Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.
Kommentit (2931)
Harmittaa että Suomea ollaan täyttä vauhtia romuttamassa, vain jotta muutama jolla jo on, saa lisää. Ja että joku kuvittelee että tällä ei ole mitään seurauksia.
Se että se apina istui siinä koko päivän
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa että Suomea ollaan täyttä vauhtia romuttamassa, vain jotta muutama jolla jo on, saa lisää. Ja että joku kuvittelee että tällä ei ole mitään seurauksia.
harmittaa kanssa se et ihmiset ei huomaa edelisen hallituksen samaa linjaa. Vuorovedoin tuhotaan Suomea
harmittaa ihmisten usko mediapoolin valheisiin
ilmastonmuutos
piikit
eurostoliitto
jne
Poliitikkojen teatteri. Rahat menee ukrainaan, muiden maiden velkoihin ja ilmastohuijaukseen. Ei suomalaisille. Kaivoksilla Suomi Kongoksi ja tuhotaan luonto.
Työkaveri, joka ei hoida työtään kunnolla. Meillä on yhteisiä työtehtäviä ja selkeä työnjako, mitä kenenkin kuuluisi hoitaa, mutta hän siirtää töitä minulle, ennen kuin on tehnyt omaa osuuttaan kunnolla loppuun tai sitten tekee osuutensa niin suurpirteisesti, että joudun tarkistamaan samat asiat uudelleen ennen kuin pääsen jatkamaan eteenpäin. Vastuu yhteisistä tehtävistämme on viime kädessä minulla, minkä takia tietenkin paikkaan hänen tekemisiään minkä pystyn, ettei niistä aiheutuisi haittaa potilaille.
0rpopiru päästettiin valtaan. Rikkaat juhlivat.
Olin kaverin mökillä sienessä. Sillä aikaa naapurit tyhjensivät mun luumupuut ja aroniapensaat. Aiemmin oli viety omenat.
Kivasti tehty työttömälle monisairaalle. Siinä meni mun ensi talven vitamiinit ja joululahja-antimet. Sienistä saan sentään sitä D:tä.
Tämä hallitus ja varsinkin Riikka Purra. Orpo teki tyhmän teon, kun otti persut hallitukseen.
Se että mulla on kurkku todella kipeä jo toista viikkoa. Ei auta mitkään poppaskonstit.
Ikirahaton kaveri, joka on itse sössinyt itsensä nykyiseen tilaansa, ja koettaa juuri parhaillaan pommittaa minua sääliviesteillä, jotta kukkaronnyörini aukeaisivat. Itse hän saa työstään huomattavasti parempaa liksaa kuin minä, mutta silti hän on aina peeaa, koska ei osaa säästää ja pitää sitä vielä jonkinlaisena hyveenä itsessään. Tai on pitänyt tähän asti. On monet kerrat brassaillut sillä, että hän kyllä osaa tuhlata...
No, nyt hänellä on kuitenkin kertynyt velkoja ties miten paljon ja ties miten pitkältä ajalta, mutta silti se ihminen vain tuhlaa lähes koko liksansa jonninjoutavuuksiin, lähinnä heräteostoksiin.
Olen katsellut hänen menoaan lähes 10 vuotta putkeen ja nyt alkaa olla mitta täysi. En enää vastaa hänen viesteihinsä. Sori vaan, Krisse.
Ei ne suuret tulot, vaan ne pienet menot...
Vierailija kirjoitti:
Olin kaverin mökillä sienessä. Sillä aikaa naapurit tyhjensivät mun luumupuut ja aroniapensaat. Aiemmin oli viety omenat.
Kivasti tehty työttömälle monisairaalle. Siinä meni mun ensi talven vitamiinit ja joululahja-antimet. Sienistä saan sentään sitä D:tä.
Jos pystyt todistamaan asian, niin tee rikosilmoitus. Tuohan ON varkaus!
Hyvinvointialue ja kaikki se paska, mitä se pitää sisällään. En kerro mistä hyvinvointialueesta on kyse. Sopii varmaan ihan niihin kaikkiin. Ja sitä paskaa on paljon.
Se että poltin jalkani. Viime yönä nukkuessa se turvallinen vesikello oli puhjennut ja nyt näkyy veristä mössöä ja kipu on kova.
Harmittaa, että olen kiintynyt ihmiseen, joka kohtelee minua huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa, että olen kiintynyt ihmiseen, joka kohtelee minua huonosti.
Sano jo se on moro ja näkemiin.
Niin masentava päivä, näin 2 sellaista asiaa saman päivän aikana joita en olisi halunnut nähdä. Liittyy 2 eri henkilöön.
Miksi just nyt ja miksei voi tapahtua jotain sellaista josta ilahtuisin ja saisin toivoa ja energiaa. Aina vaan pettymyksiä.
Katuryöstöt, väkivalta, sodat, ympäristön tuhoaminen ja huoli tulevasta 😢
Se, että voimaa olisi fyysisesti vaikka kuinka,muttei henkisesti jaksa käyttää sitä.