Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten käyttäytyminen ja tämä palsta

Vierailija
04.05.2025 |

ovat saaneet minut niin puolustuskannalla, ettei ihmissuhteista tule mitään.

Epäilen miesten motiiveja ja luotettavuutta. Ajatuksissani ovat vain säännöllisen seksin perässä ja selän takana vähintään kyyläävät muita. Vaikka olisi kuinka rakastavat puheet.

Miehet, auttakaa. Kertokaa, että oikeasti rakastatte naisianne. Haluatte pitää heistä huolta ettekä loukkaisi heitä. Kunnioitatte heitä, vaikka he eivät olisi paikalla.

Kommentit (229)

Vierailija
1/229 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, sinua ei voi pelastaa ajatuksiltasi. Kannattaa vain pysyä kaukana miehistä.

Vierailija
2/229 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan omaani, mutta hän onkin täysin poikkeuksellinen. Ei väheksy, tukee minua kaikessa, ei etsi minusta vikoja, ei ole someriippuvainen tai mielenterveysongelmainen. On omillaan toimeen tuleva ja antaa minulle tilaa. On täysin samanlainen huumorintaju. Ei hae huomiota muilta ihmisiltä. Ei ole bimbo eikä avuton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/229 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona vähän hirvittää kun kuka tahansa vastaantulija voi olla AV-mamma.

Vierailija
4/229 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedäthän sinä, että heti kun poistut huoneesta, niin miesystäväsi alkaa haukkumaan ja ivaamaan sinua parhaan miespuolisen kaverinsa kanssa. Se on se liima, jolla miesten välinen kaveruus menee aina naisten edelle. Naista voidellaan vain siksi, että luistaa. Tämän tietää jokainen nainen joka on tullut paikalle väärään aikaan. Kaverit pysyvät, mutta naisety vaihtuvat. Totuus tulee anonyyminä. Toki sinulle vastaa pari naista, jotka ylistävät omia miehiään. Oletkos muuten nähnyt palstalla miehiä, jotka ylistäisivät omaa naistaan? Aivan.

Vierailija
5/229 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan totta tämä palsta voi aivopestä naisen? Ei ole tullut mieleenkään. 

Vierailija
6/229 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä rakastan omaani, mutta hän onkin täysin poikkeuksellinen. Ei väheksy, tukee minua kaikessa, ei etsi minusta vikoja, ei ole someriippuvainen tai mielenterveysongelmainen. On omillaan toimeen tuleva ja antaa minulle tilaa. On täysin samanlainen huumorintaju. Ei hae huomiota muilta ihmisiltä. Ei ole bimbo eikä avuton.

Ihan hirrrrveän mielenkiintoista.

Vierailija
7/229 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jotkut miehet ovat luotettavia, yhden löytäminen riittää.

Vierailija
8/229 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun naapurin mies on varppina joku palstapera! Ja persu!😬  Järkkyä!

Vierailija
9/229 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioitan naisia jotka kunnioittavat minua.

Vierailija
10/229 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas ihmettelen, mitä ihmettä miehet tekee vauva palstalla, suurin osa ei ole edes lisääntynyt?

Vierailija
11/229 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂 Niin miten näiden palstanaisten aloitukset liittyvät miesten luotettavuuteen?!?

Vierailija
12/229 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa surkealta loukulta, hän ei saa sinulta mitään (enkä todellakaan tarkoita rahaa).

Vierailija
13/229 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Ehkä ei kannata rakentaa maailmankuvaa palstatrollien varaan. 

Vierailija
14/229 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen feministi-mies, kunnioitan naisia - suurin osa merkittävistä ihmissuhteista naisten kanssa. Ystävät, kaverit, kollegat, opiskelutoverit, sukulaiset etc. 

Tällä palstalla operoivat "miehet" ovat täysin marginaalinen porukka irl - eivät heijasta nykyistä valtavirta-ajattelua. Me miehet olemme oikeasti mukavia, pidämme naisista ja arvostamme teitä. Joo - välillä tulee esineellistämistä vahingossa, koska naiset ovat kovin viehkoja ja biologia, intentio puhdas ja kirkas - usein romanttinen, ei fyysinen.

Vierailija
15/229 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehet, auttakaa. Kertokaa, että oikeasti rakastatte naisianne. Haluatte pitää heistä huolta ettekä loukkaisi heitä. Kunnioitatte heitä, vaikka he eivät olisi paikalla."

😂😂😂😂😂😂😂😂🥱 täällä naisten palstalla ei edelleenkään ole miehiä. Mikä siinä on niin loputtoman vaikeaa ymmärtää?

Vierailija
16/229 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais lopettaa tällä palstalla roikkuminen ja alkaa elämään oikeaa elämää. 

Vierailija
17/229 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas ihmettelen, mitä ihmettä miehet tekee vauva palstalla, suurin osa ei ole edes lisääntynyt?

Nähdäkseni useimmat vauvat on rakennettu 50/50 miehen ja naisen geeneistä.

Vierailija
18/229 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa miehistä ja suuri osa naisista on aivan totaalimulkkuja. En kunnioita ketään vain sukupuolensa puolesta, tai nosta millekään huoltapidettävän jalustalle. Kunnioitan niitä jotka käytöksellään sen ansaitsevat.

Vierailija
19/229 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisivatkin vain seksiä mahdollisimman kauniilta naiselta :D

Kaipaavat lisäksi alistuvaa kodin- ja lastenhoitajaa, joka kehuu miestä jatkuvalla syötöllä.

Olet lukenut ap palstaa huolimattomasti.

Vierailija
20/229 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun naapurin mies on varppina joku palstapera! Ja persu!😬  Järkkyä!

Tulit tunkemaan persun tähänkin keskusteluun saatanan kusipää jankuttaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän