Eikö vauva.fi:ssä pitäisi puhua vauvoista? Ei täällä kovin moni niistä puhu.
Kommentit (16)
Tämä on vauvapalsta samalla tavalla kuin terveydenhoito on terveydenhoitoa. Täällä lähinnä vihataan vauvoja ja suuri osa palstahulluista veloista oikein voimallisesti tuomitsee kaikki, jotka ovat vauvan saaneet.
Samaa mieltä. Pitäisi puhua enemmän peniksen voimasta. Ja joku teema- tai liputuspäivä.
Persut on aikuisvauvoja eli vauvoja nekin~
Niin ja monikaan ei edes halua vauvoja (kuten minä). Mutta luulen että jonkinlaiselle sinkkuosiolle olis täällä tilausta. Siitä sitten olisi luontevaa siirtyä jossain vaiheessa puhumaan niistä vauvoistakin :D
No oliko pakko sitten tulla kommentoimaan tänne "Aihe vapaa" osioon?
Tämähän oli ennen vauvoihin kedkittyvän lehden keskustelupalsta. Miten tämä muuttui nykyiseksi? Lehtikin taitaa olla lopetettu
Ketään ei kiinnosta. 🥱 Johan olisi tylsää. 😬
Vierailija kirjoitti:
No oliko pakko sitten tulla kommentoimaan tänne "Aihe vapaa" osioon?
Tämä on kylläkin "Aivot vapaalla" osio.
Persut valtasivat tämän röllipropagandakanavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja monikaan ei edes halua vauvoja (kuten minä). Mutta luulen että jonkinlaiselle sinkkuosiolle olis täällä tilausta. Siitä sitten olisi luontevaa siirtyä jossain vaiheessa puhumaan niistä vauvoistakin :D
Sinkut, lapsettomat, työttömät, eläkeläiset yms. seniorit. Meillä on aikaa eniten täällä jaarata ja ihmetellä maailman menoa. 🤭
Vauva/pikku lapsiperheessä varsinkin pitäisi olla kädet täynnä käsi- ja kotitöitä töitä eikä pitäisi olla liiemmälti tekemisen puutetta.
Ai Aihe Vapaa -osiossa? Täällä pitäisi puhua vapaista.
Mene noihin muihin osastoihin. Tämä on av!
Tarkoittaa että tänne kirjoittavat ihmiset on henkisesti vauvan tasolla ja senhän näkee näistä jutuista.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaa että tänne kirjoittavat ihmiset on henkisesti vauvan tasolla ja senhän näkee näistä jutuista.
Anna sitten näyttöä omastasi korkeammasta tasosta. 🤣 Saadaan arvioida tasosi. 🧐
Hyvä kysymys.