IS: Naiset inhoavat 69-asentoa
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alussa molemmat tekee yhtäaikaa. Sitten nainen lopettaa imemisen ja keskitytään vain naisen orgasmin saamiseen. Lopuksi voi imeä sitten miehen loppuun. Itse miehenä inhoan perinteistä nainen makaa selällään nuolenta-asentoa. Todella rankka asento nuolijan niskalle
Nainen voi istua sinun naamallesi niin ei tarvitse niskaa jumittaa.
Jos istuu selkä suorana niin pillun kulma muuttuu sellaiseksi että taas on huono nuolijan niskalle. Persereikä tulee kyllä entistä paremmin tarjolle jos sitä haluaa nuolettaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan tykkää. Ne pysty nauttimaan, jos pitää keskittyä omaan tekemiseen.
Lisäksi häiristee miehen suora näkyvyys peräreikääni.
Oletko miettinyt sitä, että kun mies nai sua takaapäin, silloin sitä vasta katse kiilautuu sun peräaukkoon?
No ei siinä nyt naisen tarvi perse levällään olla tai miehen naama siellä perseessä vaikka takaa päin naisikin naista.
Kyllä se näkymien vuoksi on aina toivottavaa. Paitsi jos pahat pukamat, jolloin menee halut.
Kysyn aina treffeillä suhtautumista 69:iin. Jos ei pidä, se on adjö.
Kyllä minä ainakin rakastan. -N40
Vierailija kirjoitti:
Apua tuo kommentti että nuolemalla laukeaa kuka tahansa vaikka millaisen tumpelon käsissä.. :D
Et ole kokenut kun joku täysi tunari suunnilleen puree tai kovalla kielellä tökkii tai lurpsuttaa tyyliin jotain nivustaivetta matkojen päässä oikealta alueelta ohjeistuksesta huolimatta.. Tai suhtautuu naisen sukuelimiin inhoten (koska emt. neuropoikkeavuus, pöpökammo, estyneisyys, piilohomous, vihaa nuolla muttei kehtaa sanoa kun haluaa itse suihinoton.. valitse noista)
Siinä ei laukea kukaan vahingossakaan. Eikä kaikki tykkää hyvästäkään suuseksistä, miehet eikä naiset.
Itse aiheeseen sanon että kuusysi on turhaa itselleni. Tykkään antaa suuseksiä naisille sekä miehille. Tykkään ottaa sitä vastaan vain jos sen antaja on todella kiihottunut toiminnasta ja tekee selväksi että voin rentoutua ja ottaa aikani. Kuusysissä en voi nauttia kummastakaan osasta mitenkään kun asento on hankala enkä voi keskittyä omaan toi
Toisinpäin myös, ei uskoisi kuinka hankalaa suihinotto voi olla osalle ihmisiä. :D
Vierailija kirjoitti:
Kiinalaiset ja yleensäkin aasialaiset naiset tykkäävät 69:stä tosi paljon!
Pitääkin varata lomamatka kaukoitään.
Suihinotossa tulee aina mieleen se, kuinka siittiöt tunkeutuvat kaikkiin suusta lähteviin tiehyisiin: korviin, nenään, kyynelkanaviin, sylkyrauhasiin jne. Yäk!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinalaiset ja yleensäkin aasialaiset naiset tykkäävät 69:stä tosi paljon!
Pitääkin varata lomamatka kaukoitään.
Lomalla pelkästään naisia hajareisin istumaan naamalle. Yes!
Vierailija kirjoitti:
Aijaa, mä ainaki saan siinä monesti orgasmin tyttöystävälle
Gf heittää jurkkaa.
Suuseksiä meillä harrastetaan jokaisella seksikerralla puolin ja toisin mutta ei enää näin vanhemmiten koskaan 69:iä. Ihan älytön asento, kun oikein kumpikaan ei pysty nauttimaan, kun pitää keskittyä toisen imemiseen/nuolemiseen. Suuseksi on ihanaa mutta ei 69:ssä.
