Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna koronarokotus, hieman hermostuttaa :/

Vierailija
26.05.2021 |

Tuliko teille jotain oireita ja missä vaiheessa (1vrk, 2vrk piikin jälkeen, heti?)

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti oireet tulevat vasta toisen piikin jälkeen eli ihan pian alkaa kuulua enemmän kokemuksia.

Vierailija
62/84 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Draamaa etsimässä? Ei kukaan pakota menemään, vai pakottaako? Itse kävin huhtikuussa, ei mitään oireita tai ihmeellisyyksiä. En odottanut sitä 15 minuuttia Pfizerin jäljeen. Autolla lähdin asioille. Yhtään mitään ei tullut esille. Seuraava rokotus heinäkuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä Suomessa ohjeistetaan - mulla on rokoteaika (1.) lauantaille varattuna, mutta eilen oli lämpöä 37,2 ja tänään 37. Kurkussa aivan pieni sairauden tunne. Koronatesti negatiivinen.

Voikohan rokotteen ottaa vai ei...? Kuumeessa ei saa ottaa mutta joku sanoo että kuumeen raja on 38, joku väittää 37,5. Oloni on hyvä, ehkä millin verran "höntti". Oma lääkärini on lomalla enkä tiedä mistä voin tätä asuinmaassani kysyä :/. Ehkä ei kannata jos ei ole varma?

Vierailija
64/84 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pfizeristä ei tullut mitään muuta kuin yhdeksi illaksi lämpöä 37.4. Pelkäsin itsekin vähän sitä veritulppaa, kun mulla on aurallinen migreeni ja se altistaa veritulpille ja lisäksi välillä on liian korkea hemoglobiini. E-pillereitäkään en saa syödä tuon riskin takia. Isällä hemoglobiini on kans liian korkea ja veri hyytyy liian helposti. Mutta ei onneksi tullut mulle ainakaan tulppaa. Oishan se ollut kyllä varmaan yhtä epätodennäköistä kuin lottovoitto.

Vierailija
65/84 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko sitten piikillä. Lievästi huolestutti, koska olen joskus saanut heikon olon keltakuumerokotteesta. Rokottajakin vähän arpoi, että uskaltaako rokottaa.

Rokote kirvelsi ikävästi ja käsi oli vuorokauden kipeä. Muuten krapulamainen olo: väsytti, paleli. Ja oli jotenkin ylivirittynyt olo. Kuin olisi vetänyt kofeiinia yliannostuksen. Join sitten samppanjaa vuosipäivän kunniaksi ja oireet lähti sillä. Eli Alkon kautta kotiin, Ap!

Ei kannata olla huolissaan, on mun kokemus.

Vierailija
66/84 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten teillä Suomessa ohjeistetaan - mulla on rokoteaika (1.) lauantaille varattuna, mutta eilen oli lämpöä 37,2 ja tänään 37. Kurkussa aivan pieni sairauden tunne. Koronatesti negatiivinen.

Voikohan rokotteen ottaa vai ei...? Kuumeessa ei saa ottaa mutta joku sanoo että kuumeen raja on 38, joku väittää 37,5. Oloni on hyvä, ehkä millin verran "höntti". Oma lääkärini on lomalla enkä tiedä mistä voin tätä asuinmaassani kysyä :/. Ehkä ei kannata jos ei ole varma?

Kuumeen raja on vieläkin virallisesti 38 astetta Suomessa.

Vierailija
67/84 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollei olisi mitään koronarajoituksia eli  masskisuosituksia, kokoontumis- ja mielenosoituskieltoja, sulkuja, etätöitä, hankalaa olemista kaikin puolin, turvavälihössötystä, käsidesejä ja saisi elää yhtä vapaasti kuin sikanuhan aikaan, lehtikuvissa ei kellään kuonokoppaa eikä talouskaan kärsisi eikä tarvisi koronatukeja eikä lehdissä puhuttais mitään koronasta, niin tietäisittekö koronasta mitään tai uskaltaisitteko silloin kokeilla piikkiä? Eli jos piikki olisi täysin vapaaehtoinen elikkä siitä kieltäytyjät eivät menettäisi mitään oikeuksiaan niin huvittaisiko silloin kokeilla

Vierailija
68/84 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Modernan sain ja tuli vain pieni euron kolikon kokoinen punainen pläntti pistoskohtaan, joka katosi seuraavana päivänä. Mutta sitten viikon päästä pistoksesta ilmestyi kuumottava ja kutiseva kova alue, joka laajeni lopulta n.15cmx15cm alueeksi. Ei ollut kipeä, kunhan kutitti ja pikku hiljaa vaaleni ja haihtui pois muutaman päivän sisään. Lääketiede tuntee tämän termillä "viivästynyt reaktio". Ja olen allergikko, atoopikko ja astmaatikko.

