Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.
Kommentit (2938)
Olen naisena täys vätys mitä tulee miesten iskemiseen.
P aska pomo, taas saa maanantaiaamuna alkaa kyselemään perään, kun ei hoida asioita ajoissa eikä ollenkaan, jos niistä ei jatkuvasti muistuta. Aarghh!
Hirveitä naisten vihaJia kirjoitti:
YLE vanhat leffat se Marlow etsivä kun kaikki lauseet on ainakin käännetty että ei väliä jos nainen kuolee ei väliä jos silmät mustat ei väliä huumepiikkejä ei väliä tyyli. Rasismia naisvihaa. Itse ovat naisen perseestä syntyneet.
Mäne takas peruskouluun oppimahan mistä naisen kehon aukosta ne vauvat muailmaan tulloo.
Koira oli oksentanut ja ripuloinut olohuoneen valkoiselle karvamatolle. Huh, ja mikä haju. Kyllä ketuttaa.
Olen innostunut lenkkeilystä ja luonnossa liikkumisesta, ja kukaan ystäväni ei ole kiinnostunut / tarpeeksi hyväkuntoinen lähtemään mukaani..
Hiihtoladuilla kävelijät ja koirankusettajat. Se pieni hetki, kun Etelä-Suomessa on lunta, pitää pilata ladut polkemalla niihin koloja ja kuskaamalla hiekkaa. Turhauttavaa vahingontekoa ja vaaratilanteiden aiheuttamista :(
Vierailija kirjoitti:
Hirveitä naisten vihaJia kirjoitti:
YLE vanhat leffat se Marlow etsivä kun kaikki lauseet on ainakin käännetty että ei väliä jos nainen kuolee ei väliä jos silmät mustat ei väliä huumepiikkejä ei väliä tyyli. Rasismia naisvihaa. Itse ovat naisen perseestä syntyneet.
Mäne takas peruskouluun oppimahan mistä naisen kehon aukosta ne vauvat muailmaan tulloo.
Älä anna vanhentunutta tietoa, kyllä mieskin voi synnyttää.
Ihmishirviö kirjoitti:
Harmittaa ja vituttaa miehen lapset. Ne on lellittyjä, puhelinta toljottavia vetelyksiä joilta puuttuu käytöstavat, tunneäly ja empatiataidot. En jaksa koko ajan opettaa niille käytöstapoja ja muiden huomioon ottamista ja esittää niille kivaa tai edes neutraalia, mutta en halua ilkeilläkään. En pääse mihinkään karkuun niitä kun ne koko ajan pyörii ympärillä ja haluaa huomiota ja viihdykettä. Väsyttää. Haluan oman elämän takaisin. Älkää ikinä alkako uusperheeseen. En suosittele kenellekään. Vituttaa.
Minua taas harmittaa lukea tätä tekstiäsi.
Olet aikuinen ihminen, jonka olisi pitänyt harkita asioita tarkemmin, varsinkin kun kuvioissa on lapsia mukana.
Surettaa lasten puolesta, he kyllä vaistoavat ja huomaavat käytöksestäsi, ettet pidä heistä.
Kuitenkin lapset ovat täysin syyttömiä tähän nykyiseen tilanteeseenne.
Ei heillä ole ollut mahdollisuutta valita, toisin kuin sinulla.
Fyysiset ja psyykkiset sairaudet joihin et saa apua, vaikka haluat
Vituttaa yläkerran kolisteleva kakara. 12 tuntia päivässä kolinaa ja tavaroiden heittelyä laminaatille. Häiriköt luulevat asuvansa omakotitalossa. Viinamäen takaa tullutta porukkaa. Mutta kun meidän kerttupetteri haluaa leikkiä ja toteuttaa itseään. Koska joku keksii k18 kerrostalon?
Trollailu torif.iissä kun ei saa rauhassa kauppoja tehdä. Kaikenlaisia mielisairaita, hupivaraajia ja huijareita liikkeellä. Luku- ja kielitaidottomista ulkomaalaisista en edes kommentoi.
Että olen jäänyt suomeen jumiin. Olen vanha ja köyhä eikä elämässäni ollut koskaan tilannetta että olisi ollut varaa muuttaa pois. Kun ei ole ollut rahaa edes siihen että saisi passin ja lennon. Kaikki palkka menny aina kokonaan matkakuluihin ja vuokraan.
Jatkuvat vastoinkäymiset. Ja vertailen itseäni kavereihin joilla asiat hyvin. Ottaa aivoon.
Kun mies, johon olen ihastunut ei ole huomaavinaan minua!
Menin ottamaan painostettuna, eli palkanmaksun keskeyttämisen uhalla ensimmäisen koronarokotteen. Nyt sydänongelmia ja ensi viikolla kardiologin tutkimuksiin. Terveys menee kyllä työpaikan edelle, eli toinen annos jää ottamatta. Toivoisin saavani lääkärintodistuksella vapautuksen seuraavista annoksista, koska tykkään työstäni T: mielisairaanhoitaja
Vierailija kirjoitti:
Naapurin nainen sairastunut koronaan.Nyt vain voi toivoa ettei korona leviä koko kerrostaloon.
Lumihiutaleen logiikkaa... ^
Itseäni hiukan harmittaa, että miäs se vaan kökkii kotona kuin tervalla liimattuna.
Koronan tuomaa tämä Suuri tylsyys, onneksi pian helpottaa.
Harmittaa, kun on kipuja ympäri kehoa ja ne vain pahenevat. Harmittaa, kun on pienet lapset, jotka joutuvat kärsimään tästä, oman vanhempansa sairastumisesta.
Harmittaa se kuinka voimat aika lopussa itsellä. Jotenkin kestän paljon, mutta en sitten kestäkään mitä vaan ja raja tulee kohta vastaan. Toivoisi olevansa vahvempi, vaikka ymmärtää, että on jo paljon saanut kestää. Oma elämä ja sen vaikeudet ajoittainen huono vointi rasittaa.
Vierailija kirjoitti:
Menin ottamaan painostettuna, eli palkanmaksun keskeyttämisen uhalla ensimmäisen koronarokotteen. Nyt sydänongelmia ja ensi viikolla kardiologin tutkimuksiin. Terveys menee kyllä työpaikan edelle, eli toinen annos jää ottamatta. Toivoisin saavani lääkärintodistuksella vapautuksen seuraavista annoksista, koska tykkään työstäni T: mielisairaanhoitaja
Onko tuollainen ammattinimeke enää olemassa? Mielenterveyshoitaja nykyään? Lähihoitajakoulutuksen suuntautumisvaihtoehto vai mikä?
Sattui harrastuksessa onnettomuus marraskuussa, enkä ole siitä vieläkään täysin toipunut, vaikka kaiken pitäisi jo olla hyvin. Fysioterapiat eivät ole auttaneet toivotulla tavalla. Seuraavaksi kokeilen akupunktiota.
Harmittaa ja paljon.