Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.
Kommentit (2938)
Harmittaa kun ei löydy RAUHALLISTA vuokra-asuntoa. Aina joku häiriköi. Musiikkia, poraamista, ovet paukkuu, huutopuhuu jne.
Jouduin aikuisena ystävieni kiusaamaksi. Jatkuvaa pilkkamista vitsin varjolla ja välillä suoraan päin naamaakin haukkumista ja mitätöiviä kommentteja. Vihdoin pidin puoleni ja välit katkesivat. Nyt huomaan miten muut ihmiset asettuvat näiden entisten ystävieni puolelle. Jopa ne joita pidin tosiystävinäni ja joille olen kertonut kokemastani kiusaamisesta. Jopa ihmiset, jotka ovat minun eikä heidän ystäviään. Olen syvästi pettynyt ihmisiin.
Työ.
Työyhteisössä tai työnantajassa ei sinänsä ole mitään valittamista, mutta työn sisältö ei yksinkertaisesti kiinnosta lainkaan ja tuntuu erittäin puisevalta. Koko muu tiimi on täynnä matemaattis-loogisesti lahjakkaita nörttejä (joiden osaamista kyllä arvostan suuresti) ja tiimin tekeminen sen mukaista, mutta itse en ole lainkaan samalla tavalla orientoitunut ja työn insinöörihenkinen eksaktius ahdistaa ja paljon. En rehellisesti sanottuna osaa vastata, miten olen alalle päätynyt ja miksi minut on palkattu. Jotenkin epätodellinen fiilis.
Sananvapautta rajoitetaan kirjautumisilla. Läpi pääsyä estetään vetoamalla salasanan virheisiin.
Tässä on vähän huono olo nyt.Tässä kerrostalossa o ollut koronaa.
Harmittaa ku en saa itteeni raahattua pihalle, aurinko paistaa,ja täs sitä vaan istuu
Olen nyt lopussa, se täytyy myöntää. Sain uupumusdiagnoosin viime keväänä. Olen pystynyt pitämään sairaslomaa kokonaista kolme viikkoa josta muutaman päivän sain todella levätä. Yksinhuoltajalla ei ole varaa sairastaa eikä mitään tukiverkkoja ole. Aina sanotaan että vaihtoehtoja on ja apua saa, pälä pälä... Mutta se ei ole totta. Joten ymmärrän jos joku haluaa poistaa perheensä kartalta.
Liukkaat kadut.Jälkakäytävät jäässä ja jään päällä vettä.Ei sitten yhtään hiekoitusta.
Pörssin ala mäki 57000€ mennyt vuoden alusta markkina-arvosta salkusta, työmarkkina tuella elävälle olisi ollut muutakin käyttöä noille, näin jälkiviisasteluna, samalla jäi verokarhulta 20 000€ saamatta, että semmonen maallinen murhe.
Kyllä se harmittaa kun niin taas harmittaa.
Naapurin pikku-ukko haluaa sodan Ukrainaan.
Harmittaa kun mies nukkuu joka päivä pitkästi iltapäivän puolelle. Ja valvoo yöt ja valittaa nonstop.
Harmittaa, että venäjän kansa on niin tyhmä. Vaikka heille kertoo ja näyttää, että Ukraina ei ole valloitamassa Venäjää, vaan päinvastoin, eivät he sitä usko.
Varsinaisia foliohattuja koko joukko.
Tyhmyyden näkyminen kaikessa. Median valheet ja te uskotte.
Se vähän harmittaa kun auto hajosi. Useampi vika mitkä saattaa yksi vika aiheuttaa mutta se ei ole varma asia.
Selviää sitten kun sen yhden vian saa korjattua. Kuitenkin ei ole just nyt rahaa korjauttaa sitä joten en pääse töihin.
Asun maalla enkä täältä muulla töihin pääse kuin omalla autolla. Sitten jos viat ei korjaannu sillä yhden vian korjaamisella niin se tietää lisää tutkimuksia ja korjattavaa ja jos tulee tosi kalliiksi korjaaminen niin pääsen töihin huhtikuussa aikaisintaan.
Pomolle soitin asiasta ja menee niin kauan kuin menee. Ei sille mitään voi.
Harmittaa maailman tilanne. Pelottaa alkava sodankäynti ja sen vaikutukset mm. omaan talouteeni, joka ei saisi nyt juuri horjahdella, vaan olla vakaa ja kasvusuuntainenkin.
Ei ole aikaa omille ihmissuhteille.