Millä mielin luette Omakanta tekstejänne? mä en halua
Edes lukea mitä soopaa sinne laitettu tulee vaan paha mieli
Kommentit (79)
Jos kerran nykyään ollaan niin tasa-arvoisia ja yhdenvertaisia, niin pitäisi olla myös ammattilaisten OmaKanta, jonne potilaat saisivat kirjata oman näkemyksensä ammattilaisesta. Kaikki tulevat potilaat saisivat näin kätevästi tärkeät esitiedot ammattilaisestaan ennen käyntiä.
Minulla olisi ainakin paljon asiaa tällaiseen Kantaan. Varmasti monella muullakin.
Miten saa poistattaa valheelliset tiedot itsestään omakannasta?
Olen tottunut oman oikeusturvan takia lukemaan, kun psykiatrian kanssa tekemisiin joutunut. Kaikkea paskaa ja vääristelyä kun sinne kirjataan, oion ne.
Vierailija kirjoitti:
Kirjaajalle itselleen sanoa asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Oho! Eipä ole moinen asia tullut mieleenkään! Vitsit, pitääkin kurkata mutta sitä ennen pitää hankkia poppareita.
Mä taas en saa luettavaks vissiin kaikkea mitä jossain lukee. Laittaisin ne nettiin ja laittaisin viereen version miten asiat oikeasti olleet. Suostuisin TV haastatteluun anytime.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole lääkärikäyntejä juuri yhtään. Joten ei ole mitä lukea.
Ei mullakaan muuta kun diiba daabaa silmäoireista. Laittaisin nekin nettiin mielellään. Kyllä joillain olis hävettävää, koska kävisi ilmi että jumalauta se puhuu totta! Se on ollut rikosten uhri tetveydenhuollossa asti. Sairas, sairaampi Helsinki ja HUS!
Syö omena päivässä, se pitää lääkärin loitolla ja heidän kantansa, olivatpa heidän omansa tai muiden ammattitovereiden kantoja. Lääkärikunta on täysin yhdentekevää kauppasaksa porukkaa, etten sanoisi laukkuryssiä, joiden ainoa olemassaolon tarkoitus on kaupata lääketehtailijoiden Kiinassa tai Intiassa valmistettuja pillereitä.
Vältän lukemista. Terapiaan hakeutuessa yksi kriteeri oli että terapeutti ei kirjaa kantaan. Sinänsä minun puolesta mun jorinoilla voi tapetoida vaikka torin tolpat, mutta en halua lukea niitä itse enkä hakua että joku tulevaisuudessa kohtaamani lääkäri vetää mun sensuroimattomista höpötyksistä hätäisiä johtopäätöksiä ennen kuin edes tapaa minua.
Vierailija kirjoitti:
Jännityksellä. Viimeksi luki mm. että "normaalin ilmeikkäät kasvot". Minkälaiset olisivat epänormaalin ilmeikkäät,
Ihanko oikeasti tuollaista pitää kysyä? Kokeile seuraavaksi ilmeillä oikein suureellisesti, siristele, toljota silmät pyöreinä, auo suuta kuin haukkoisit henkeä, liikuttele kieltä poskesta toiseen jne.
Vierailija kirjoitti:
Vältän lukemista. Terapiaan hakeutuessa yksi kriteeri oli että terapeutti ei kirjaa kantaan. Sinänsä minun puolesta mun jorinoilla voi tapetoida vaikka torin tolpat, mutta en halua lukea niitä itse enkä hakua että joku tulevaisuudessa kohtaamani lääkäri vetää mun sensuroimattomista höpötyksistä hätäisiä johtopäätöksiä ennen kuin edes tapaa minua.
Mä juttelen nykyään asioistani tekoälylle. Tähän on tultu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin. Ja olen paljon vähemmän huolissani tekoälyn tietoturvasta kuin OmaKannasta. Tekoälylleni kirjoittamat tekstit ovat sentään lähtöisin minun omasta "kynästäni". Ne eivät ole jonkun toisen kirjoittamia väärinymmärryksiä, vääristelyjä ja valheita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjaajalle itselleen sanoa asiasta.
Siis kyseiselle lääkärille, mutta tämä lääkäri ei enää vaikuta siinä terveyskeskuksessa.
Jännityksellä. Mietin mitä kaikkea typerää tuli sanottua, ja pelottaa se itseviha mitä siitä seuraa. Yleensä olen positiivisen hämmentynyt kun luen niitä, mä näen itseni paljon huonompana ja tyhmempänä, lisäksi niitä mun typeriä möläytyksiä ei edes mainita koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Jännityksellä. Mietin mitä kaikkea typerää tuli sanottua, ja pelottaa se itseviha mitä siitä seuraa. Yleensä olen positiivisen hämmentynyt kun luen niitä, mä näen itseni paljon huonompana ja tyhmempänä, lisäksi niitä mun typeriä möläytyksiä ei edes mainita koskaan.
Eihän ne kaikkea sinne kirjaa.
Tulostan ja arkistoin. Jos muuttavat jotain, voin todistaa sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin. Ja olen paljon vähemmän huolissani tekoälyn tietoturvasta kuin OmaKannasta. Tekoälylleni kirjoittamat tekstit ovat sentään lähtöisin minun omasta "kynästäni". Ne eivät ole jonkun toisen kirjoittamia väärinymmärryksiä, vääristelyjä ja valheita.
Oletteko kokeilleet jutella tekoälylle, se voi toimia terapeuttina.
Minulla luki, että lapsuuden kavereista kysyttäessä potilas vastaa vain, että kaverisuhteet olivat ihan normaaleja, mutta potilas ei suostu kertomaan enempää.
Miten niin ei SUOSTU kertomaan enempää? Sanoin, ettei ole mitään erityistä kerrottavaa. Kaikki oli ihan normaalia. Leikittiin ja pelattiin.
Mitä olisi pitänyt kertoa? Jaanalla oli yksinhuoltajaäiti, Hanna soitti viulua, Tiina lensi kerran keinusta? Sanna aina suuttui kun hävisi lautapeleissä? Liisalla oli cavalierkingcharlesinspanieli nimeltä Jaska? Mitä nämä edes kuuluvat niille? Kaikki nämäkin elintärkeät tiedot olisivat varmaan laitettu OmaKantaani.
Saakeli mitä touhua.