Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä harmittaa sinua juuri nyt?

Vierailija
29.05.2021 |

Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.

Kommentit (2938)

Vierailija
821/2938 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö tässä nyt vielä ottaa 3.koronapiikki?

Vierailija
822/2938 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjiminen kirkon ja valtion taholta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/2938 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

linnanjuhlien peruuntuminen! Olin niin varautunut hauskaan iltaan legendaarisen poolin siivittämänä tv kameroiden edessä linnan parketilla pyörähtelyyn. Nyt jää tämä nappi asu odottamaan ensi vuotta.

Vierailija
824/2938 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viralliset asiantuntija tahot eivät edelleenkään ole antaneet suosituksia n sanaisen korvaajista. Siis miten korrektisti ilmaistaan sanomatta kiellettyä sanaa? Jokin rekisteri tällaisista sanoista tulee perustaa sisäministeriössä mitä pikimmin. 

Onko ok sanoa esim. näin: kanadan hanhet / länsi-aasialaiset / salam-hussainit / mediterranean soutajat parveilivat rautatientorilla / itiksessä / mannerheimin tien mäkkärin edustalla? 

Vierailija
825/2938 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viralliset asiantuntija tahot eivät edelleenkään ole antaneet suosituksia n sanaisen korvaajista. Siis miten korrektisti ilmaistaan sanomatta kiellettyä sanaa? Jokin rekisteri tällaisista sanoista tulee perustaa sisäministeriössä mitä pikimmin. 

Onko ok sanoa esim. näin: kanadan hanhet / länsi-aasialaiset / salam-hussainit / mediterranean soutajat parveilivat rautatientorilla / itiksessä / mannerheimin tien mäkkärin edustalla? 

Ruskea?

Vierailija
826/2938 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukirkkoon vaaditaan nyt koronapassi.

Vierailija
827/2938 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika ja miniä eivät ole ottaneet koronarokotuksia. Pelkään heidän puolestaan.

Vierailija
828/2938 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen käytös harmittaa. Osti itelleen sähköpyörän koska ainahan pitää uusi lelu saada. No koeajelu suuntautui lähipubiin kaljoille.

Itse olen säästäväinen niin en voi käsittää.

Vierailija
829/2938 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, tänään oli aika rankka työpäivä ja harmittaa valmiiksi mitä tiistaina siellä taas odottaa. Ei tällä kertaa sen syvällisempiä harmituksia.

Vierailija
830/2938 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että olen maho luuska.

Vierailija
831/2938 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on altistunut koulussa koronalle eikä voi nähdä kavereita.

Vierailija
832/2938 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö tässä nyt vielä ottaa 3.koronapiikki?

Jos haluat sairastua entistä pahemmin eikä sivuvaikutukset haittaa nii ota tok

Vierailija
833/2938 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että putkirempan yhteydessä uusitun ilmastoinnin ansiosta räppänöistä tuulee suoraan sisään.  Kotona täytyy pitää takkia päällä kun tietokoneen ääressä palelee jatkuvasti.  

Samassa yhteydessä maalailtiin mm. ikkunoita ja tiivisteet revittiin irti.  Minä en tietenkään ole muistanut tiivistää ikkunoita ennen pakkasia ja nyt se on myöhäistä.  Tämä talvi menee kärvistellessä.  

Menossa Tokmannille ostamaan lisälämmittimiä.

Vierailija
834/2938 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki modet vihervasureita.  No ei sille voi mitään.

Vierailija
835/2938 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamaan iskenyt ruusufinni harmittaa. Miksi tämänkin piti tulla piinaamaan. Ei enää voi saunoa mitä rakastan, ei voi olla auringossa, ei voi syödä mausteisia ruokia ja vaikka vielä mitä. Nenään ilmestynyt muutama sellainen aknekraatterin näköinen kuoppa, jotka kuitenkin laajentuneita talirauhasia ruusufinnistä johtuen. Voi vattujen vattu, sanon minä!!

Vierailija
836/2938 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa, jos kaikilla ei ole hyvä olla.

Vierailija
837/2938 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuli yksi työnsankari flunssaisena töihin ja tartutti minuun flunssan. Kiitti vaan paljon :(.

Älkää tekään tulko töihin sairaana vaikka mikä työpula. Nyt on enemmän kun minua ei ole siellä.

Kävin varmuuden vuoksi koronatestissä jos tartunta on muualta. Joku yski kadulla minua päin viime viikolla :(

Vierailija
838/2938 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viemättömöt roskapussit

Vierailija
839/2938 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että sovin DHL:n pakettitoimituksen kotiin. Sieltä on ilmoitettu vain että paketti tullaan toimittamaan tänään ”päivän loppuun mennessä” ja justiin kävin esim täältä lukemassa kokemuksia että tuo tosiaan ilmeisesti tarkoittaa ihan koko päivää iltamyöhään saakka. Täällä mä nyt olen sitten himassa odotellut koko päivän eikä vieläkään näy eikä kuulu.. jos olisin tiennyt, olisin ottanut toimituksen lähimpään noutopisteeseen (jota en valinnut koska sehän ei välttämättä ole kuitenkaan se lähin, enkä autottomana halunnut painavahkon paketin kanssa ottaa sitä riskiä..). Ei tää nyt maata kaada, mutta en ihan ymmärrä noin epämääräistä ilmaisua kun Postikin pystyy antamaan aikahaarukat toimituksilleen…

Vierailija
840/2938 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menin kauppaan Kiinteistöhuoltomies tuli sinne rähjään kun 78- vuotias isäni ei ollut jaksanut kolata lumia hänen ja Rakennustarkastajan nokan edestä ( isäni on sydän sairas , silti on halunnut ottaa kiinteistöltä lumitöitä ja verottaja muistuttaa(

Mutta nyt harmittaa todella että menin kauppaan kun en saanut käydä kaupas ilman että tullaan mulle sivulliselle rähjään( tällä Kiinteistöhuollon talomiehel on vielä lentoliupa pien lentokoneelle ja helikopterille eli Pitäis olla Sen verran järjissä olla!)

Kyllä harmittaa vanhan isäni puolesta kun jotaki haluaa tehdä !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme