Lomamatka juuri kun saisi tulokset syöpäepäilystä
Haluaisitko tulokset kesken viikon lomamatkan, vai pyytäisitkö soittoajan vasta matkan jälkeiselle ajalle?
Kommentit (18)
Haluaisin ne niin pian kuin mahdollista, epävarmuus on raskainta.
Kesken loman koska miettisin sitä jatkuvasti muutenkin.
Ja loman vietät niin kuin se olisi elämäsi viimeinen.
Olisin perunut matkan. Itse asiassa teinkin niin syksyllä 2023.
Heti vaan, kun on saatavilla. Mielessä se olisi joka tapauksessa, ja vahvistuneen tiedon jälkeen voisi siirtyä ajatuksissa eteenpäin seuraavaan steppiin.
Loman jälkeen. Loma on huolta täynnä muutenkin mutta jos tulee ikävä tieto, se on täysin pilalla.
Tosin, riippuu myös siitä kenen kanssa reissussa ollaan. Jos yksin tai vaikka puolison kanssa, tiedon voi haluta heti. Mutta jos mukana lapset, omat vanhemmat, ystäviä tms niin vasta loman jälkeen, ettei tarvitse kaikille selittää mahdollisia ikäviä uutisia.
Oltiin ulkomailla lomalla kun lääkäri soitti, että miehellä on syöpä. Leikkaus sovittiin paluuta seuraavaksi päiväksi. Oli loppuloman vähän lattea tunnelma.
Itse sain tiedon syövästä kesken lomamatkan. Epäily oli koko ajan mielessä ja googlailin kaikkea mahdollista josta voisi päätellä, että onko vai ei ja jos on niin onko kuolemantuomio. Oli helpotus saada tieto, että on syöpä, mutta on leikattavissa ja mahdollisuus parantua.
Tietenkin mahdollisimman nopeasti, niin ei tule viiveitä mahdollisen hoidon aloittamisessa.
T. syövän sairastanut
Itse sanoin etten halua tuloksia kesken loman. Tulokset tulee todennäköisesti keskiviikkona, me palaamme lomalta lauantaina. Mahdolliset hoidot saavat tottakai lyödä lukkoon jo etukäteen, mutta haluan tiedon vasta loman jälkeen. Silti vaikka tulisikin hyviä uutisia. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten joitakin voi stressata noin paljon syöpäepäily?
Mieti nyt saatanan idiootti vähän mitä kirjoitat. Seuraava kommenttisi voisi olla: Miten joitakin voi stressata noin paljon syöpä?
Jos noin lyhyt loma, niin tulokset ehtii aivan hyvin saada loman jälkeen. Syöpä kehittyy yleensä kymmenien vuosien kuluessa, eikä se muutamassa päivässä mihinkään muutu. Jos se nyt edes syöpää siis on. Pitäisin hauskaa lomalla, kuin viimeistä kertaa, kaiken varalta!
Perut loman ja menet töihin niin ei kerkeä ajatella moista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joitakin voi stressata noin paljon syöpäepäily?
Mieti nyt saatanan idiootti vähän mitä kirjoitat. Seuraava kommenttisi voisi olla: Miten joitakin voi stressata noin paljon syöpä?
Ei kannata etukäteen stressata. Ajattele, jos vaikka sitten paljastuu, että ei olekaan syöpä ja olet stressannut aivan turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos noin lyhyt loma, niin tulokset ehtii aivan hyvin saada loman jälkeen. Syöpä kehittyy yleensä kymmenien vuosien kuluessa, eikä se muutamassa päivässä mihinkään muutu. Jos se nyt edes syöpää siis on. Pitäisin hauskaa lomalla, kuin viimeistä kertaa, kaiken varalta!
Paitsi nämä nykyiset koronapiikkien aiheuttamat turbosyövät, joita nyt on vähän joka toisella.
En itse pystyisi lomailee jos tietäisin, että tulokset on saatavilla. Hienoa, jos AP pystyy.
Eli itse haluaisin tiedon heti.
Riippuu kyllä kuinka todennäköinen vaihtoehto syöpä on. Olen itsekin odotellut patologin lausuntoa, mutta lääkäri sanoi jo käynnillä, että ei vaikuta pahanlaatuiselta, mutta kokeet täytyy ottaa varuiksi. En osannut edes tuolloin jännittää.
Mutta jos ei olisi sanonut, olisin varmaan mennyt seiniä pitkin.
Loman jälkeen tietenkin.