Huomenna koronarokotus, hieman hermostuttaa :/
Tuliko teille jotain oireita ja missä vaiheessa (1vrk, 2vrk piikin jälkeen, heti?)
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Aivan, huomenna myös minulla koronapiikki odotettavissa, olen nyt jo aivan kuralla, mitä ihmettä keksisin rauhoittaakseni pahaenteisen mieleni, ei voi mitään, pelkään ihan karmeesti, noloa tunnustaa, mutta en vähään aikaan ole mitään tällain etukäteen näin pahasti pelännyt, katson koko ajan kelloa, ja tuumailen, huomenna tähän aikaan istun ja saan piikin - MITÄ SITTEN TAPAHTUU?
Miksi otat rokotteen, jos pelkäät, että siitä on sinulle enemmän haittaa kuin hyötyä? Kuulun riskiryhmään ja olen ottanut rokotteen, koska uskon, että siitä on mulle enemmän hyötyä kuin haittaa. Jos olisin uskonut toisinpäin, olisin jättänyt rokotteen ottamatta.
Jätä menemättä. Saat sen sairastamalla sitten joskus ja saat ylimääräisiä vapaapäiviä.
Tänään aamulla kävin ottamassa, eikä sen suurempia oireita ole tullut, mitä nyt vähän käsi vain kipeytynyt.
Häh? Ei se pakollinen ole. Säästäisit vain muiden rahoja jos jättäisit menemättä. Kunnon loinen taas. Osta pari viinapulloa palkinnoksi jos on muka pakko mennä.