Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.
Kommentit (2931)
Sama! Kestänyt jotain kahdeksan kuukautta putkeen. Heti aluksi koitettiin muutamalla tapaa hoitaa. Korvien huuhtelu kahteen kertaan terveyskeskuksessa, fysioterapiaa kolmesti, ei apua. Kuulotestikin tehtiin muttei siittä tietystikään mitään apua itse vaivaan ollut. Selvisi alennut kuulo toisessa korvassa. Ei taida loppua tulla tälle riesalle :(
Se että lapsuus ja nuoruus ja aikuisuus meni kynnysmattona.
Ei koskaan yhtään ainutta ihmistä, joka olisi auttanut. Ei edes sattumalta mitään kannustavaa mistään. Ymmärrän kyllä että vanhempien pahuus oli osin tyhmyyttä, eivät he vain tajunneet. Että piti saada joku venttiili mihin vihansa purkaa. Sama osa jatkui koulu/työkiusattuna ja kumppaneiden kanssa. Aivot voi vaurioitua kaltoinkohtelusta lapsena ja viedä aikuisuuden.
Nyt vanhana olen lukenut paljon eikä enää ole käytännössä kiusaajia. Mutta toista mahdollisuutta ei tule, olen jo vanha.
Kun olisikin vain yksi asia joka harmittaa ja tavallinen vielä noin yleisellä tasolla mutta eipä olekkaan.
Olen yrittänyt olla hyvä ja rehellinen .Kääntänyt sen "toisen posken" antanut sen "toisen paidan". Uskonut että laina maksetaan takaisin luottanut ihmiseen. Ehkäpä jonain päivänä asiat muuttuvat ja saan "kaksinverroin" takaisin mitä olen itsestäni antanut.Sairauteni paranevat löydän uuden kodin ehkä joku rakastaa aidosti eikä vaadi vastapalvelusta jää pyytämättä huomaa että olen muutakin kuin vain "syli".
Hymyilen aina pienille lapsille ja heidän vanhemmilleen juttelen yksinäisille "koiramummoille" nuorille teineille ominen maailmoineen aikuisuuden kynnyksellä eihän se heidän vikansa ole että minun elämäni on ollut toisenlainen.
Elämä on täynnä valintoja ehkä kuitenkin olen tehnyt niitä oikeitakin.m
Alistajaisän peruja, kynnysmattona meni elämä.
Nyt vanhana on paremmin, mutta surettaa hukkaan mennyt aika.
Loppui äsken ajoleikkurista bensa. Jatkuu vasta huomenna
Etten ole saanut kutsua mökille.
Että olen nykyisin äärettömän ahdistunut sosiaalisissa tilanteissa
Mua harmittaa ihan suunnattomasti se että tyttäreni on jakorasia.
Harmittaa, että kesä menee "hukkaan" kun olen ihan yksin. Olisi paljon mukavampi mennä jonkun kanssa pyöräilemään, uimaan, jäätelölle tai terassille.
Sain p i l l u a mutten lauennut.
Että sain koronan juuri ennen ensimmäistä rokotusta. Vielä deltavariantin.
Vierailija kirjoitti:
Sanna saa 300€/kk ruoka-apua.Minä en saa mitään.
Sanna tekee paljon töitä sen ”avun” eteen.
Vierailija kirjoitti:
Sain p i l l u a mutten lauennut.
Se oli suutari. Kokeile huomenna uudestaan uudella, suoraan pakasta vedetyllä.
Että tiistaina pitää mennä taas töihin hikoilemaan ja katsomaan, ketä työntekijöitä ei ole päässyt paikalle.
En saanut yöllä nukuttua kuumuden tähden ja nyt pitäisi lähteä töihin. Väsyttää eikä yhtään huvittaisi, läpsin itseäni poskille, että piristy ja herää, ei auta. Mielessä vierii ajatus töiden totaalisesta lopettamisesta, kadehdin nyt työttömiä.
Sääennuste tänään klo 13 lämpöä +31.Se on kyllä jo liikaa.
Ei mikään. Ihana asunto ja perheessä ei valittamistanäin yleisrllä tasolla, vaik aona välillä jotain on. Elän aika tylsää elämää mut jotenkin se on ongelma muille, ei itselle.