Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskokaa nyt, että KORONAROKOTE TOIMII ja on hyödyllinen.

Vierailija
27.05.2021 |

Rokotettuja sairastuu ja erityisesti kuolee paljon vähemmän kuin influenssassa.

Influenssarokotettakin otetaan, vaikka se ei aina estä tartuntaa. Lääkäri sanoi mulle että influenssarokote voi lyhentää influenssakuumeen kahdesta viikosta yhteen viikkoon. Toipuminen on nopeampaa.

Sukulainen oli influenssan takia sairaalassa ja selvisi, mutta pitkä vuodelepo ja ankara tauti vaati veronsa ja hän jäi laitoshoitoon loppuelämäksi. Ilman rokotusta olisi todennäköisesti kuollut.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi eikä ole hyödyllinen.

Vierailija
2/74 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei toimi. Ei alle vuodessa kehitetä mitään toimivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole uskon asia. Mitään koronarokotteita ei tarvita ja ne ovat tarpeeton riski. Haittoja on valtavasti.

Vierailija
4/74 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, kaikki hieman fiksummat tajuavat ja nämä hitaammat saavat sitten sairastaa ihan rauhassa.

Vierailija
5/74 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi. Ei ole hyödyllinen. Mitään todisteita hyödyllisyydestä ei ole, on vain väite.

Vierailija
6/74 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitä presidenttia Trumpia paskasta rokotteesta. Eipä ollutkaan Operation Warp Speed rokote niin hyvä. Että se Trump on tyhmä. Edes suurin saavutuksensa, eli koronarokotteet, ei ollut lopulta muuta kuin paskaa. Toivottavasti voin kuitenkin pyörtää puheeni, toivottavasti Trumpin rokotteet toimivatkin.

Vierailija
7/74 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä, onks jengi oikeesti näin kuutamolla täällä?!?

Vierailija
8/74 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absoluuttinen teho näillä "rokotteilla" on korkeintaan prosentti, tästä oli tutkimus julkaistu.

Vierailija
9/74 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän nähdään.

Vierailija
10/74 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisille nettivinkattu tämä yllytys käyttämään kokeellisia rokotteita.

Vierailija
11/74 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokottamistahdin kiihtyessä pcr-kierroksia lasketaan ja näin syntyy illuusio siitä, etä nämä "rokotteet" toimisivat.

Vierailija
12/74 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla on koronarokote trolleja, SIIS SELLAISIA trolleja, jotka yrittävät propagandansa avulla saada jokaisen ottamamaan rokotteen, ihan vain siksi että saataisiin laumasuoja --- NÄMÄ samat tyypit eivät kuitenkaan itse MISSÄÄN TAPAUKSESSA aio ottaa rokotetta, mutta he markkinoivat täällä rokotteita muille ja suorastaan pakottavat muita ottamaan --- ihan vain siksi, että itse pääsee sitten elämään normaalia elämää laumasuojan myötä, mutta eivät silti aio ottaa sitä rokotetta.

Tämäkin aloittaja on ilmiselvästi tällainen trolli. Niin läpinäkyvää.

Vierailija
13/74 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla ottaa.

N19

Vierailija
14/74 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ottaisin rokotteen mutta av:lla suositellaan ettei kannata ottaa.

N33

Vierailija
15/74 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen otsikointi vain vahvistaa rokotekielteisten mielipidettä. Pakkosyötöllä ei saa mitään hyvää aikaiseksi.

Vierailija
16/74 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen otsikointi vain vahvistaa rokotekielteisten mielipidettä. Pakkosyötöllä ei saa mitään hyvää aikaiseksi.

Vähän kuten tämä propaganda pätkä:

https://twitter.com/nowthisnews/status/1390245705432793089

"MINÄ OLEN LÄÄKÄRI, OTA SE SAATANAN ROKOTE"

Tällainen alentava holhoava sonta ei ainakaan saa ihmisiä ottamaan sitä rokotetta. Päinvastoin. Erittäin evil tunne tulee noista rokotepakottajista.

Vierailija
17/74 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Jokaisen oma asia ottaako vai ei. Itse en aio ottaa, kuten en sikaflunssa/influenssa yms. piikkejäkään. Hyvin oon pärjännyt ilman.

Vierailija
18/74 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotteen teho ei ole mielipideasia vaan lääketiedettä. Jos joku on eri mieltä niin hänen pitää haastaa tutkimukset omilla tieteellisillä näytöillään.

Vierailija
19/74 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo enerkiaa eikä aikaa pelätä kroonaa ja vielä vähemmän aikaa ja energiaa himoita koepiikkejä joilla ei edes pysty estämään tautiin, saati sivuvaikutuksiin sairastumista

Vierailija
20/74 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha piikki turhaan tautiin ihan turhaan. Panikoikaa te rokotteesta tai taudista, minä nautin elämästä.