Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tärkein perustelusi kuntavaalien äänestyspäätöksessäsi?

Vierailija
28.05.2021 |

Mikä on se tärkein peruste jolla valitset kuntavaaliehdokkaan jota äänestit tai aiot äänestää?

Kommentit (123)

Vierailija
1/123 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköinen ehdokas.

Vierailija
2/123 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitän noppaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/123 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolue

Vierailija
4/123 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän sitä mitä täällä haukutaan.

Vierailija
5/123 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan ääneni sellaiselle, joka on 100% öyhöttäjiä vastaan.

Vierailija
6/123 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En äänestä ainakaan sitä mitä täällä kehutaan.

Vierailija
7/123 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan aktiivisesti politiikkaa mutta silti harkitsen että jättäisin äänestämättä. On sellainen olo että mikään ei kuitenkaan muutu.

Täällä Oulussakin iltapäiväkerhomahdollisuudet vain huononevat. Eli olen jatkossakin työtön yksinhuoltaja.

Vierailija
8/123 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua meidän kuntaan piip.

Vierailija
9/123 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni menee henkilölle, joka haluaa kehittää kuntaa ja on aktiivinen. Eli en mitään 12 vuotta valtuustossa istunutta paskakasaa, joka ei ole tehnyt elettäkään kunnan kehittämiseksi.

Vierailija
10/123 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ehdokkuus.

11/123 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolue edellä. vero- ja perhepolitiikka on oltava puolueella sama kuin oma mielipiteeni. Ehdokas alle 50v, muuten ei niin väliä

Vierailija
12/123 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi yksi "täydellinen" ehdokas mutta hän ei ole siinä puolueessa jolle haluaisin ääneni antaa enkä nyt osaa päättää mitä tekisin...

Vierailija
13/123 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän miestä koska liian moni äänestää naista sukupuolen takia. Pitää tasoittaa tilannetta. Olen nainen.

Vierailija
14/123 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestän sitä mitä täällä haukutaan.

Marin on selvä voittaja.

Vierailija
15/123 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän sellaista puoluetta joka ei halua kiristää työttömien asemaa. Jouduin itse työttömäksi vajaa vuosi sitten .Ikää on jo 60 ja kuten ymmärrätte on vaikeaa saada koulutusta vastaavaa työtä enää. Jotkut ovat viime aikoina sitä mieltä että työttömät pitäis lähettää pakkotöihin kuten 60-luvulla vielä tehtiin. Tiedän että minun perheeni joutuisi huutolaisten asemaan jos työttömyysturvan ehtoja kiristetään. 

Työttömyys pitää ratkaista niin että yrityksille tulisi mahdollisimman korkeaksi kynnys irtisanoa vakituisessa työsuhteessa olevia, ja ulkomaisen työvoiman käyttöä tulisi rajoittaa. Ei taida olla kovin monta puoluetta joka on samaa mieltä?

Vierailija
16/123 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestän sellaista puoluetta joka ei halua kiristää työttömien asemaa. Jouduin itse työttömäksi vajaa vuosi sitten .Ikää on jo 60 ja kuten ymmärrätte on vaikeaa saada koulutusta vastaavaa työtä enää. Jotkut ovat viime aikoina sitä mieltä että työttömät pitäis lähettää pakkotöihin kuten 60-luvulla vielä tehtiin. Tiedän että minun perheeni joutuisi huutolaisten asemaan jos työttömyysturvan ehtoja kiristetään. 

Työttömyys pitää ratkaista niin että yrityksille tulisi mahdollisimman korkeaksi kynnys irtisanoa vakituisessa työsuhteessa olevia, ja ulkomaisen työvoiman käyttöä tulisi rajoittaa. Ei taida olla kovin monta puoluetta joka on samaa mieltä?

Eli äänestät vasemmistopuolueita.

Vierailija
17/123 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri päinvastoin. Paikallinen sopiminen ja matalammat työnantajan sivukulut tekisivät ehkä irtisanomisesta helpompaa mutta ne tekisivät myös palkkaamisesta ja työn saamisesta helpompaa. Tästä hyötyisivät varsinkin nuoret joiden työnsaanti helpottuisi.

Vierailija
18/123 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis pieni rouva Ullanlinnasta äänestää persuja, koska persut eivät ole vasemmalla eikä oikealla eikä heidän tarvitsekaan olla :)

Vierailija
19/123 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kunnassa ei ole siis ketään... jota voisin äänestää. Valitse puolue ja heitä noppaa ettei mene punavihreille

Vierailija
20/123 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taas vaalien alla luvataan kaikkea ja sit kuitenkaan mikään ei muutu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi