Uskokaa nyt, että KORONAROKOTE TOIMII ja on hyödyllinen.
Rokotettuja sairastuu ja erityisesti kuolee paljon vähemmän kuin influenssassa.
Influenssarokotettakin otetaan, vaikka se ei aina estä tartuntaa. Lääkäri sanoi mulle että influenssarokote voi lyhentää influenssakuumeen kahdesta viikosta yhteen viikkoon. Toipuminen on nopeampaa.
Sukulainen oli influenssan takia sairaalassa ja selvisi, mutta pitkä vuodelepo ja ankara tauti vaati veronsa ja hän jäi laitoshoitoon loppuelämäksi. Ilman rokotusta olisi todennäköisesti kuollut.
Kommentit (74)
Ei toimi eikä ole hyödyllinen. Pomoni on perusterve maratoneja juokseva kovakuntoinen 46-vuotias nainen. Ei ole sattumaa että 3 päivää rokotuksen jälkeen sai kovan kuumeen ja rytmihäiriöitä ja hengitysvaikeuksia ja nyt makaa teholla toista viikkoa tajuttomana. En ikinä tule ottamaan rokotetta!
Rokote ja myös itse kotona on eliitin tapa yrittää vähentää väkeä maapallolta.
Ottakaa vaan piikki.. kyllä se ”vaikutus” teidän elämässä taatusti tulee näkymään.
Vuodessa EI kehitetä mitään rokotetta ilman kunnollisia tutkimusta. Rokote vuodessa?! Ja jengi uskoo tähän.. Jeesus..
Pitkäaikaisvaikutuksista ei ole tarpeeksi tutkittua tietoa, on vain pelkkää spekulaatiota.
Kyllä tätä väestönvähennysruisketta on suunniteltu jo pitkään. Nyt vaan uskotellaan, että se olisi rykästy valmiiksi tätä tappavaa tautia varten.
En ota piikkiä ja toivon, että muutkaan eivät ottaisi.
Nyt on kyl sellaiset white trash -kokoontumisajot, että oksat pois. Veikkaan, että taidatte olla aikamoisia onnistujia elämässä?
Typpi kirjoitti:
Nyt on kyl sellaiset white trash -kokoontumisajot, että oksat pois. Veikkaan, että taidatte olla aikamoisia onnistujia elämässä?
Jep. Mun ystävä väitteli tohtoriksi lasten rokotteista ja tehnyt pitkän uran asian parissa. Suosittelee koronarokotetta jokaiselle joka voi sen ottaa (ei allergiaa yms).
Samoin tunnen useita lääkäreitä ja sairaanhoitajia, kukaan ei kieltäydy rokotteesta. Erään lääkärin vaimo raskaana, hänkin otti rokotteen.
Mutta kyllä, AaVeellä tiedetään paremmin 🙄.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen otsikointi vain vahvistaa rokotekielteisten mielipidettä. Pakkosyötöllä ei saa mitään hyvää aikaiseksi.
Vähän kuten tämä propaganda pätkä:
https://twitter.com/nowthisnews/status/1390245705432793089
"MINÄ OLEN LÄÄKÄRI, OTA SE SAATANAN ROKOTE"
Tällainen alentava holhoava sonta ei ainakaan saa ihmisiä ottamaan sitä rokotetta. Päinvastoin. Erittäin evil tunne tulee noista rokotepakottajista.
Juuri näin. Tälläkin palstalla on pitkä vänkäysketju rokotuksen hyödyllisyydestä.
Rokotetta epäilevät saattavat esittää välillä pitämättömiä perusteluja, mutta nämä fanaatikot käyttävät todella ala-arvoisia ilmauksia ja nälvimistä aseenaan. Ei pysytä asiassa, vaan aletaan halventaa toisia täysin mauttomasti.
Asiallisuus ja ystävällisyys eivät kuulu arsenaaliinsa. Vastenmielistä porukkaa. Onneksi omassa tuttavapiirissä ei ole tuollaisia.
Vierailija kirjoitti:
Typpi kirjoitti:
Jep. Mun ystävä väitteli tohtoriksi lasten rokotteista ja tehnyt pitkän uran asian parissa. Suosittelee koronarokotetta jokaiselle joka voi sen ottaa (ei allergiaa yms).
Samoin tunnen useita lääkäreitä ja sairaanhoitajia, kukaan ei kieltäydy rokotteesta. Erään lääkärin vaimo raskaana, hänkin otti rokotteen.
Teitä selvästi harmittaa kovasti, kun ihmisillä on vielä joitain vapauksia, esim. ei ole rokotepakkoa.
Get over it.
otin eilen rokotteen. otosta lähtien on sattunut käteen.
Vierailija kirjoitti:
otin eilen rokotteen. otosta lähtien on sattunut käteen.
Se menee ohi. Parin päivän päästä ihan normaalia elämää.
Rokotetut tulevat sairastumaan pian uuteen varianttiin ja heistä valtaosa tulee kuolemaan tartuntaan. Piikki on tehty väestön vähennykseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi. Ei ole hyödyllinen. Mitään todisteita hyödyllisyydestä ei ole, on vain väite.
Katso Kalifornian rokotekattavuus, tarttuvuus ja kuolleisuus. Siinä sulle tietoa. Ihme foliohattuja täällä.
Vierailija kirjoitti:
Absoluuttinen teho näillä "rokotteilla" on korkeintaan prosentti, tästä oli tutkimus julkaistu.
Missä?
Linkki johonkin jossa joku kehuu rokotteen hyviä terveysvaikutuksia. Muuten en usko
sdfs kirjoitti:
Linkki johonkin jossa joku kehuu rokotteen hyviä terveysvaikutuksia. Muuten en usko
Missä täällä on kehuttu rokotteen "hyviä terveysvaikutuksia"? Laittaisitko lainauksen siihen, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Absoluuttinen teho näillä "rokotteilla" on korkeintaan prosentti, tästä oli tutkimus julkaistu.
Missä?
the absolute risk reduction (ARR), which is the difference between attack rates with and without a vaccine, considers the whole population. ARRs tend to be ignored because they give a much less impressive effect size than RRRs: 1·3% for the AstraZeneca–Oxford, 1·2% for the Moderna–NIH, 1·2% for the J&J, 0·93% for the Gamaleya, and 0·84% for the Pfizer–BioNTech vaccines.
https://www.thelancet.com/journals/lanmic/article/PIIS2666-5247%2821%29…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typpi kirjoitti:
Teitä selvästi harmittaa kovasti, kun ihmisillä on vielä joitain vapauksia, esim. ei ole rokotepakkoa.
Get over it.
Tuo ei ollut minun teksti jota lainasit, mutta näinhän tuo asia on. Itsekin olen terveydenhoitoalalla.
Minua ei harmita yhtään, että joku ei ota rokotetta, vaan lähinnä ihmetyttää.
Koronavirus tulee kiertämään maapalloa niin kauan kuin sille löytyy maaperää eli ihmisiä jotka ei ole sairastaneet koronaa tai ottaneet rokotetta. Itse hankin mieluummin immuniteetin rokotuksella kuin sairastamalla. Sain itseasiassa molemmat rokotteet jo vuoden alussa.
Koska minkään rokotteen suojateho ei ole 100%, niin minulla on hyvin pieni mahdollisuus saada siltikin koronatauti, mutta vakavaa tautimuotoa tuskin saan.
Usko jo, että ei jaksais tätä samaa paschaa päivästä toiseen.
Mututuntumahan on aina parempi todiste kuin tiede.
Jos Sijaltainen nousisi.