Vierailija
69/84 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
70/84 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2021/05/26/brittimalli-kuoli-saatuaan-koronarokotteen/

Brittimalli kuoli saatuaan koronarokotteen

Britanniasta kotoisin oleva ja mallina tunnetuksi tullut Stephanie Dubois kuoli veritulppaan vain päiviä saatuaan AstraZenecan Covid-19-rokotteen

Mediatietojen mukaan Dubois, 39, kärsi ”vakavan tromboottisen jakson” 14. toukokuuta ja joutui sairaalaan saatuaan ensimmäisen Covid-rokotteen 6. toukokuuta. Asiasta uutisoidaan ja menehtynyt nainen kertoi tilastaan sosiaalisessa mediassa.

”On selvää, että hän kärsi aivoverenvuodosta ja oli koomassa ennen kuolemaansa lauantai-iltapäivällä”, kertoo Cyprus Mail.

Päiviä piikin ottamisen jälkeen Dubois, jolla terveysviranomaisten mukaan ei ollut mitään taustalla olevia terveyspngelmia, kertoi kertoen olevansa myrskyn alla.

”Sain rokotuksen tänään! Vihaan neuloja, tänään ei ollut poikkeus. . . Ja nyt tuntuu kauhistuttavalla tavalla. . . pizza, ja sänky minulle ”, hän kirjoitti Facebookissa.

Hänen tilansa pahensi kuitenkin pian; hänen ruumiinsa alkoi kouristella ja hänellä oli vaikeuksia hengittää. Dubois dokumentoi vaikutukset Facebookissa sanoen uskovansa niiden tulleen koronarokotteesta.

”Heräsin tuntuen hyvältä ja sitten tunnin sisällä minulla oli täydet kehon tärinät, kaikki nivelet tarttuivat ja kamppailin hengittää sekä kylmä ytimiin jatkuva päänsärky ja huimaus”, Dubois kirjoitti ja lisäsi: ”Olin vakuuttunut pärjäisin COVID:n kanssa!”

Myöhemmin samana päivänä Dubois lähetti päivityksen, jossa teoriassa COVID-rokotteella saattoi olla jotain tekemistä hänen tilansa kanssa.

”Minulle on verikokeet tehty ja jotain on varmasti poissa, koska valkosolujen määrä on korkea, mutta he eivät tiedä mikä sen aiheuttaa”, hän dokumentoi. ”Lääkärit ovat täällä mahtavia ja tulevat tarkistamaan sunnuntaina nähdäkseen, että miten pärjään.”

”Ehkä minulla on pitkäaikainen reaktio Covid-rokotteeeseeni viime viikolla, tai ehkä nämä sivuvaikutukset vaikuttivat immuunijärjestelmiini ja olen saanut jotain muuta prosessissa”, hän ihmetteli.

”Olen täysin tyhjentynyt, ei energiaa ja koko kehooni sattuu kipeissä sekä heikoissa nivelissä… mutta nut on parempi kuin se oli tänä aamuna. Tänä aamuna rehellisesti minua todella pelotti”, Dubois kirjoitti.

Pian tämän jälkeen nainen menehtyi rokotteen haittavaikutuksiin. Newsweek-lehden mukaan Euroopan lääkevirasto EMA tutkii kuoleman.

Trollitehtaan kannattaisi opetella parempaa suomea.

Vierailija
71/84 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti oireet tulevat vasta toisen piikin jälkeen eli ihan pian alkaa kuulua enemmän kokemuksia.

Se veritulppa on ainakin tullut jo ekan rokotteen jälkeen niille harvoille joille on tullut. Kaikissa tutkimuksissa ainakin on lukenut niin. Eli jos ekasta rokotteesta ei oo tullut tulppaa, niin ei voi tulla toisestakaan. Se ei oo tavallinen veritulppa, vaan johtuu jostain harvinaisesta immuunireaktiosta, joka hyökkää omia verisoluja kohtaan ja saa ne vähenemään ja klimpittymään yhteen. Ennen sitä tulppaa tulee mustelmia ja verenpurkaumia joka puolelle ilman syytä. Eli niistä jo pitäis huomata että jotain on pielessä. Mutta suurin osa niistä tulpan saaneista on selvinnyt siitä lääkkeillä, että ei oo sekään mikään kuolemantuomio. Muutenkin äärimmäisen harvinainen. Astra Zenecan kohdalla veritulpan rokotuksen jälkeen saaneiden osuus on yksi 367 000:sta.

Mutta muut oireet on tulleet useimmille vasta tokan rokotteen jälkeen jos tulee. Siis kuume ja päänsärky. Mutta ne on vaan hyviä oireita, kertoo että vasta-aineita syntyy.

Vierailija
72/84 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok kiitos, 37 ei siis ainakaan lääketieteellisesti lasketa. Hassua kyllä että tästä on vaikea löytää tietoa. Löytyy paljon ulkomaisia artikkeleja joissa sanotaan että flunssa ei estä rokotuksia, ja toisaalta tietoa että missään nimessä ei saa rokottaa, pitää olla viikkoja täysin terve. Stressaa ja jännittää :/.

Vierailija
73/84 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea. Rokote on lahja koko ihmiskunnalle 💜💙💚💛🧡❤️🤎

Kiitä presidentti Trumpia. Hän ansaitsee kaiken kunnian koronarokotteista. Toivottavasti tästä tulee hyvä lopputulos.

Vierailija
74/84 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

erter kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se rokotus edes tehoa intialaisvarianttiin kantahämäläislääkäreiden mukaan.

tai sitten se tarttuu herkästinimenomaan paljonrokotettuihin

Et ole medisiinari?

Vierailija
75/84 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minua pelottaisi mennä ottamaan rokote. Niin paljon ristiriitaista tietoa on liikkeellä asiasta. Kaiken huipuksi sensuroidaan, bannataan ja pilkataan. Jos rokottajat tarvitsevat pakkoa ja sensuuria asiansa ajamiseen, niin jotain hämärää tässä on.

Joo ja vielä kun USA:ssa on tällainen erikoinen propaganda yritys saada ihmiset ottamaan rokote: "MINÄ OLEN LÄÄKÄRI, OTA SE SAATANAN ROKOTE"

Oletteko ikinä nähneet hullumpaa videota, Jimmy Kimmel showssa näytetty propaganda pätkä:

https://twitter.com/nowthisnews/status/1390245705432793089

"MINÄ OLEN LÄÄKÄRI, OTA SE SAATANAN ROKOTE"

Tällainen alentava holhoava sonta ei ainakaan saa ihmisiä ottamaan sitä rokotetta. Päinvastoin.

Laittaa enemmän epäilemään koko asian järkevyyttä, varsinkin kun nuo videolla olevat vaikuttaa oikeasti pahoilta, tulee ns. evil vibe.

Vierailija
76/84 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok kiitos, 37 ei siis ainakaan lääketieteellisesti lasketa. Hassua kyllä että tästä on vaikea löytää tietoa. Löytyy paljon ulkomaisia artikkeleja joissa sanotaan että flunssa ei estä rokotuksia, ja toisaalta tietoa että missään nimessä ei saa rokottaa, pitää olla viikkoja täysin terve. Stressaa ja jännittää :/.

Ite oon joskus kuullut että siitä ei ois muuta haittaa muuta kuin että ei synny välttämättä niin paljon vasta-aineita, kun elimistö ei jaksa reagoida kovinkaan vahvasti rokotteeseen kun on flunssakin hoidettavana. Vähän kuin noilla immuniteettipuutteisilla. Niillekään ei synny rokotteesta niin paljon vasta-aineita kuin terveille.

Vierailija
77/84 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä paljoakaan tuntunut se piikitys.

Jonkinlaista pientä kihelmöintiä tuntui käsivarressa rokotuksen jälkeen. Samantyyppistä on ollut aina ennenkin, kun olen ottanut rokotuksen.

Tämä ensimmäisen rokotuksen jälkeen.

Vierailija
78/84 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pfizerin rokote, käsi kipeä pari päivää, ei muuta.

Vierailija
79/84 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan, huomenna myös minulla koronapiikki odotettavissa, olen nyt jo aivan kuralla, mitä ihmettä keksisin rauhoittaakseni pahaenteisen mieleni, ei voi mitään, pelkään ihan karmeesti, noloa tunnustaa, mutta en vähään aikaan ole mitään tällain etukäteen näin pahasti pelännyt, katson koko ajan kelloa, ja tuumailen, huomenna tähän aikaan istun ja saan piikin - MITÄ SITTEN TAPAHTUU?

Vierailija
80/84 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen niin tämän aiheen kommentoijia, vastauksia on tullut niin kiitettävästi että nöyräksi vetää, osa toki täysin asiattomia, kuten yleensäkin. Olette antaneet arvokasta tietoa ja sitä on mielestäni tullut varsin kattavasti. Oi ihanat ihmiset, kiitos kun olette antaneet omat tuntemuksenne tänne palstalle käyttöön. Ihanaa kesää ja paljon haleja kaikille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän