Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Kommentit (2938)
Poika tuli armeijasta ja taantui viikossa takaisin löysäksi, jopa teiniksi.
Puoli vuotta tosi särmä.
Nyt kiukuttelee, kun ei - itse
- osaa tietää, mitä opiskelisi tai asioita hoitaisi. Kuka omaa elämää muu suunnnittelisi ?
Nukkuu ja on huoneessaan.
T. Äiti
Harmittaa, että jouluihmisenä joudun taas kerran viettämään joulun miehen sukulaisten kanssa. Kauheaa säätämistä ja soutamista sekä huopaamista järjestelyjen kanssa koko edeltävä kuukausi, vaikka aina päädytään samoihin tarjoiluihin ja päivien ohjelmaan.
Tämä koronahuijaus harmittaa todella!
En olisi halunnut elää tätä aikaa ollenkaan!
Onko pakko harmittaa?Mitä jos ei harmita?Tai sitten harmittaa kun ei harmita mikään.
Mahdollinen koronarokotepakko hoitajille ja muille sairaalan työntekijöille.
Vanha täti kuoli.Hautajaiset maksoi yli 4000€.Tädillä oli rahaa säästössä ja hän maksoi vielä nämä viimeiset bileet itse.Kallista on ihmien kuolema.
Mokasin pahasti muutama viikko sitten, ja en oikein pääse asian yli. Se siis varjostaa joulua, koska on koko ajan mielessä.
Juuri nyt harmittaa se, että tilasin marketista ruoan lisäksi suklaakonvehteja. Konvehdit olivat loppuneet, mutta keräilijä ei korvannut niitä muunmerkkisillä. Seuraava tilaus on tulossa vasta reilun viikon kuluttua.
Korkeat sähkölaskut. Maksu pakolaisvirroista kostautuu meille näin.
Huomasin juuri että ostin tänään vahingossa kaksi ykköskaljaa kolmosen sijaan. Tarkoituksena oli juoda tänään 8x0,5l kolmosta mutta nyt ei paljon humallu kun tuli vain 6x0,5l kolmosta ja 2x0.5L ykköstä.
Viimeinen ilta ennen joulua kun juon, huomenna kotipaikkakunnalle eikä jouluun tietenkään kuulu alkoholi kotona perheen luona.
Vierailija kirjoitti:
Huomasin juuri että ostin tänään vahingossa kaksi ykköskaljaa kolmosen sijaan. Tarkoituksena oli juoda tänään 8x0,5l kolmosta mutta nyt ei paljon humallu kun tuli vain 6x0,5l kolmosta ja 2x0.5L ykköstä.
Viimeinen ilta ennen joulua kun juon, huomenna kotipaikkakunnalle eikä jouluun tietenkään kuulu alkoholi kotona perheen luona.
Kuten Olvin purkeissa lukee: Ajattele positiivisesti. Voit ihan hyvin juoda nyt ne ykköset ja vielä käydä autolla hakemassa lisää kaljaa kaupasta.
Tässä pitää nyt vielä ottaa se 3.korona piikki.Sitten varmaan tulee vielä 4.
Suunnattomastihan harmittaa se, että olin ottanut viikon lomaa harrastakseni sisäliikuntaa!! Joutuu varmaa lähtee Ruotsiin tai Kainuuseen....
Vierailija kirjoitti:
Poika tuli armeijasta ja taantui viikossa takaisin löysäksi, jopa teiniksi.
Puoli vuotta tosi särmä.
Nyt kiukuttelee, kun ei - itse
- osaa tietää, mitä opiskelisi tai asioita hoitaisi. Kuka omaa elämää muu suunnnittelisi ?
Nukkuu ja on huoneessaan.T. Äiti
On masentunut.
Suklaa ei maistu enää hyvälle ja sitä on vielä paljon joulun jäljiltä. Kauppaankaan ei voi pakkauksia palauttaa.
Teen näköjään päivän työt n. neljässä tunnissa.
Ei se oikeastaan suorastaan harmita, mutta kyllä tää tylsäksi käy.
Ainoa jännityspointti tässä onkin pitää huoli ettei kukaan muu huomaa asiaa. Työkaverit tai esimies.