Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänään sähkö jopa 60snt:kwh ja mulle tarjottiin tuota vakisopimukseen

Vierailija
16.09.2024 |

mitä ei olisi saanut purkaa kolmeen vuoteen edes sakoilla onko joku mennyt pari vuotta 60 hinnalla?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä siis silloin kun pörssisähkökin oli todella korkealla eikä kukaan tiennyt miten korkeaksi nousee. Tuolloin shkösopimukset oli tuota luokkaa, mietin vain moniko teki sopimuksen tuolla hinnalla vai menikö riskillä pörssillä joka olikin järkevä vaihtoehto. Itse mietin kovasti kumpi parempi, onneksi päädyin pörssiin. Nyt tuntuu tosi kovalta tuo 60 mikä tänään hintana

Vierailija
2/11 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun kerrostalokaksiossa ja minulla on pörssisähkö ja keskimäärin sähkölaskut ovat olleet 20 euron luokkaa (muutamana talvikuukautena pari euroa yli 20 euroa ja muutamana kesäkuukautena pari euroa alle 20 euroa), en juurikaan seuraa päivän hintoja. Monilla tuttavilla saman kokoisessa asunnossa kiinteähintainen sopimus ja laskut n. 27 euroa kuukausi eli vuositasolla ero omaani on yli 80 euroa eli aika paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun kerrostalokaksiossa ja minulla on pörssisähkö ja keskimäärin sähkölaskut ovat olleet 20 euron luokkaa (muutamana talvikuukautena pari euroa yli 20 euroa ja muutamana kesäkuukautena pari euroa alle 20 euroa), en juurikaan seuraa päivän hintoja. Monilla tuttavilla saman kokoisessa asunnossa kiinteähintainen sopimus ja laskut n. 27 euroa kuukausi eli vuositasolla ero omaani on yli 80 euroa eli aika paljon.

Kenenkään talous ei kaadu tuollaiseen muutaman kympin eroon vuositasolla. Jos kaatuu, silloin on elämänhallinnassa vikaa.

Vierailija
4/11 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään talous ei kaadu tuollaiseen muutaman kympin eroon vuositasolla. Jos kaatuu, silloin on elämänhallinnassa vikaa.

Haluan vain sanoa, että jossain asumismuodoissa on senkin sama minkä sähkösopimuksen valitsee.

Vierailija
5/11 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan vain sanoa, että jossain asumismuodoissa on senkin sama minkä sähkösopimuksen valitsee.

No juu mutta kun asut sähkölämmitteisessä vanhassa omakotitalossa, sähköauto jne niin erot voi olla tuhansia kuukaudessa jos on 60 tai 1snt/kwh

Vierailija
6/11 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiittäkää vihreitä tästä kaikesta.

Vihreät luulivat että tuulisähkö on ilmaista. Tänään ja monena talvisena päivänä tulemme näkemään että, tuulisähköön panostaminen on kallista. 

Vihreät eivät ymmärrä mitään energiantuotannosta tai talouden mekanismeista. Hävetkää vihreät!

Vierailija
7/11 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät ovat onnistuneet vähentämään ydinvoiman rakentamista monessa maassa ja siitä syystä maapallo paistuu. 

Hiilivoimalat tuhoavat ilmakehän ja vihreiden vaatimuksesta ydinvoimalat suljetaan. 

Kuinka paljon vihreät ovat olleet väärässä. 

Vierailija
8/11 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät ovat aina onnistuneet olemaan historian väärällä puolella. Taas. 

Vierailija
9/11 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrostalossa ei voi ajoittaa sähkön käyttöä vai oikeastiko peset pyykit yöllä?

Vierailija
10/11 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä olet saanut kesäkuukausina noin paljon kulutusta kerrostalossa? Saunonut paljon talvea enemmän vain jäähdytyslaitteet?

Vierailija
11/11 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreät ovat aina onnistuneet olemaan historian väärällä puolella. Taas. 

Naisten puolue ei voi olla kuin aina väärässä.