Mitä ottaisit mukaan päiväreissulle vieraaseen kaupunkiin?
Lähtö aamulla klo 7, paluu klo 22, liikkuminen julkisilla. Heinäkuu, oletetaan että sää on lämmin. Ei lapsia mukana.
Kommentit (12)
Puhelin, laturi, lompakko, henkkarit, meikkit, hajuvesi yms. mikä muutenkin kulkee aina mukana.
Laturi, sateenvarjo, aurinkolasit, vesipullo.
Aurinkolasit, aurinkovoide, puhelin & laturi, varmuuden vuoksi kevyt neule/iso huivi tms. Pankkikortti toki.
Jos matkaan menee yli 1 h, niin matkalle joko kudin tai kirja.
Lompakko, puhelin, mahdollisesti puhelimen laturi. Vesipullo, kotiavain. Olkalaukku, mihin menee tavaraa, voi laittaa vaikka kerrospukeutumisesta vähennettyjä vaatteita - minulla olisi vähintään pitkähihainen paita aamun ja illan viileyden varalla lyhythihaisen paidan päällä "takkina". Aurinkolasit, muutama kosteuspyyhe ja laastari (rakkolaastari).
Pakko sanoa että mä en ihan ymmärrä miksi kysyt? Mukavat vaatteet, hyvät kengät, jos normaalisti pidät mukanasi käsi/olkalaukkua niin se, siinä on sitten lompakko, puhelin, mitä nyt normaalisti päivän aikana tarvitset. Jos kaupunkimatka kyseessä niin siinä vieraassakin kaupungissa varmaan on kauppoja jos jotain tähdellistä puuttuu? Riippuu kai siitäkin mitä siellä on tarkoitus tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Chanel 5, 😘
Tämä
Mukaan kunnon vosu jolla yöpaitana Chanel 5:sta ja sitten king side sänky hotellihuonessa.
Kännykkä, lompakko, vesipullo, tarvittaessa kuukautissuojia, aurinkolasit. Ei kai nyt päiväreissulla sen kummempia asioita tarvita. Kotiavaimen vielä kun muistaa ottaa mukaan.
Muna-anjovisleipiä, maitoa ja pillimehuja.
Ne on hyviä sellaisella reissulla jossa käppäilee, ne urheilijoille tarkoitetut energiageelit kuten Dexal! Mulla on aina mukana niitä kun ei jaksa pysähtyä evästämään niin kätevä huitaista tuollainen raiveliin ja matka jatkuu
Hyvät kengät jalkaan joilla jaksaa kävellä. Sään mukainen vaatetus+ kevyt untuvatakki illaksi/aamuksi. Kännykän laturin, vesipullon ja repun selkään. Mahdollinen museokortti.