikka menee hukkaan. Kokeilkaapa itse asettaa vaikkapa sormi 10 cm päähän silmistä ja kohdistaa katse siihen
Rakastan 69:ä, mutta vain kumppanin kanssa, joka jakaa saman innon. Ei se muuten tunnu hyvältä, jos toinen ei tykkää. Nykyinen rakastaja saa mut todella kuumaksi siinä ja hoitelen hänet myös huolella. Saa hän mut kuumaksi kyllä kaikissa muissakin asennoissa. Harmi että suhteella ei ole tulevaisuutta, kun hän muuttaa ulkomaille. N45.
"Rakastan 69:ä, mutta vain kumppanin kanssa, joka jakaa saman innon. Ei se muuten tunnu hyvältä, jos toinen ei tykkää. Nykyinen rakastaja saa mut todella kuumaksi siinä ja hoitelen hänet myös huolella.."
Eikös se tuossa ole? Eli kaikkea semmoista tehdään, mikä molemmista tuntuu hyvältä. Ja parisuhteissa on kaiketi tarkoitus löytää niitä ihania kompromisseja. Kaikki ei tykkää kuusysistä, toiset vaativat sitä. Joillekin kakkonen on ykkönen. Sopeudut, jos muu yhdessäolo on sen arvoista.
"Lisäksi häiritsee miehen suora näkyvyys peräreikääni."
Monella naisella tuntuu peräreikä olevan isokin häpeilyn aihe. Onko jonkinlainen jäänne ajatuksesta, että eiväthän prinsessat ulosta. Eivät halua siksi, että miehet näkevät heidän peräaukkoaan.
Useimmille miehille naisen koko persenäkymä kaikkine reikineen on kiihottava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te naiset inhoatte omaa ruumistanne ihan riippumatta minkä ikäisiä olette ja siksi ette halua että mies näkee mitään.
Vaikea sitä on olla inhoamatta kun on saanut melkein koko ikänsä kuulla miten on vääränlainen milloin mistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä väsyin suuseksiin kun sitä 30 vuotta harrastettiin, mies tykkäsi siitä. Tuotakin tehtiin, asennollisesti epämukava on. Helppo saada orgasmi mutta se on aika pinnallinen verrattuna siihen orgasmiin, jonka saan peniksen avulla emätinyhdynnässä. Se vaan on paljon vaikeampi saada kuin nuolemalla saatu. Vaatii mieheltä oikean "aurauskulman" löytämistä ja hyvin hallittuja lanteita. Nuolemalla laukeaa kuka tahansa vaikka täyden tumpelon käsissä.
Ei todellakaan laukea.
Todella tärkeää uutisointia taas.
Vierailija kirjoitti:
Alussa molemmat tekee yhtäaikaa. Sitten nainen lopettaa imemisen ja keskitytään vain naisen orgasmin saamiseen. Lopuksi voi imeä sitten miehen loppuun. Itse miehenä inhoan perinteistä nainen makaa selällään nuolenta-asentoa. Todella rankka asento nuolijan niskalle
Nainen voi istua sinun naamallesi niin ei tarvitse niskaa jumittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei siinä nyt naisen tarvi perse levällään olla tai miehen naama siellä perseessä vaikka takaa päin naisikin naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu levitän sinun pakaroita.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni mies häpeää peräreikäänsä 😂😂 Haloo nyt taas ja sanon tämän naisena.
En ole koskaan pitänyt. Ei pysty itse nauttimaan eikä kyllä toisellekaan kunnolla mitään antamaan, kun ei voi keskittyä kumpaankaan kunnolla.