Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.
Kommentit (2931)
Kantapään ilkeä luupiikki, ollut jo kauan.
Ei harmita mikään. Onhan mulla kyllä jotain harmituksen aiheita, mutta en ota niistä stressiä. Keskityn mukavampiin asioihin ja hoidan ikävämmät vasemmalla kädellä.
Ihan pikkusen harmittaa, kun sunnuntaina on mieluisaa tapahtumaa samaan aikaan, 150km väliä. Valitsen siis äänestämisen ja synttärit ja jätän laskiaisriehan väliin.
Nälkä, enkä tiedä syytä miksi mulla on kiljuva nälkä.
Harmittaa,että vaihdoin alaa lääkikseen ja tämä on niin paskaa duunia. Ei pitäs valittaa kun töitä on, mutta menee vapaa-aikakin tätä murehtiessa. Kortisto alkaa kohta kutsua.
Olen kylässä ja toinen vessa poissa käytöstä. Meillä on täällä neljä aikuista, yksi lapsi ja yksi vessa. Odotin puoli tuntia vuoroani kolmen paskojan jälkeen, minkä jälkeen pääsin katsomaan tukossa olevaa pönttöä.
Autoimmuunisairaus ja siitä johtuvat oireet :(
Hiukan harmittaa:
Ajomatka isolle kirkolle paukkupakkasessa
Järkyttävän paljon harmittaisi:
Jos Stubbbista tulisi presidentti, onneksi näin ei kuitenkaan käy
Harmittaa Kokoomuksen ja RKP:n yhteisen presidenttiehdokkaan Stubbin heikko taso.
Tyyppi sopisi sirkukseen paremmin ku presidenttikisaan. Ei tiedä pitäisi itkeä vai nauraa kun häntä katsoo. Esim. Paula Risikko olisi ollut paljon parempi vaihtoehto.
Oli ihan hiton tympeä päivä, duuni ei kiinnosta pätkääkään. Ei työ itsessään eikä asiat joita hallinnoin.
Olin töissä jotenki ihan loppu vaikka söin aamulla ja lounaallakin hyvin, tuntui että energia loppuu just.
Kuuntelin jotain todella tympeetä jaarin jaarin palaveria ja kihisin kiukusta kun ihmiset änkyttää ja takertelee sanoissaan ja jatkuvasti toistetaan näkyykö esitys nyt, kuuluuko ääni, onko kysyttävää...vieläkö on kysyttävää, mennäänkö eteenpäin vai halutaanko vielä jaaritella. Voi jeeeeeeesus.
Liian lyhyet tuomiot murhaajalle ja lastenraiskaajille. Miten voisi Lakeja muuttaa ?
Väärin kun toisten elämät viedään ja toiset saavat tillustella kun mitään ei olisi tapahtunut.
Työttömyys, ulkopuolisuus, rahatilanne
Minua harmittaa nämä uudet "hyvinvointialueet", jota on 21. Ilmeisesti kaikkien ha:den johtajilla on pääministerin palkka eli lähes 16000 euroa siis kuukaudessa. Johtajistoa on mielettömät määrät - esimerkiksi omalla hyvinvointialueellani on 12 erilaista jotajaa, joiden kuukausipalkka on lähemmäs 10 th euroa ja 11 palvelualuejohtajaa, joiden palkka on 8278 €. Palvelualueilla on noin 600 johtajaa, jotka saavat yli 5 th euroa palkkaa. Palkan lisäksi valtion kassaa verottaa sivukulut. jotka ovat lähes yhtä suuret kuin nämä ruhtinaalliset johtajiston palkat.
Hyvinvointialueet ovat itsenäisiä toimijoita, jotka suunnittelevat nyt muutoksia saadakseen alijäämää vähennettyä. Mistä he aikovat leikata: vanhusten ympärivuorokautisesta palvelusta eli tarkoittaa, että muistisairaat eivät pääse hoitoon. Sehän tarkoittaa, että kotiin tuodaan ovivahti, joka sitten ilmoittaa eteenpäin, kun vanhus lähtee sisävaatteissa yöllä pakkaseen. Toinen erittäin epäillyttävä säästökohde on etähoito, eli sairastunutta hoidetaan etäyhteyden kautta. Hän ei siis päädy lääkärin lähelle hoitoon. Kotona paikataan, jos päässä on haava tai jotain muuta pientä vikaa...voihan olla, että etäpotilas on lyönyt päänsä, mutta mitäs pienistä...saattaa tulla aivoverenvuoto...
Oma laiskuus harmittaa, esim. uimahallissa vain saunon, vaikka liikunta mahdollisuuksia olisi monia. Olen vaakatasossa 19 tuntia/ vrk - apua!
Se harmittaa, että narsismia pidetään sairautena tai luonnehäiriönä eikä ominaisuutena jota käytännössä jokaisessa ihmisessä on ainakin inasen verran!
Narsistisia piirteitä on melkein jokaisella - oma etu ensin. Parisuhteessa toinen osapuoli joutuu mukautumaan narsistin omaneduntavoitteluun. Hänen tarpeensa ovat aina etusijalla.
Harmittaa liian haastavat työt töissä. Vinoja pintoja on niin vaikea työstää.