Syntymäpäivä viikon päästä, itkettää, haluan kuolla pois :( täytän 35v ja tuntuu että elämäni on ohi
Lasten vuoksi pakko nousta aamuisin. 10v sitten oli vielä positiivinen olo,nuori, elämä edessä, elämä järjestyy.
Mutta en tähänkään päivään mennessä ole saanut töitä, olen lihonut kymmenessa vuodessa 40kg.
Välillä ymmärrän näitä sekoäitejä, jotka tekee mitä tekee,itselleen
Kommentit (152)
Täytän kesällä 34v ja menen syksyllä yliopistoon opiskelemaan.
Eihän ylipainosi ole iästä kiinni. Olet masentunut. Laihduttaminen voisi piristää. Hae vaikka mieluisaan koulutukseen.
Valitat turhasta, sillä ikääntyminen kuuluu elämään. Kestä se.
Vierailija kirjoitti:
Opiskelu olisi varmasti hyvä, mutta pelkään seminaareja. Esiintyminen kamalaa, siksi lähinnä lapsia tehnyt tämän 10v
Ap
Onko sulla sairauksia? Jos ei, niin kannattaa tehdä asioita ennen kuin menee kaikki liikunta kyky ja muu paska.
Sinulla on lapsia, mutta ei töitä? Kuka teidät elättää?
Vierailija kirjoitti:
Eihän ylipainosi ole iästä kiinni. Olet masentunut. Laihduttaminen voisi piristää. Hae vaikka mieluisaan koulutukseen.
No kyllä se on iästä kiinni, tässä iässä ei jaksa enää välittää ulkonäöstä. Ja Syöminen tuo hyvän olon. Ap
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on lapsia, mutta ei töitä? Kuka teidät elättää?
Mies ja Kela
Ap
Esiintymiskammoon on mahdollista saada apua. Sellasia opiskelijoille tarkoitettuja ryhmiä on järjestetty joka vuosi isoimmilla paikkakunnilla, missä tavataan tyyliin 2 x kuukaudessa ja autetaan pääsemään yli pahimmasta jännityksestä.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla sairauksia? Jos ei, niin kannattaa tehdä asioita ennen kuin menee kaikki liikunta kyky ja muu paska.
Vain ikä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Esiintymiskammoon on mahdollista saada apua. Sellasia opiskelijoille tarkoitettuja ryhmiä on järjestetty joka vuosi isoimmilla paikkakunnilla, missä tavataan tyyliin 2 x kuukaudessa ja autetaan pääsemään yli pahimmasta jännityksestä.
Linkkiä? Ap
Joopa joo 👹
Et uskonut AP kun sanoin et mee nukkumaan👹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se on iästä kiinni, tässä iässä ei jaksa enää välittää ulkonäöstä. Ja Syöminen tuo hyvän olon. Ap
Tässä iässä?! Haloo olet iässä, jolloin monet valmistuu ammattiin, menevät naimisiin, saavat ensimmäisen lapsen, rakentavat talon, aloittavat opinnot. Kirjoitat kuin olisit kuolemassa. Olet nuori!
Olen itse 42 v ja parhaassa iässä mielestäni.
No, nyt on draamaa.
T: 50- vuotias
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä iässä?! Haloo olet iässä, jolloin monet valmistuu ammattiin, menevät naimisiin, saavat ensimmäisen lapsen, rakentavat talon, aloittavat opinnot. Kirjoitat kuin olisit kuolemassa. Olet nuori!
Olen itse 42 v ja parhaassa iässä mielestäni.
Olen valmistunut pariin ammattiin, ollut naimisissa jo 10v, olen äiti. Ei ole enää odotettavaa.
En saa koskaan, töitä, niin miksi elää? Hakenut tuhansiin paikkoihin tässä 10v aikana.
En saa omaa asuntoa, ei rahaa matkustaa. Umpikujassa. Itken illat sängyssä ja toivon, etten aamulla herää.
0 työvuotta takana, eli minimieläke tulisi, jos jaksaisin elää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No, nyt on draamaa.
T: 50- vuotias
Hyvä puhua, kun sulla varmaan 36 vuotta työelämää takana. Silloin kannatta elää
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opiskelu olisi varmasti hyvä, mutta pelkään seminaareja. Esiintyminen kamalaa, siksi lähinnä lapsia tehnyt tämän 10v
Ap
Tiedät siis mikä olisi sinulle hyvästä (esim. opiskelu).
-> mutta se tuntuisi kamalalle, joten et tee sitä
->siitä taas seuraa kamala olo kun et tee asioille mitään
-> tiedät kuitenkin edelleen mitä sinun tulisi tehdä ja mikä olisi sinulle hyvästä
->mutta se tuntuisi kamalalle, joten et tee sitä
->jne.
Kuinka kauan ajattelit toistaa tätä samaa kehää, kunnes tulee vain piste että sun on vain tehtävä itsellesi hyviä ja tärkeitä asioita vaikka ne tuntuisi miten kamalalta?
Sääli