Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.
Kommentit (2938)
Aina mun pitää siivota aina mun pitää tiskata...aina mun pitää....
Vierailija kirjoitti:
Kun menin kauppaan Kiinteistöhuoltomies tuli sinne rähjään kun 78- vuotias isäni ei ollut jaksanut kolata lumia hänen ja Rakennustarkastajan nokan edestä ( isäni on sydän sairas , silti on halunnut ottaa kiinteistöltä lumitöitä ja verottaja muistuttaa(
Mutta nyt harmittaa todella että menin kauppaan kun en saanut käydä kaupas ilman että tullaan mulle sivulliselle rähjään( tällä Kiinteistöhuollon talomiehel on vielä lentoliupa pien lentokoneelle ja helikopterille eli Pitäis olla Sen verran järjissä olla!)Kyllä harmittaa vanhan isäni puolesta kun jotaki haluaa tehdä !
Ilmoita ilmailuviranomaisille että se mies on henkisesti häiriintynyt ja ties mitä. Jos siltä vaikka,lentolupakirja otettaisiin pois. Ainakin voisi joutua lääkärintarkastukseen.
Lumi. Lumi. LUMI!!!!!! Vihaaaaaaaaaaaannnn!!!
Sain viime kuussa uuden kortin pankista ja nyt en pääse nettipankkiin, vaikka kortti on aktivoitu. Jo kaksi kertaa soittanut, pitää soittaa vielä kolmannen kerran maanantaina, josko silloin olisi paikalla joku "asiantuntija".
Vierailija kirjoitti:
Yläkerrassa tehdään remonttia.
V*#*n kolistelijat, täällä on oma rauha mennyttä!
Seinän takana remontti. Kolisee, paukkuu ja jyske käy. Eipä tässä juuri rauhaa ole. Mutta! Tiedän, että se loppuu ja melu on väliaikaista. Rapatessa roiskuu jne. Remonttejakin on vaan pakko tehdä. että asunto pysyy kunnossa. Itsekin teen heti, kun on tarve, aikaa ja rahaa. Ota rauhallisesti!
Vierailija kirjoitti:
Ripuli
Tämä ei kyllä ole mukavaa.
Kun ei oo kaljaa kotona.
Hirveä pakkanen, en viitsi lähteä kauppaan.
Se että mummini ei ole koskaan ollut kiinnostunut minusta. Pitää kyllä yhteyttä serkkuuni ja veljeeni, mutta minä en kelpaa lapsenlapseksi koska olen nainen enkä mies.
Mies ei taaskaan "ehtinyt" laittaa tiskejä koneeseen, joten jälleen kerran tein sen itse. Tiskipöydälle ei siis mahtunut enää enempää likaisia astioita, siinä oli monen päivän tiskit.
Lisäksi mies ei ole "ehtinyt" pestä pyykkiänsä. Minä pesen omat ja lapsen sekä lakanat sun muut, miehen hommaa on pestä eri koneellisissa omat öljyiset työretkunsa. No, sitä kasaa oli jo pyykkikori täynnä ja kun kerran ei millään "ehdi" pestä, herra oli alkanut tehdä lisäkasaa lattialle. Niinpä olen tänään pessyt ja laittanut kuivumaan kolme koneellista hänen pyykkiään, ja vielä odottaa pari koneellista omia pestäviä.
Minä hoidan lähes kaiken kotityön. Koska en todellakaan halua tehdä niitä, olen nakittanut miehelle tiskikoneen, oman työpyykin, paperienviennin ja keittiön roskisten tyhjennyksen. Hyvin usein joudun kuitenkin tekemään myös nuo itse. Ja tuollaista saa***in vätystelyä olen jaksanut katsella jo kymmenen vuotta.
Kerronko vielä, miten mies on osallistunut joulunlaittoon?
Vierailija kirjoitti:
Aina mun pitää siivota aina mun pitää tiskata...aina mun pitää....
Minä olen ulkoistanut työt eukolle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ripuli
Tämä ei kyllä ole mukavaa.
No ei ole hauskaa mutta ehkä pahin on jo ohitse. Ei ole mukavaa kun viikon loma alkoi ja ensimmäiset päivät menee sohvalla tai vessassa.
BB-Sebastianin ällöttävä uhriutuminen. Jätkä kerjää jokapuolella vuosikaupalla turpaansa, ja sitten kun joku neitotonen yökerhossa hiukan mottaa, niin alkaa hillitön säälipisteiden keräily.
Ystäväni, jonka tunsin lähes 50 vuotta ja jonka kanssa tuli nuorena touhuttua vaikka mitä ja sen jälkeenkin pidettyä aika tiiviisti yhteyttä, kuoli viikko sitten. Saatiin sentään viimeinen puhelu soitettua pari päivää ennen kuin linja meni lopullisesti poikki. Tapahtunut alkaa nyt vasta tosissaan upota tajuntaan. Ja se, että hänen lähdettyään minulla ei ole yhtään läheistä ystävää.
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni, jonka tunsin lähes 50 vuotta ja jonka kanssa tuli nuorena touhuttua vaikka mitä ja sen jälkeenkin pidettyä aika tiiviisti yhteyttä, kuoli viikko sitten. Saatiin sentään viimeinen puhelu soitettua pari päivää ennen kuin linja meni lopullisesti poikki. Tapahtunut alkaa nyt vasta tosissaan upota tajuntaan. Ja se, että hänen lähdettyään minulla ei ole yhtään läheistä ystävää.
Tämä on surullista.Voimia sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Sain viime kuussa uuden kortin pankista ja nyt en pääse nettipankkiin, vaikka kortti on aktivoitu. Jo kaksi kertaa soittanut, pitää soittaa vielä kolmannen kerran maanantaina, josko silloin olisi paikalla joku "asiantuntija".
Miten sä pankkikortilla verkkopankkiin yleensäkään olet menossa..... eihän sitä siinä tarvita
Kun jatkuvasti täällä haukutaan Suomen jokaista kaupunkia paitsi Helsinkiä joka on kuulemma yhtä upee kuin New York. Alkaa jo vituttaa ihan oikeasti ihmisten täysin omituiset käsitykset.
3412 uutta koronatartuntaa.23 kuollut.
Se ottaa päähän, kun viikko sitten BB loppui ja voittajaksi nimettiin inhokkini, se kiroileva norsu.
Olisi tuon luullut riittävän MUTTA;
Eilen loppui Selviytyjät suomi ja voittajaksi kruunattiin kieroilija söörli Karvinen. Ei edes tulta osannut tehdä viidakossa. Riitti kun supatteli, kieroili ja kulki alastomana naru persvaossa. Se sai jätkät sen verran hullantuneeksi, että voitto tuli.
Olin äsken menossa klo seitsemäksi teatteriin, kallis lippu hankittu. Mutta oli tämä koronatodistus tarkastus. Olen saanut rokotukset mutta hössötin tyylikkään pukeutumisen kanssa niin ettei printit tullut mukaan. Myös isokokoinen älypuhelin oli jäänyt kotiin. Eli näin jäi odotettu ilta väliin.