Paljonko te harrastatte kumppaninne kanssa seksiä?
Ollaan oltu miehen kanssa jo monta vuotta yhdessä, ja edelleen pitäis jaksaa monta kertaa viikossa puskea. Alkaa tuntumaan jo suorittamiselta, ja into alkaa mennä jo kokonaan kun tuntee jatkuvasti olevansa ns. "painostettu".
Oonko mä vaan frigidi, vai miten paljon muut harrastelee? Ihan mielenkiinnosta.
Kommentit (55)
3-5 min 2-3 kertaa viikossa. Eipä tuo kauaa mun elämästä vie. Itse sitten yksikseni harrastelen huomattavasti pidempiä sessioita.
Olemme eläneet etäsuhteessa jo monta vuotta. Tapaamme aina viikonloppuisin, joskus viikollakin mutta harvoin. Alkuaikojen 5-6 kerrasta päivässä ollaan nyt vakiinnuttu 2-3 kertaa päivässä linjalle.
Etäsuhteessa jokainen tapaaminen on juhlaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pärjäisin jo kokonaan ilman, ikää 43. Mies muutaman vuoden vanhempi ja haluaisi koko ajan. Jatkuvaa riitelyä, loukkaantuu kun en itse ikinä tee aloitetta, vaikka suostun kyllä. Kerran pari viikossa harrastetaan.
Meillä kans vähän sama tilanne. Ne pari kertaa suhteen alussa kun yritin tehdä aloitetta, niin silloin yleensä mies oli niin väsynyt tms että ei jaksanut, sitten kuitenkin aina odottaa mun olevan valmis kun hän haluaa.
Oon miettinyt että kuoleeko omat halut tämmöisen käytöksen perusteella, tulisikohan takaisin jos eroaisi tms.
Eikö susta tunnu kamalalta, jos ei tee mieli ja silti aina pitää suostua?
Ap
Kuulostaa varmaan vielä kamalammalta, mutta ajattelen koko sen ajan jotain ihan muuta. Ei se satu tai tunnu ikävältä, mutta välillä kyllä olen surullinen miehen puolesta, koska ajattelee, että vika on hänessä. Minulla oli aikaisemmassa suhteessani sitä, että tulin torjutuksi väsymyksen tai muun vastaavan takia. Siitä muutos taisi minullakin alkaa, sen suhteen päätyttyä olin reilusti yli vuoden ilman ja huomasin, että tilanne ei häiritse yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vaimoa kiinnostaa joskus ja jouluna. Lakkasin ehdottelemasta pari vuotta sitten kun vastaus oli aina ei. Nykyään on sitten aina kun vaimoa kiinnostaa. Välillä kerran kuussa, välillä saattaa olla puoli vuottakin ettei oo mitään. Itseä kiinnostais vaikka joka päivä mut tää nyt on sit tämmänen kompromissi minkä on joutunut tekemään. Perseestähän se itelle on mut minkäs sille tekee. Ei se auta kun hyväksyä.
Oho. Tekeekö mieli ikinä käydä aidan vihreämmällä puolen? Kauanko ootte ollut yhdessä jos saa kysyä? Tosi harmillinen tilanne teillä...
Ap
Mies haluaa noin kerran kuussa, jos niinkään usein. Itse voisin harrastella vaikka 3 kertaa viikossa.
En ole nyt suhteessa, mutta eksän kanssa oltiin aikoinaan vuosikymmen yhdessä ja siltä pohjalta vastaan.
Meillä mies oli täysin haluton, siis ihan erektio-ongelmiin saakka. Ekat kaksi vuotta seksiä oli ehkä kerran viikossa, sitten se hiipui. Seitsemän vuotta elettiin täysin seksittä, kuin sisko ja veli. Mies oli täysin tyytyväinen ja yllättyi suuresti, kun lopulta halusin erota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää koko palsta on kyllä niin pilalla. 🙄
Älä lue.
