Huomenna koronarokotus, hieman hermostuttaa :/
Tuliko teille jotain oireita ja missä vaiheessa (1vrk, 2vrk piikin jälkeen, heti?)
Kommentit (84)
Ainoastaan kättä yli vaakatason nostaessa tuntui olkavarressa yksi lihas vähän kipeältä. Siitä tiesin todella saaneeni rokotuksen, kun rokotus tapahtui niin nopeasti ja kivuttomasti, että luulin hoitajan vasta desinfioivan kohtaa kun hän olikin jo antanut rokotteen.
Kuulemma niitä päivän tai pari kestäviä oireita tulee vasta toisen rokotuksen jälkeen, paitsi jos on jo sairastanut koronan.
Sain rokotteen tänään. Pistoskohta tuli illasta kipeäksi, mutta meni jo ohi. Saa nähdä tuleeko huomenna mitään. Miehellä oli olkavarsi arka pari päivää, mutta ei muuta.
Onnea. Rokote on lahja koko ihmiskunnalle 💜💙💚💛🧡❤️🤎
Moni sanoi, ettei rokote tuntunut yhtään, mulla kyllä tuntui, kun laittoi.
2021/05/26/brittimalli-kuoli-saatuaan-koronarokotteen/
Brittimalli kuoli saatuaan koronarokotteen
Britanniasta kotoisin oleva ja mallina tunnetuksi tullut Stephanie Dubois kuoli veritulppaan vain päiviä saatuaan AstraZenecan Covid-19-rokotteen
Mediatietojen mukaan Dubois, 39, kärsi ”vakavan tromboottisen jakson” 14. toukokuuta ja joutui sairaalaan saatuaan ensimmäisen Covid-rokotteen 6. toukokuuta. Asiasta uutisoidaan ja menehtynyt nainen kertoi tilastaan sosiaalisessa mediassa.
”On selvää, että hän kärsi aivoverenvuodosta ja oli koomassa ennen kuolemaansa lauantai-iltapäivällä”, kertoo Cyprus Mail.
Päiviä piikin ottamisen jälkeen Dubois, jolla terveysviranomaisten mukaan ei ollut mitään taustalla olevia terveyspngelmia, kertoi kertoen olevansa myrskyn alla.
”Sain rokotuksen tänään! Vihaan neuloja, tänään ei ollut poikkeus. . . Ja nyt tuntuu kauhistuttavalla tavalla. . . pizza, ja sänky minulle ”, hän kirjoitti Facebookissa.
Hänen tilansa pahensi kuitenkin pian; hänen ruumiinsa alkoi kouristella ja hänellä oli vaikeuksia hengittää. Dubois dokumentoi vaikutukset Facebookissa sanoen uskovansa niiden tulleen koronarokotteesta.
”Heräsin tuntuen hyvältä ja sitten tunnin sisällä minulla oli täydet kehon tärinät, kaikki nivelet tarttuivat ja kamppailin hengittää sekä kylmä ytimiin jatkuva päänsärky ja huimaus”, Dubois kirjoitti ja lisäsi: ”Olin vakuuttunut pärjäisin COVID:n kanssa!”
Myöhemmin samana päivänä Dubois lähetti päivityksen, jossa teoriassa COVID-rokotteella saattoi olla jotain tekemistä hänen tilansa kanssa.
”Minulle on verikokeet tehty ja jotain on varmasti poissa, koska valkosolujen määrä on korkea, mutta he eivät tiedä mikä sen aiheuttaa”, hän dokumentoi. ”Lääkärit ovat täällä mahtavia ja tulevat tarkistamaan sunnuntaina nähdäkseen, että miten pärjään.”
”Ehkä minulla on pitkäaikainen reaktio Covid-rokotteeeseeni viime viikolla, tai ehkä nämä sivuvaikutukset vaikuttivat immuunijärjestelmiini ja olen saanut jotain muuta prosessissa”, hän ihmetteli.
”Olen täysin tyhjentynyt, ei energiaa ja koko kehooni sattuu kipeissä sekä heikoissa nivelissä… mutta nut on parempi kuin se oli tänä aamuna. Tänä aamuna rehellisesti minua todella pelotti”, Dubois kirjoitti.
Pian tämän jälkeen nainen menehtyi rokotteen haittavaikutuksiin. Newsweek-lehden mukaan Euroopan lääkevirasto EMA tutkii kuoleman.
