Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmetyttää kun nykyään sanotaan äideiksi sellaisia naisia ,jotka eivät ole biologisia äitejä

Vierailija
08.08.2008 |

Siis onhan se hyvin äidillinen nainen joka esim. adoptoi lapsen mutta onko se kuitenkaan lapsen äiti.Tämän onneksi monet ymmärtävät ja opettavat lapsen kutsumaan heitä nimeltä mutta silti on monia ketkä opettavat sanomaan äiti. Sitten jos joku luovuttaa munasoluja ja joku tarvitseva saa ne ja tulee raskaaksi niin sitten tämä nainen on lapselle ihan kuin oikea äiti vaikka ei sitä todellakaan ole. Ei ole edes sukua! Muutenkin ihmettelen tuota munasolujen luovutusta kun se on niin outoa,että joku pystyy käytännössä luovuttamaan omia lapsiaan jollekkin toiselle ja sitten olla välittämättä että mitä niille tapahtuu.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nauran täällä kyyneleet silmissä :´D Täytyykin kertoa tuo sille kommunisti/wicca-sukulaisperheelle, joiden lapset kutsuvat vanhempiaan nimelt. Tosin minulle he väittivät sen johtuvan siitä, että "äiti" ja "isä" ovat arvonimiä eivätkä he halua vaatia lapselta mitään rooliin ja arvonimeen pohjautuvaa kunnioitusta vaan vain sen, mitä itse ihmisinä ansaitsevat.

:D :D :D

Vierailija
22/25 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini tuntee kaksi pelastusarmeijalaista perhettä. KErran oli sitten kysynyt näiltä, että miksi lapset kutsuvat teitä etunimeltä, eikä sano äidiksi ja isäksi, niin tämän selityksen oli saanut.

Eli kyllä voi taustalla olla hengellinen vakaumus. Onhan tuo wiccalaisuuskin tavallaan hengellinen vakaumus eli sama asia. Sielläkin varmaan joku "maajumala" tai vastaava, noita tai joku, joka on kaikkien yhteinen äiti :D

29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä hän oli aidosti...

Vierailija
24/25 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei adoptio ole mikään uusi keksintö. Mummoni adoptoi ukkini kanssa pienen pojan jo 50-luvun alussa. Perheessä oli ennestään äitini ja hänen siskonsa.

Vierailija
25/25 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehiä, jotka eivät pistä tikkua ristiin lapsensa eteen, eivät saavu tapaamisiin ja pakoilevat elatusmaksuja, kutsutaan isiksi (usein myös he itse)

Tämä oikeasti ihmetyttää minua. Siittäminen on yliarvostettua.