Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.
Kommentit (2938)
Ärsyttää ihminen joka sanoi "Tuo on naurettavaa. En usko että noin on koskaan tapahtunut" Kun kerroin ihan oikeita faktoja siitä mitä minulle tapahtui...Mitä ihmettä? Kaikki mikä kuulostaa uskomattomalta on valetta? Mulla on kyllä todisteetkin mutta häntä ei kiinnosta
Ei mikään. Nyt on harvinaisen hyvä olotila, ensimmäisiä kertoja reilun 4 vuoden sisällä. Tuohon reiluun neljään vuoteen mahtuu mm. läheisten kuolemia ja vakavia sairastumisia. Antaa hyvät vertailukohdat arjen "suurille" murheille.
Vierailija kirjoitti:
Se, että tämä aloitus keskittyy negaamiseen, kun voisi keskittyä positiiviseen. 🚦
Miksi sitten luet tätä palstaa? Keskity sinä positiviseen, mutta muista, että sitä ei ole olemassa sinänsä, vaan sillä on myös vastakohtansa. Itse asiassa positiivisuus voi olla myrkyllistä.
Vierailija kirjoitti:
eniten vituttaa ja surettaa rakkaan lemmikkini kuolema, kaipaan kissaani valtavasti.
toinen asia, joka harmittaa, on se, etten taida koskaan saada rakastamaani miestä.
kolmas harmittava asia on työpaikkani, josta en pidä, mutta on arvokasta kokemusta ja ihan kohtuullinen palkka. Onneksi se on vain väliaikainen paikka, ja haen koko ajan parempaa.
Anna vituttaa ihan rauhassa, kaikki muuttuu aikanaan paremmaksi. Jos on mahdollista, ota uusi kissa, se ei ole sama kuin edellinen, mutta varmasti ihana olemassa ja kehräämässä.
Idiootti esihenkilö, joka sössii kaiken.
Masentaa taas. Tietyt ihmiset vihaavat minua varmaan koko loppuelämän ajan. En minäkään täydellinen ole. Anteeksi pyytäminen ei auta. 😢
Niin paljon tekemistä (mm. opiskelu ja työnhaku), mutta niin vähän aikaa ja motivaatiota. Haluaisin vain tehdä musiikkia ja käydä syvällisiä keskusteluita.
Tipaton tammikuu päättyi.Nyt humalaton helmikuu.
Iris kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa ettei toisten omistamaa pihaa kunnioiteta. Mökkipihalle tullaan ja kysytään, haittaako jos menevät uimaan meidän rannassa, kyllä haittaa. Kaupungissa naapuritaloyhtiön ulkom.äiti tulee lapsensa kanssa meidän leikkipihalle. Ihmiset oikovat taloyhtiömme pihan poikki- häiritsee!
Ymmärrän sinua hyvin. Sano, että haluaisit tällä kertaa ei oikein sovi ja haluaisit olla rauhassa omalla rannallasi. Pian ne ymmärtävät, eivätkä enää tule kysymään. Ja mene ajamaan ne vieraat pihan käyttäjät kaupungissa pois. Ei kannata olla liian hienotunteinen, ei vieraissakaan kulttuureissa olla!
Ookko nää rasisti? "Ulkom äiti".
Vierailija kirjoitti:
Lillukanvarret.
???
harmittaa se, että ihmiset uskovat kaiken, mitä lehdistä lukevat
En ole taaskaan päässyt lähelle tilastotavoitetta töissä.
Nuorempana pääsin. Nyt ei onnistu enää. Vielä olisi ainakin viisi työvuotta edessä.
Harmittaa kun ei töitten jälkeen jaksa mitään. Viikonloppuna tulee taas plussakelit, ja nyt ois vielä lunta käydä vaikka pulkkamäessä, mutta en vaan jaksa!
Minulla on melko kehittynyt taito viitata kintaalla muille ihmisille, eli ei minua harmita mikään juuri nyt.
Jos nyt olisi pakko keksiä jokin harmin aihe, niin ehkä koronan käsittely Suomessa. Mutta en omista baaria, joten sama se kai on minulle.
Vihoitteleva poskihammas.
Aloitettiin juurihoito, nyt haljennut niin että pitää poistaa. Hukkaan meni juurihoitoraha, olisi pitänyt vaan kiskoa heti pois mokoma.
Yksi kaveri ei ota yhteyttä. Ei ehdota uutta tapaamista kun viimeksi ehdottamani päivä ei sopinut. Surettaa ja ihmetyttää miksi ei ota yhteyttä.
Ei harmita mutta Iloitsen tuttavan arjesta.