Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.
Kommentit (2938)
Selviytyjät Suomi katastrofaalinen voittajan valinta. Meni itse asiassa peräti yöunet, suututti niin paljon.
Harmittaa, kun netissä voi anonyymina haukkua ihmisiä, jotka tekevät töitä Suomen eteen ja ihmisiä, jotka yrittävät suojata meitä koronalta. Sekä ihan tavallisia ihmisiä, jotka osallistuvat johonkin tosi-TV ohjelmaan. Koen kaiken tämän epäreiluksi ja hävettää olla suomalainen. Jokaisen pitäisi uskaltaa esittää mielipiteensä naaman ja nimen kanssa, eikä huudella epäasiallisuuksia ja suorastaan loukkaavaa tekstiä poterosta. Se, jos mikä on raukkamaista!
Terveisin Liisa Kemppainen
Harmittaa et ihmiset jahkaa median kautta jostain ihan höpö hommista.
Näkökulma pitäis olla meidän lasten tulevaisuudessa.
Se että olen p@$koilla elämäntavoilla saanut itteni tähän jamaan, deliriumit nurkan takana, en uskalla nukkua vaikka pitäis 😳
Vierailija kirjoitti:
Vessan lattia on täynnä kissanhiekan jämiä ja savea muistuttavaa töhnää, joka syntyy kun hiekka ja vesi reagoivat yhdessä.
Vessa on pieni ja ei-kaakelinen lattia, mutta siivoukseen menee silti tuhottomasti aikaa ja energiaa.
Vaihda paakkuuntuvaan puurakeeseen, saa isoissa säkeissä, Cat´s Best. Koin tuon savihiekkasotkun kun sitä tuli kissan mukana, mutta vaihdoin, ennenkuin lattiaviemäri meni tukkoon. Parasta kun kakat voi heittää pyttyyn, muutama puurae siinä jos tulee mukana, liukevat hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Se että olen p@$koilla elämäntavoilla saanut itteni tähän jamaan, deliriumit nurkan takana, en uskalla nukkua vaikka pitäis 😳[/quote
Tsemppiä.Siitä selviää, voit lohduttaa itseäsi sillä et sinusta tulee tavallaan parempi ihminen kuin tavan tallaajista jos jaksat sinnitellä tuon yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että olen p@$koilla elämäntavoilla saanut itteni tähän jamaan, deliriumit nurkan takana, en uskalla nukkua vaikka pitäis 😳[/quote
Tsemppiä.Siitä selviää, voit lohduttaa itseäsi sillä et sinusta tulee tavallaan parempi ihminen kuin tavan tallaajista jos jaksat sinnitellä tuon yli.Kiitos tsempeistä! Tää on hirveetä, ja pahinta että itseaiheutettu, voi syyttää vaan itseään. Jopa poreviekut helpompi kestää kuin tämä. Milloin sitä oppii olemaan urpoilematta?!
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisyys.
Täällä yksinäinen erakkoelmä 2010 alkaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä.Siitä selviää, voit lohduttaa itseäsi sillä et sinusta tulee tavallaan parempi ihminen kuin tavan tallaajista jos jaksat sinnitellä tuon yli.Kiitos tsempeistä! Tää on hirveetä, ja pahinta että itseaiheutettu, voi syyttää vaan itseään. Jopa poreviekut helpompi kestää kuin tämä. Milloin sitä oppii olemaan urpoilematta?!
Nyt. älä siirrä asiaa huomiseksi vaikka aivot/riippuvuus valehtelee niin.
Hiljattain tapahtunut ero. Olen jo 30-vuotias ja pelkään etten ehdi saada toivomaani perhettä. Suhde jonka taakseni jätin tuskin olisi toteuttanut tätä toivetta. Silti pelottaa ja ahdistaa yksinäisyys.
Vierailija kirjoitti:
Selviytyjät Suomi katastrofaalinen voittajan valinta. Meni itse asiassa peräti yöunet, suututti niin paljon.
Sama täällä! Kävin melatoniinia tuplaamassa koko iltayön ja aina vaan veetutti.
Tuon mokoman KIEROILIJAT SUOMI voittajavalinta meni totaalisen pieleen. Oikea selviytyjä Paul olisi finaalissa arvonsa ansainnut. Mutta kieroilijat voittivat, ei oikea selviytyjä.
Se, että ihastuksellani on toinen nainen. Se, etten pääse elokuviin tai joulukonserttiin kirkkoon. Siinä nyt jotain harmituksen aiheita-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A N T A K A A P I L L U A !
Et saa hihihii T.blondi 25v.
No sinä oletkin vähän liian tuhdissa kunnossa.
Pakkanen ja Suomi.
Ankea maa. Henkinen takapajula, rumia, köyhiä ja tyhmiä ihmisiä, köyhä valtio, huonot tiet, ruma maaseutu, luonto ryteikköä ja mutajärviä. Toivon, että Suomi jaettaisiin osavaltioihin ja että jokainen osavaltio vastaisi omasta taloudestaan.
Ja ennen kuin joku turvenuija mölähtää painumaan muualle, tiedoksi, että asun vain osa-aikaisesti Suomessa. Suomi on surkea ja säälittävä maa.
Se harmittaa, että muuten hyvä pääministeri ei oikein suostu ymmärtämään, mitä hänen rauhaansa oikein kuuluu, toisin sanoen, mikä on hänen asemassaan olevalle sopivaa ja mikä ei.
Elämäntapamuutos menossa. Ylipainoa 20 kg ja haluaisin kaikki pois ”heti nyt”.
Hitaasti mutta varmasti. Silti vituttaa, kun kuukaudessa lähtenyt vain 2 kiloa. Onhan sekin jotain, mutta haluaisin olla heti tyytyväinen itseeni.
Huomenna taas pitäisi töitä vääntää :( On ollut niin pirun kiireinen syksy, että voimat on ihan loppu eikä jaksaisi. Onneksi pahin kiirerypäs on takana. Siinä mielessä olen onnellisessa asemassa, että oma yritys ja voin suunnitella ajankäyttöni eikä aamulla tarvi aikaisin herätä. Voin myös tehdä tällä viikolla pääasiassa etähommia.
Kolikon toinen puoli on sitten se, että itse on tehtävä kaikki ja kaikki stressi + vastuu on itsellä.
Masentaa myös tuo jatkuva pimeys. Kylmyys ei niinkään, mutta tuo pimeys....
Harmittaa kun tuntuu että puoliso lakkaa pian rakastamasta. Yritän tsempata tosi paljon :(