Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.
Kommentit (2938)
Etten ole ulkomaan kodissamme.
Vituttaa kun vaimo päätti lähteä läiskimään elämää suuremman (no ainakin meidän elämää suuremman) uuden rakkauden perässä. Tänne jäätiin lapsien kanssa
Piti lähteä lenkille ystävän kanssa tänään mutta hän joutui perumaan, vapaapäivä paloi kollegan sairastumisen vuoksi
Olis ollu kiva nähdä, viimeksi nähtiin syksyllä ennen kouluvuoden alkua
Olis helpompi luetella asiat, jotka eivät harmita. Se lista on 100x lyhyempi.
Nyt harmittaa Koronarajoitukset, kun uimahallit ovat kiinni, uiminen on rakkain harrastukseni ja kuntosali myös!
Niin pitkä hoitojono yleiselle puolelle, että ei jaksa odottaa. Pitää mennä jalkaleikkaukseen yksityiselle ja sekös onkin hirmu kallista, 10 th ei riitä
Pikku asiat, kuten se että ei ole ollut seksiä pitkään aikaan puolison kanssa, mutta eipä sille nyt voi mitään.
Se että tuntuu että kaikki haluavat minulta jotain, tuntuu että revitään joka paikkaan ja ne asiat joita oikeasti haluaisin tehdä, jää vähän vaiheeseen tai tekemättä kun en vaan jaksa.
Nykyisen työantajan toimet. Mitään tulevaisuuteen tähtääviä päätöksiä ei saada aikaiseksi, vaan johdon aika näyttää menevän muutaman säästöeuron etsintöihin. Tuhannen hengen firman toimaria tuntuu eniten kiinnostavan työasemien käyttöikä.
Minua harmittaa tapaamani todella mukavan miehen kömpelyys sänkyhommissa, moista sähläämistä en ole kokenut teinikokeilujen jälkeen:( Ollaan viisikymppisiä).
Minua harmittaa että rahat ovat vähissä vaikka teen töitä ja toimeentulotuella elävä ystäväni ottaa joustoluottoja jotka maksattaa pois seuraavalla toimeentulotuellaan ja on ostanut vaikka mitä turhuuksia kuitenkin valittaa köyhyyttään minulle.
Minua harmittaa nuori pomo joka on päässyt asemaan isänsä kautta ja vaikka mukava onkin niin ei täytä saappaitaan.
Minua harmittaa pimeys ja loska ja
Minua harmittaa että kun se aurinko näyttäytyy niin näkyy kaikki pöly, lika ja muut epäkohdat vaikka kuinka siivoan.
Minua harmittaa että kirjoittelen tänne näistä.
Se että kaikki koronarokotteita/passeja koskevat keskustelut poistuu.
No ku kaverilla on omaa aikaa enemmän kuin minulla hänen ikäisenään. Sitä ei voi millään tavalla vertailla niin, että voittaisin. Mälsää.
oma toimettomuus. pitäisi osallistua yhdelle verkkokurssille ja surffaan netissä. pitäisi mennä kauppaan, fyrkat on vähissä ja surffaan netissä . pitäisi mennä kävelylle, mutta kadut on liukkaat ja kyllä, oon netissä!
Mitättömien asioiden taivastelu ja vakavien sivuttaminen.
Tipaton tammikuu vielä 3 päivää.
En saanut sitä yhtä isoa rakastumisen kohdetta itselleni. Ei vastakaikua nimittäin
Tein äsken positiivisen koronatestin.
Ettei monellakaan lähipiirissäni ole näin helppoa elämää kuin itselläni, vaan joutuvat taistelemaan erinäisten ongelmien keskellä. Omassa elämässäni kaikki vain sujahtaa aina uomiinsa ilman ponnisteluja - olen onnetarten lempilapsi, mutta ystävilleni kateuden kohde. Tämä harmittaa ja vähän hävettääkin... Kunpa vain voisi antaa omaa onneansa muillekin.
Voi ei.Tipaton tammikuu loppuu pian kun nyt on jo 26/31.