Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä harmittaa sinua juuri nyt?

Vierailija
29.05.2021 |

Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.

Kommentit (2931)

Vierailija
781/2931 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole luottokorttia, ei pysty ostamaan lisää tallennustilaa googlelta gmailiin!

Vierailija
782/2931 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammassärky, päätä vihloo, kurkku on hieman kipee.

Virtsatieinfektion oireita ja peräaukkoon sattuu. Selkää särkee.

Unta viime yönä kaksi tuntia.

Ahdistaa.

Onneksi ham.lääk.aika on keskiviikkona ja mulla on kotona kipulääkkeitä.

TENS-laite jeesaa selkäkipuun jonkin verran. Jääkaapissa on karpalomehua vt-vaivaan.

Kai mä selviän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/2931 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nukkunut kuukauteen kunnolla, koska asun pahvitalossa jossa kaikki metelöi. Kun saan vihdoin unta, joku esim naapuri herättää norsun töminällään. Itku tulee, töissäkin pitäisi jaksaa käydä.

Vierailija
784/2931 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hammassärky, päätä vihloo, kurkku on hieman kipee.

Virtsatieinfektion oireita ja peräaukkoon sattuu. Selkää särkee.

Unta viime yönä kaksi tuntia.

Ahdistaa.

Onneksi ham.lääk.aika on keskiviikkona ja mulla on kotona kipulääkkeitä.

TENS-laite jeesaa selkäkipuun jonkin verran. Jääkaapissa on karpalomehua vt-vaivaan.

Kai mä selviän.

Eipä ole sinulla mukava tilanne nyt.Voimia sinulle.

Vierailija
785/2931 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quotwe=Vierailija]Ei ole luottokorttia, ei pysty ostamaan lisää tallennustilaa googlelta gmailiin![/quote]

Miten voi vuonna 2021 joku olla vielä ilman luottokorttia?

Vierailija
786/2931 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampikin asia:

-paleltaa

-ahdasmieliset ihmiset

-tahallaan ymmärretty väärin, sanoja käytetty minua vastaan

-kumppanin puute

tai lähinnä pelko/ahdistus, ajatus siitä, että olenko kelpoinen enää suhteeseen (jos sitä edes tulisi), josko olisikin parempi jättäytyä siitä pois, ja antaa muiden löytää omansa. Pärjään varmasti myös yksin. Kunhan kaipaisin toisen ihmisen lämpöä, kosketusta, keskustelua ja lämmintä kainaloa johon nukkumaan mennessä voisi päänsä painaa.

Ei mulla muuta. Kiitos ja anteeksi. Helpotti, kun sai sanottua asiansa ja avauduttua. Pahoittelen, jos oli liikaa informaatiota.

Vierailija
787/2931 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei saada asuinmaassani aikaiseksi kunnon koronarajoituksia. Leikkaukseni sairaalassa on lykkääntynyt sairaanhoidon kuormituksen vuoksi. Ollan melkein kuin mitään ei olisi tapahtunut. Miksi? Eikö talous mennyt yllättäen ihan hyvin jopa lockdowninkin aikana.

Vierailija
788/2931 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni harmitaa. Kun löysin joku harastus piiri eläkeläisenä siihen kuulu 1.keta viikossa liikunta perjantaisin.Tosi ihanaa vanhojen eläkeläisten kanssa. Haratuspiiri tavoite ihminen ei syrjänny. Joten heillä on viikolakin aktiviteetiä,jos haluaa mennä.Joku heidän paikka olen käynyt. Ihan jees! Käynyt myös arkena toinenkin heidän juttu. 1 nainen yrtitää valita reviirin ympärille. Lähestyy empatisena mukavana ja kahden kesken tietää kaikista kaikken,puhuen arkaluontoisia asioista heistä.Mikä kieletty.Yritäkseen sada taakesen ihmisiä, Jotka uusia ja hänen mielipiteet vain oikeat. Muut ei saisi sanoa vastaan tai olla eri mieltä,joutuu hänen panetelun kohteeksi..Alkaa puhu uusille tulokkaille pahaa erimieltä olevista ihmisistä.,Jos hän muihin toiminnan aktiviteteihin päivin ei itse pääse ,tulokaat ei saisi mennä.Vinoille, V--- viltää sisvulauseissa,niin ettei vetäjä kuule. Ei mieti onko hänessä vikaa,kun jää aina yksin lopulta.Eikä pääse kukkona tunkiolla johtaa kerhoiminnan tekemisiä: Jossain päin itä Hesan lähiössä ..

Vierailija
789/2931 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona leviää eikä rokotus ollut ratkaisu tähän ongelmaan.

Vierailija
790/2931 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkanmaan te-keskuksen ämmä. Harvinaisen veemäinen.

Vierailija
791/2931 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vessan lattia on täynnä kissanhiekan jämiä ja savea muistuttavaa töhnää, joka syntyy kun hiekka ja vesi reagoivat yhdessä. 

Vessa on pieni ja ei-kaakelinen lattia, mutta siivoukseen menee silti tuhottomasti aikaa ja energiaa.

Ei kaakelinen= kaakeloimaton.

Vierailija
792/2931 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tyypit, jotka ei ota koronarokotetta

Vierailija
793/2931 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua yleensä mikään harmita, ei tänäänkään. Ei se mitään auta märehtiä, annat sillä tavalla vaan vaikeuksille enemmän energiaa itsestäsi.

Vierailija
794/2931 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin imetyksen, ja sen seurauksena naamaani puhkesi aivan järkyttävä akne. Punaisia kipeitä finnejä vieri vieressä. Harmittaa etenkin siksi, että olen juuri aloittanut uudessa työssä, jossa joudun tapaamaan paljon uusia ihmisiä. Haluaisin tehdä hyvän vaikutuksen, mutta häpeän tulehtunutta naamaani niin paljon, että huomaan vältteleväni kaikkea ylimääräistä sosialisointia.

Vierailija
795/2931 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saamattomuus. Jokainen päivä eilisen uusinta. Ihmiset harmittaa, ja siksi olenkin erakoitunut.

Vierailija
796/2931 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole luottokorttia, ei pysty ostamaan lisää tallennustilaa googlelta gmailiin!

Miten voi vuonna 2021 joku olla vielä ilman luottokorttia?

Helposti. Ei mulla ole ikinä ollut luottokorttia.

Vierailija
797/2931 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ketkä ei ota korona rokotusta vain koska mä itse! Teidän takia mun iso leikkaus on jo kahdesti peruttu ja kohta MENEE HENKI!! ITSEKKÄÄT IHMISET!

Vierailija
798/2931 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvat terveysongelmat. Korona-aika on tuhonnut sen vähänkin terveyden mitä mulla oli ennen tätä vaikka koronaa en ole tietääkseni sairastanutkaan. Joko haluaisin olla täysin terve tai sitten kuollut. Mutta tämä puolikuollut olo jatkuvasti ottaa pattiin. Lääkärit vaan levittelee käsiään kun testeissä ei mitään löydy.

Vierailija
799/2931 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä, täyttä pskaa kaikki.

Vierailija
800/2931 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjintä