Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.
Kommentit (2931)
Duunissa tulossa taas uus organisaatio ja pitkän kokemukseni mukaan siinä ei oo mitään järkeä. Ihan hemmetin sekavaa ja jokainen hämmentää siellä ja täällä. En ois ikinä voinu kuvitella että näin dorgaa systeemiä suunnitellaan.
En myöskään luota firman kykyyn hoitaa johtamista muutaman johtajan voimin jotka nekin on ihan ihme häröilijöitä ja huomaan että ei niillä oo homma tähänkään saakka ollu ihan reilassa ja nyt myllätään taas uutta kuvioo.
Pitäskö paeta hyvän sään aikaan.
Semmonen harmittaa, kun kuolen pian. Ja ahdistaa sama asia.
Omat pitkäaikaiset iho-ongelmat ja se miten ne ovat vaikuttaneet mielialaani ja sosiaalisuuteeni.
Täällä tulee jatkuvasti 502 Bad Gateway.
Harmittaa että ihmiset valittavat melko pienestä. Tai hakevat sympatiaa.. näin toki itsekin. Mutta syöpä muutti ja nautin joka aamusta. Sekös joitakin Harmittaa. En parane tästä.Mutta tämähän meillä kaikilla joskus edessä. Loppu siis. Joten nautitaan NYT!
Se kun meni välit parhaan ystävän kanssa kännitappelussa pari kuukautta sitten. Ei vastannut viestiin kun laitoin että mitä kuuluu jne..
Se että olen tullut todella outoon firmaan töihin, täällä on ihan ihmeellistä porukkaa. Todella herkkähipiäistä, loukkaannutaan ihan tavallisista kysymyksistä, mitään ei kyseenalaistaa tai edes haastaa, porukat ottaa kaiken henkilökohtaisena loukkauksena ja joka hiton asiasta kipitetään nillittämään talon johdolle. Siis vaikka itse ovat olleet vähintäänkin yhtä osallisia johonkin kipakkaan keskusteluun tai jopa itse käyttäytyneet ensin asiattomasti ja kun siihen sitten toinen reagoi, niin se reagoija käydään haukkumassa johtajille.
Hitto mikä lastentarha.
Harmittaa, taas tuli takkiin, aloitin vapaapäivän aamun itkemällä töissä tapahtuneen asian takia ja siis ihan pelkästään virheellisen tilannetulkinnan johdosta.
Enkä ole mikään eilisen teerenpoika, ollut työelämässä jo 25v.
Turpiin tuli taas (kuvannollisesti), en edelleenkään näillä ikävuosilla tiedä mikä minussa on sellainen että minua kohtaan ollaan usein ilkeitä, minulle voi tehdä ohareita, ihan absurdejakin juttuja, minua syytetään tai syyllistetään millon mistäkin, en saa sanoa oikeastaan missään mitään poikittaista kun joku hyökkää kimppuun. Joudun aina ihan todella pikkujutuista ns tulilinjalle tai edesvastuusern, ihan niistä mistä muille naureskellaan tai viitataan kintaalla. Sama onko kotona, harrastuksissa vai töissä. Sama kohtalo. Miksi?
Vaikka joskus itse pahoitan jostain mieleni ja tuntuu että itku meinaa tulla, minua ei kukaan puolusta eikä lohduta, nuolen haavani aina yksin. Minulta ei kukaan pyydä anteeksi mutta minä joudun pyytämään muilta. Olen kokenut tätä jo lapsesta saakka. Äiti ei lohduttanut eikä isosisko, ei seurustelukumppani eikä sittemmin miehenikään. Töissä kukaan ei puolusta eikä lohduta jos on ollut joku konflikti. Muita kyllä puolustellaan ja lohdutetaan, minua vain suyyllistetään tai moititaan millon mistäkin.
En tiedä mikä tässä mättää.
Olen tullut uuteen tiimiin ja uusi pomo dissaa heti alkuun mielipidettäni vaikka me kaikki ollaan yhdessä todettu se mielipide hyväksi linjaksi jatkaa. Muut on samaa mieltä mut pomo nokittaa minua asiasta. Se kertoo jostain.
Yksi tollo ei sano koskaan mitään mihinkään ainakaan pomon kuullen, on aina samaa mieltä ja toistaa vaan sitä mikä linja on yleisesti otettu asiaan tai mikä pomon linja on. Papukaijan tavoin toistaa muiden jo sanomia lauseita.
Yritin tänään lähteä pyörällä kauppaan, en päässyt edes kunnolla liikkeelle kun lumessa ja urissa pyörä lähti alta, kaaduin ja nilkka meni paskaksi. No, onneksi en ehtinyt kauemmas kaatumaan.
En uskalla kunnolla edes katsoa, mutta aikamoinen pallukka näyttää olevan, just ja just pääsen liikkumaan kun varoo ettei yhtään pääse taipumaan, vähän kyllä huippaa kun käy niin kipeää.
Kaapit alkaa olla tyhjänä ja pelottaa ettei tämä ihan justiin parane.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa.
Nyt ei harmita.
Pientä särkyä ollut jo pari päivää, eilen jalassa, tänään hartiassa. Nälkäkin ois, mutta kaikki on pakkasessa umpijäässä. Huomenna on muuten vaan ankkajäässä, kun on luvattu kovaa pakkasta, mutta pitää töihin mennä. Niin ja se työ... pitäisi saada ljotain muutosta siihenkin, muuten ei kohta edes pärjää.
Harmittaa kun söin kaiken suklaan tänä päivänä, vaikka aioin jaotella sen kolmeksi päiväksi
Yksi tuttuni on edesmennyt viime päivinä.
Se että duunissa itse vetää 110% lasissa ja joudun puuttumaan toisten tekemättäjättämisiin. Eikö ihmisillä ole mitään vastuuntuntoa, kun jätetään hommat tekemättä/tehdään juostenkusten ja nämä sitten estävät muiden hommien etenemistä!!?
Kiva taas mennä vkl hommiin "koska loppujen lopuksi sä oot vastuussa että homma toimii..."
Harmittaa mihin kuntoon Suomi ollaan ajettu. Harmittaa oma asemakin tässä yhteiskunnassa.
Vasemman käden kolme sormea murtui. Oikea kätinen olen mutta kyllä ilman toisen käden apua on vaikea elää.