Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.
Kommentit (2938)
Harmittaa, että Shirly Karvinen voitti epäasiallisella kilpailullaan ja rumalla käytöksellään. Hän jopa rumeni matkansa aikana. Oikea voittaja on Paul.
Itsellä oikeastaan koko kuukausi on mennyt kuin ohi. Kaikki alkoi siitä, että oli stressiä paljon. Sitten loukkasin varpaani ja löin sen pahasti. Tästä johtuen en voinut paljon kävellä. Kuitenkin oli pakko olla liikkeellä ja tämän takia kävelin pahasti ja toisen jalan lihakset kuormittuvat siitä, kun varasin painoa sille jalalle. Ne menivät ihan kramppiin. Koko yön molemmat jalat särkivät ja on nukkunut. Koko ajan jotain nykimistä jalassa.
Tämän lisäksi sain flunssan. Kaiken tämän keskellä muistin, että lääkäri oli joskus kirjoittanut selkäkipuun Nordflex nimistä lääkettä ja luin sen sopivan kramppeihin ja menin ottamaan sitä ekaa kertaa. Otin vielä ns väärin ja vain palan depot tabletista kun olisi pitänyt olla puolittamatta sitä, kun ei saisi halkaista. Seurauksena tästä paha olo ja huimaus monta päivää. En meinannut pysyä pystyssä. Lääkkeen pitäisi väsyttää, mutta itse en nukkunut. Nyt viikon päästä yritän saada nukkumista kuntoon, mutta olo edelleen hutera ja päästä heittää. Tietysti olen liikkunut vähän, mutta mietin sitä voiko lääkkeestä jäädä vieläkin jokin haitta, kun tasapaino edelleen huono ja huimaa. Kävin tk:ssa silloin heti, mutta ei kuulemma vaarallista ottaa lääke väärin ja annos niin pieni. Mietin vaan, että toivunko tästä, kun vieläkin huimaa. Ei ole aiemmin tälläistä ollut ja tasapaino ongelmat jääneet lääkkeen jälkeen. Kiitos jos joku voisi vastata jotain.
Harmittaa että tänään taas on niin paljon salaliittotrolleja ja politrukkeja tehtailemassa turhia trollialoituksia että palsta on lähes käyttökelvoton. Miksi voi miksi tälle foorumille ei voida perustaa erillistä politiikka-aihetta? Voisivat öyhöttää keskenään siellä.
Vierailija kirjoitti:
A N T A K A A P I L L U A !
Et saa hihihii T.blondi 25v.
Mua harmittaa ku oon menettäny jo kaks kaveria siinä ku ollaanki alettu säätämään, ja sitte ku se on loppunu niin kaveruuski meni pilalle. Oisivat olleet kavereina tosi hyviä.
Harmittaa se, että myöhäistä teini-ikäänsä elävät alkoholisoituneet rokotepelkurit käyttävät lyhyen elämänsä listaamalla itsensä tälläisille palstoille. Kai tiedätte, että 5g tarttuu kameran kautta, likaisilla sormilla näppäimistöstäkin.
Harmittaa, se että mulla on silmäherpes ja joudun syömään sitä herpeslääkettä todnäk ikuisesti.
Masentaa myös kaikki muutkin terveysvaivani ja väsymys.
Mies ollut pitkän viikonlopun koko ajan kännissä. Toivottavasti huomenna töihin selviää. Eiköhän siinä ole tarpeeksi harmitusta.
Sanna Marin. Bilehile "johtaa" maata.
Hävitin pikkujouluissa puhelimen, jäi ilmeisesti baarin vessaan ja joku pölli sen heti. Siinä meni 300€ kankkulan kaivoon. Kyllä harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain viime kuussa uuden kortin pankista ja nyt en pääse nettipankkiin, vaikka kortti on aktivoitu. Jo kaksi kertaa soittanut, pitää soittaa vielä kolmannen kerran maanantaina, josko silloin olisi paikalla joku "asiantuntija".
Miten sä pankkikortilla verkkopankkiin yleensäkään olet menossa..... eihän sitä siinä tarvita
Kyllä tarvii kun ei ole älypuhelinta + mobiili-pankkiID:tä. PankkiID mulla on läppärissä mutta se ei toimi tunnistuksena nettipankkiin.
Kai ne täytyy hankkia, puhuin juuri pankin kanssa ja lähettävät sieltä jonkin koodin, sitten täytyy taas soittaa ja tunnistautua hetulla+ sillä koodilla, että lähettävät jonkin väliaikaisen kortin. Pankkikortista sanoivat että ovat saaneet semmoisen "batchin" MasterCardilta ettei se toimi sillä pikku laitteella, eikä heillä ole mitään tietoa miten voisivat korjata tilanteen.
En ole tähän asti tarvinnut älypuhelinta mihinkään, mutta näin nurkkaan ajettuna täytyy sitten suostua siihenkin. :( Kalliiksi tulee sekin.
Appivanhemmat tuntuvat viihtyvän kylässä. Oli puhe ,että illalla nairahan eukon kanssa! No, istukoot olkussa, kun on painetta m....kussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A N T A K A A P I L L U A !
Et saa hihihii T.blondi 25v.
Onko blondi 25v jouhia juovassa?
Vierailija kirjoitti:
Mies ollut pitkän viikonlopun koko ajan kännissä. Toivottavasti huomenna töihin selviää. Eiköhän siinä ole tarpeeksi harmitusta.
Känni-miehelle moro ja näkemiin välittömästi.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Jahas, Kemin juntti on taas liikenteessä! Saisko selityksen, miksi tätä aina tänne spämmäät, varsinkin kun kukaan ei sun höpinöitä usko!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jahas, Kemin juntti on taas liikenteessä! Saisko selityksen, miksi tätä aina tänne spämmäät, varsinkin kun kukaan ei sun höpinöitä usko!
Kohta tulee selitys tai ainakin yläpeukku tuohon omaan viestiinsä :D
Ei irronnut baarista ja nyt vkl ohi.
Itsenäisyyspäivä menee yksin; darrassa.