Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.
Kommentit (2931)
Sinilevä. Käyty jo rannalla ja piknikeillä ja leiriä ja retkiä on vielä heinäkuulle, ja suunnitelmat liittyy uimiseen meressä ja järvessä. Mutta sinileväennuste on karmea ja väistämätön.
Ihmiset, jotka vähättelevät muita.
Melusaastetta koko viikonlopun ajan.Iskelmä Festivaali Kirjurinluoto areenalla.
Kerrostalo alue Kirjurinluodon vieressä kaikki kuuluu tänne.
Auto käynyt viikon sisällä jo 2 kertaa huollossa, lasku reilusti yli tonnin eikä ole edelleenkään kunnossa. Menee jo harmituksesta ylikin ja raskaasti.
Niin ja se (Delta) vielä tarttuu todella helposti, ilmeisesti jopa ulkona. Juuri poistettiin ulkoilmarajoitukset. Äärimmäisen typerä idea! Noita rajoituksia veivataan edestakaisin, kun ei voida kerralla laittaa kunnon pitkäkestoisia rajoituksia. Nyt olisi jo varmasti ohi tämä pandemia! Ei voinut tulla yllätyksenä, että löytyi taas uusi, helpommin tarttuva variantti. Pitäisi ennakoida paremmin, eikä antaa yhtään siimaa tuolle virukselle.
Siis toi äskeinen oli vastaus aiempaan kommenttiin, kun joku sanoi, että pelottaa uusi variantti, mutta ei näköjään liitetty mun vastausta suoraan siihen.
Naapuri syyttää minua metelistä, jota en itse edes tee vaan ihmettelen myös mistä se tulee. Ja tietenkin tän asian mainitsi lapulla, jotta asiaa ei voida hoitaa vaan hän ajattelee edelleen, että olen syypää.
Oma lapsellinen typeryys . Alan erakoksi niin elämä kaikkein helpointa
Vierailija kirjoitti:
Naapuri syyttää minua metelistä, jota en itse edes tee vaan ihmettelen myös mistä se tulee. Ja tietenkin tän asian mainitsi lapulla, jotta asiaa ei voida hoitaa vaan hän ajattelee edelleen, että olen syypää.
Ole nopsa ja soita heti isännöitsijälle ja valita, että se naapurisi metelöi. Ethän voi tietää, mistä se melu tulee
Pankkitilin saldo 36e, palkkapäivä kahen viikon päästä. Oma moka tietty (:
Ollut paljon ylimääräisiä kuluja ja nyt rahat ei riitä.
Kolme "valintamme ei nyt kohdistunut sinuun" - ilmoitusta viikon sisään hakemistani töistä.
Aina otetaan se kokeneempi, mitä hyötyä edes hakea enää mihinkään. Vaikea sada kokemusta kun mihinkään ei oteta.
Paras vaan keskittyä joulun odotukseen.
Kissa sairastaa, ja tuli ilmoitus että maskusta toukokuussa ostamani tuoli tulee maskuun ensi vuoden huhtikuussa! Jotenkin huvittavaa toisaalta, ehkä peruttava koko kauppa
Lääkärin typeryys. Menin taas valittaa migreeniä ja pyytään lääkkeitä. En vieläkään saanut estolääkkeitä. Oon joskus sanonut, että pärjään buranalla ja taas vedottiin siihen ja kysyttiin miten meni edellinen kohtaus. 800mg buranaa ja nukkumaan vei kivun, joten en saanut lääkkeitä, kun "Se Burana näkyy kuitenkin toimivan, niin syö nyt sitä". Oon lähinnä nukkunut koko viikon, kun on ollut joka päivä migreeni ja ei oo muuta lääkettä kuin se Burana ja uni.
Heti aamulla jo +25 lämmintä.Tästä tulee liian kuuma päivä.
Vierailija kirjoitti:
Lääkärin typeryys. Menin taas valittaa migreeniä ja pyytään lääkkeitä. En vieläkään saanut estolääkkeitä. Oon joskus sanonut, että pärjään buranalla ja taas vedottiin siihen ja kysyttiin miten meni edellinen kohtaus. 800mg buranaa ja nukkumaan vei kivun, joten en saanut lääkkeitä, kun "Se Burana näkyy kuitenkin toimivan, niin syö nyt sitä". Oon lähinnä nukkunut koko viikon, kun on ollut joka päivä migreeni ja ei oo muuta lääkettä kuin se Burana ja uni.
Estolääke nimenomaan vähentää kohtauksia tai kivun voimakkuutta toimiessaan. Vaihda lääkäriä. Mulla pari kokeilua, ja löytyi toimiva estolääke. Burana auttaa kyllä, kun kohtaus on tuloillaan. Mutta enää ei mene sumussa ja kivussa joka vkonloppu!
Ja sitten aiheeseen.. Minua harmittaa tällä hetkellä oma laiskuus. Työn lisäksi en jaksa tehdä kaikkea sitä, mitä haluaisin vapaa ajalla. Pitää laskea vaatimuksia.. En kyllä aio kokopäiväisesti työskennellä lopun ikääni.
Helle ja kuumuus. Koko kesä menee pilalle kun lähellä ei ole mitään paikkaa, missä voi tällaisella ilmalla oleskella ja koronan takia ei voi lähteä kauemmas. Olin toivonut loppukesälle edes pientä junamatkaa, mutta silloin taitaa olla jo delta koko Suomessa niin pahasti, ettei useampi tunti junassa ole kovin järkevää.
KUUMUUS.
Sain sädehoitoa rintaan viime talvena, nyt se ei saisi saada aurinko yhtään, joten rannat yms on kiellettyjen listoilla, sitten iski vuosisadan kesä!
Unikaan ei ole kunnollista. Missä asun ei ole satanut noin kuukauteen kuin kerran. Ihan hurjaa.
Hubble-teleskooppi meni rikki ja sitä ei ehkä saa korjattua.
On ongelmia töissä. Vaivaa mieltä todella paljon.