Otanpa neuvosta vaarin, kuvitteli että tää on keskustelupalsta, eikä mikään päiväkoti-ikäisten leikkikenttä! 😁
3-4 kertaa viikossa. Seksi on osa-alue, joka toimii suhteessamme erinomaisesti. Ollaan kumpikin halukkaita. Yhdessä 24v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimoa kiinnostaa joskus ja jouluna. Lakkasin ehdottelemasta pari vuotta sitten kun vastaus oli aina ei. Nykyään on sitten aina kun vaimoa kiinnostaa. Välillä kerran kuussa, välillä saattaa olla puoli vuottakin ettei oo mitään. Itseä kiinnostais vaikka joka päivä mut tää nyt on sit tämmänen kompromissi minkä on joutunut tekemään. Perseestähän se itelle on mut minkäs sille tekee. Ei se auta kun hyväksyä.
Kannattaisiko ehkä tarjota sen päätä patteriin ja sitten raahata tukasta pihan roska-astiaan? Eihän tuollaisella, happea tuhlaavalla akalla tee yhtään mitään!
Öö, miksi tappaa ihminen, kun voi vaan erota?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho. Tekeekö mieli ikinä käydä aidan vihreämmällä puolen? Kauanko ootte ollut yhdessä jos saa kysyä? Tosi harmillinen tilanne teillä...
Ap
10 vuotta oltu. Alkuunhan sitä oli hieman enemmän ja sitten kun se alku hiipumaan niin hiipi itellekkin mieleen että pitäskö sitä sit kokeilla jotain vaihtoehtoisia keinoja saada sitä mitä jää puuttumaan kun tilanne tuntu menevän aina vaan hankalammaks.
Mut siihen sit vaan on tottunut tässä vuosien saatossa et se nyt vaan on sit näin. Jotain kompromisseja aina joutuu parisuhteessa tekemään. Ei sellasta olekaan että kaikki osuis yksiin 100%. Mä nyt sit oon vaan aatellu että tää on se kompromissi minkä mä joudun tekeen ja tällä mennään. Emmä halua sitä kaikkea muuta hukata. Ni ei sitä sillee pitkään aikaan oo vakavissaan miettiny että pitäs siellä aidan toisella puolella käydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää koko palsta on kyllä niin pilalla. 🙄
Älä lue.
Sarkasmi on vaikea tyylilaji.
Hyvä kysymys ap.
Nuorena harrastettiin joka ikinen päivä, jopa useita kertoja päivässä.
Kahden lapsen syntyminen aikoinaan asetti tiettyjä rajoituksisa tietyn aikaan.
Kun lapset kasvoivat, niin seksielämä jatkui normaalina, eli useita kertoja vkossa.
Nyt ollaan jo eläkeläisiä ja toinen meistä oli viimeiset vuodet asiantuntijatyössä kaukan toisella paikkakunnalla.
Nyt ollaan 65 vuotiaita eläkkeellä oleva pariskunta, ja seksielämä on jostain syystä uomittunut vkonloppuun.
Johtunee siitäkin, että viimeiset vuodet, ennen eläkkeelle jääntiä toinen oli siis töissä vieraalla paikkakunnalla,
Nykyisin meillä on aina varmaa seksi perjantai ja lauantai-iltaisin /öinä
Mutta muulloinkin, erityisesti kesäaikaan mökillä, kun kahdestaan ollaan.
1-2 krt/vrk. Oltu yhdessä pari vuotta. Sovitaan niin hyvin yhteen siinä suhteessa.
Välillä joka päivä, välillä kerran viikossa. Vaihtelee stressitason ja väsymyksen takia. Yhdessä oltu 3 vuotta ja lapsi löytyy.
Miksi naiset puhuvat "pessuttelusta", kun kyse on perspanosta?
5 vuotta yhdessä ja keskimäärin 3krt/vko. Molemmille tämä on minimimäärä, mutta hektisen arjen takia ei enempää jaksa.