Vierailija kirjoitti:
mitä yhteistä on koronapiikillä ja rokotteella?
Eihän se rokotus edes tehoa intialaisvarianttiin kantahämäläislääkäreiden mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Lahja keneltä?
Olettekohan ymmärtäneet, että koronavirus jää kiertämään yhteiskuntaan endeemisenä? Se tarkoittaa, että käytännössä kaikki meistä saavat tulevina vuosina joko tartunnan tai rokotteen. Ei tule maailmaa, jossa koronavirusta ei enää olisi. Useimmat sairastavat sen jatkossa lapsena, jolloin tauti ei ole niin paha.
Itse valitsin rokotteen. Ensimmäisestä pistoksesta nousi kuume ja flunssan oireet, mutta ne menivät ohitse kahdessa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Viikko sitten sain Modernan. Pistopäivän iltana oli vähän vilunväristyksiä, mutta ei ainakaan vielä ole tullut muuta.
Mulla tuli heti rokotuksen jälkeen pahoinvointia ja väsytti koki päivän kovasti sekä meinasi tulla päänsärkyä.. Käsi vaikeutti nukkumista kaksi yötä. Nämä siis yleisiä ns. helppoja sivuoireita 🤷
Vierailija kirjoitti:
Eihän se rokotus edes tehoa intialaisvarianttiin kantahämäläislääkäreiden mukaan.
tai sitten se tarttuu herkästinimenomaan paljonrokotettuihin
Ei mitään sellaisia oireita joista yleensä puhutaan, mutta vähän epämääräinen olo päivän tai pari. Yleensä siitä ekasta piikistä ei tulekaan juuri oireita, mutta tokan jälkeen sitten enemmän.
Pistoskohta ja lihas aristi seuraavana päivänä. Vähemmän kuitenkin kuin esim kunnon kuntosalitreenin jälkeen.
Muuten ei oireita.
Piikillä käynyt myös jo isäni: ei oireita. Äitini: ei oireita, kaksi siskoani: toisella pientä päänsärkyä samana päivänä (saattoi johtua muustakin ja meni ohi kun otti buranan)
Tunnen n 75 rokotettua ja pientä lihasaristusta tai ohimenevää päänsärkyä tai huonovointisuutta ollut ehkä muutamalla. Mennyt ohi päivässä.
erter kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tai sitten se tarttuu herkästinimenomaan paljonrokotettuihin
Tämä muakin huolettaa.
Aivan sama vaikka saisinki joskus taudin. En tietäisi kuitenkaan milloin sitä sairastan jos satunkin saamaan saan enkä tiiä miltä se tuntuisi minulla koska en harrasta nenätikkutestejä. Tuntuisi ehkä samalta ku influenssa, johon en tietääkseni koskaan ole sairastunut. Eli mieluummin olen altis koronalle kuin kokeilen rokotetta tai siksi väitettyä
Sain ekan rokotteen tänään. Toistaiseksi pientä tuntemusta rokotuskädessä. Jännityksellä odotan tuleeko muita oireita.
Jestas näitä kommentteja. Pelkäätte flunssaa kuollaksenne ja sen takia otatte peläten rokotteen, ja pelkäätte oireita :D
Onneksi rationaaliset ymmärtävät missä mennään, niin ei tarvi pelätä muuta kuin massan tyhmyyttä.
Huono jos niin moni ottaa rokotteen ettäv oidaan ottaa kroonapassit käyttöön. Sitä ei moni tahtois jos tietäis mihin se johtaa. oisikin ihan oikein että passilla joutuvat pärjäämään vain ne joiden piti saada kokeilla piikkejä ja muut saisivat palata normaalielämään
Kyllä minua pelottaisi mennä ottamaan rokote. Niin paljon ristiriitaista tietoa on liikkeellä asiasta. Kaiken huipuksi sensuroidaan, bannataan ja pilkataan. Jos rokottajat tarvitsevat pakkoa ja sensuuria asiansa ajamiseen, niin jotain hämärää tässä on.
Pfizer kuukausi sitten (olen 40 v. 2. riskiryhmässä). Ei mitään oireita. Käsivarressa tuntui pieni kipu pistospäivänä, ei sen jälkeen.
Ja ei, en pelkää veritulppaa. Söinhän e-pillereitäkin yli 10 v. ilman paniikkia veritulpasta.