Käytännössä melkein joka kerta käytössä. Usein pitkäänkin. Käytetään vaihtelevasti eri variaatioita, tykkään tosi paljon kyljellään olosta tuossa sekä niin, että mies on päällä. 69:ssä syväkurkku on myös helppo toteuttaa, kun kulma on parempi niinpäin. Kumpikin tuottaa kokoajan nautintoa suulla yhtä aikaa. On totuttu ottaa nautintoa vastaan samalla kun tuotetaan toiselle nautintoa. Yleensä kuitenkin vielä vaihdetaan lopuksi yhdyntään ja siinä ajoitetaan laukeaminen yhtä aikaa.
Näin naisparina toimii! 🔥
Rakastan sitä, että voimme nauttia siinä yhdessä. Tehdä vaikka samoja asioita toisillemme, samaan aikaan.
Etenkin alla pystyn rentoutumaan ja saamaan orgasmin. Puolisoni päällä onnistuu myös. Hieman holtitonta liikettä siinä vaiheessa voi tulla ja saatan kuolla sinne alle, muuta ihan sama! 😄 Kosteuden valuessa minun naamaan ja näkymän ollessa ihaninta ikinä, saan kyllä itsekkin nopeasti.
Eipä olla sitä muistettu hetkeen, tänään voisi olla se päivä..
Vierailija kirjoitti:
Näin naisparina toimii! 🔥
Rakastan sitä, että voimme nauttia siinä yhdessä. Tehdä vaikka samoja asioita toisillemme, samaan aikaan.
Etenkin alla pystyn rentoutumaan ja saamaan orgasmin. Puolisoni päällä onnistuu myös. Hieman holtitonta liikettä siinä vaiheessa voi tulla ja saatan kuolla sinne alle, muuta ihan sama! 😄 Kosteuden valuessa minun naamaan ja näkymän ollessa ihaninta ikinä, saan kyllä itsekkin nopeasti.
Eipä olla sitä muistettu hetkeen, tänään voisi olla se päivä..
Kostuuko jo pelkästä odotuksen kiimasta ?
Vierailija kirjoitti:
Aijaa, mä ainaki saan siinä monesti orgasmin tyttöystävälle
se feikkaa et pääsis pois vaan tilanteesta.
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan pidä. Enkä myöskään tuossa ekana mainitusta cowgirlistä. Kumpikaan ei tunnu miltään, cowgirlissä tuntee korkeintaan reisien poltteen.
Heikot reisilihakset ja liikaa painoako?
Olihan tuossa mainittu naisen päällä oleminen. Mutta kuten vastaajan iästä pystyi päättelemään, niin tekee asian ihan väärin.
Meillä on ihan aina (pitkä liitto) ollut niiin että mies päällä, ja se on niin namia molemmeista!
Minusta on vain ihanaa, kun mies näkee kaikki intiimeimmät alueeni ja selvästi kiihottuu siitä. Ja minua taas kiihottaa ajatus, että tällaisen kunnollisen asiantuntijatyötä tekevän keski-ikäisen peppureikä kiihottaa mua nuorempaa rakastajaani.
Rakastan. Parhaiten toimii niin että mies on päällä
Apua tuo kommentti että nuolemalla laukeaa kuka tahansa vaikka millaisen tumpelon käsissä.. :D
Et ole kokenut kun joku täysi tunari suunnilleen puree tai kovalla kielellä tökkii tai lurpsuttaa tyyliin jotain nivustaivetta matkojen päässä oikealta alueelta ohjeistuksesta huolimatta.. Tai suhtautuu naisen sukuelimiin inhoten (koska emt. neuropoikkeavuus, pöpökammo, estyneisyys, piilohomous, vihaa nuolla muttei kehtaa sanoa kun haluaa itse suihinoton.. valitse noista)
Siinä ei laukea kukaan vahingossakaan. Eikä kaikki tykkää hyvästäkään suuseksistä, miehet eikä naiset.
Itse aiheeseen sanon että kuusysi on turhaa itselleni. Tykkään antaa suuseksiä naisille sekä miehille. Tykkään ottaa sitä vastaan vain jos sen antaja on todella kiihottunut toiminnasta ja tekee selväksi että voin rentoutua ja ottaa aikani. Kuusysissä en voi nauttia kummastakaan osasta mitenkään kun asento on hankala enkä voi keskittyä omaan toimintaani enkä myöskään ole oikeassa asennossa saamaan orgasmia. Kauheaa ähellystä ja vain miehet ovat tätä toivoneet ja harva heistäkään.