Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.
Kommentit (2960)
Laitoin AV:lle ihan järkevän kysymyksen kissan hankinnasta uniongelmaisena ja sain keikenmaailman hullut haukkumaan minut huonoksi äidiksi, jonka pitäisi antaa lapsikin pois ja hankkia rakastaja. Olen kuulemma kylmä äiti, jolla ei riitä emotionaalista lämpöä millekkään elävälle olennolle ja minun pitäisi mennä terapiaan.
Ei pitäisi olla yllättynyt tai loukkaantunut, mutta olen silti.
Koiranomistajat. Pitäkää koiranne kiinni!!!
Harmittaa ja ärsyttää monikin asia. Noh, ainakin ärsytyksensietokynnys nousee tässä samalla ihan huomaamatta.
Sanoin töissä hölmösti ja nyt pari ihmistä pitää minua varmaan tyhmänä ja outona aina siihen asti, kunnes pääsen taas pätemään.
Panettaa ihan törkeesti, mut mies pelaa puhelimellaan shakkia ja muksu kolistelee kylppärissä.
Jääkaapista oli kadonnut kaikki ruoat
Vierailija kirjoitti:
Jääkaapista oli kadonnut kaikki ruoat
Tämä varmasti harmittaa kovasti.
Minua harmittaa tällä hetkellä se, että jaksan vatvoa hyvin turhaa töissä tapahtunutta asiaa. Sen asian ei pitäisi vaikuttaa elämääni millään lailla
Harmittaa koiran omistajat kun eivät kerää koiran pa*koja, tallasin yhteen viime viikolla .
ärsyttää myös että ostin auton ajovalon luottokortilla ja tajusin että oli liian kallis ja sit palautin ja nyt en tiedä koska rahat palautuu tilille
Selasin puhelin ja whstsapp logiani ja olin oikeassa, on kuukausi siitä kun kukaan tuttuni /ystäväni on ottanut minuun yhteyttä oma aloitteisesti ja nyt jo kolmas viikonloppu kun olen täysin yksin koko viikonlopun ilman että on edes ulkoiluseuraa. Olen keski-ikäinen työssä käyv, virkeä, sosiaalinen, taloudellisesti toimeentuleva ihminen, en edes mikään vanhus. Eilenkin mietin et oispa ollu kiva käydä kaupungilla ravintolassa lounaalla mutta ei oikein ole ketään jota viitsisin pyytää tai ne ketä viitsidin ei lähde, heillä on aina jotain muuta.
Surkea mqrraskuinen sää, hämärää ja vettä tihuuttaa niin ettei todellakaan tee mieli lähteä ulos. Ei ole siis ihan suoraan sanottuna mitään tekemistä pikku kaksiossa yksin asuessa. Ei ketään jolle soittas et tuu käymään, keitetään päiväkahvit, tai siis en viitsi kutsua kun ei ne tuu kuitenkaan, tuli vain ns torjutuksi tullut olo, eli entistä paskempi.
Paitsi että vituttaa tää jstkuva yksinolo niin että taidan piruuttani lähteä kävelemään ja käydä samalla ostamassa suklaata. Tosin sit vituttaa vielä enemmän koska en laihdu jos syön yhtään sokeria. Sokeri vaan ruokkii sokerin lisätarvetta, mutta kun ärsyttää niin pitää saada lohduketta. Siihen lohdutukseen ei mikään tavallinen kevyt ruoka riitä. Nykin on vatsa täynnä mut mieli huutaa jotain herkkua. Kun olen jostain iloinen ja hyväntuulinen, en edes ajattele mitään syömistä tai herkkuja.
Onneks huomenna on työpäivä että saa ajateltua jotain muuta kun tää ainainen yksin kotona oleminen.
Se että just nyt, kerrankin mulla ois kauhee tarmon puuska, haluaisin tehdä jotain hyödyllistä järkevää, saada jotain aikaan, saada muutosta elämään, kehittää jotain työhönliittyvää tai edes johonkin. Haluaisin vaikuttaa asioihin, olla päättämässä jotain merkittävää (esim duunissa tai harrastuksissa) tms josta saisin jotain henkistä tyydytystä. Nykyinen työni on ihan liian vaatimatonta asioiden "bulkkihallinnointia" vailla mitään älyllistä haastetta, samaa pas...aa viikosta toiseen ja monta kertaa viikossa tilanne että ei ole oikein mitään tekemistä edes.
Mutta täällä istun jo kolmatta tuntia kylpytakissa ja kirjoittelen tänne. Miten mun (n 54v ) elämästä on tullut ja tulossa kiihtyvällä tahdilla näin tylsää, tympeää kun mitään mielekästä ei tapahdu. Vaikka siis olen muuttanut asuinpaikkakuntaa, työpaikkaa 3,5 v sitten, työpaikka 3 v sitten, ostin uuden auton, olen käynyt tänä vuonna jo 2 ulkomaanmatkaa kohteissa joissa en ole käynyt ennen ym ym, mutta siitä huolimatta koen että mitään ei tapahdu.
Äiti sai eilen syöpädiagnoosin :(
Joku jankkaaja sai lukittua hyvä mielen ketjun Mitä sinulle kuuluu.
Kuinka voi jotakuta niin triggeröidö mukava keskustelu!?
Se että venäläisiä on vielä olemassa.
Suomalaiset. Etenkin naiset. Nämä eivät näe kaikessa vihassaan, että ovat itse omia vihollisiaan.
Niin moni asia. Tuntuu että kuolen kohta tähän veetutuksen.
Ärsyttää, että Tanska ei ampunut niitä lentokenttä droneja alas, miksi ihmeessä?Rys.... t pitää länsimaita ihan pilkkanaan, kun kukaan ei reagoi.