Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka saada entinen avopuoliso takaisin? En halua ketään muuta.

Vierailija
26.05.2021 |

Eli turha sanella ja kannustaa etsimään uutta. Olen tapaillut vuoden eron aikana muita ja kukaan ei sytytä. Entinen naiseni oli kaikkea sitä mitä haluan vaimoltani. Sydämellinen ja positiivinen, itsenäinen ja rakastava ja hauska. Lista jatkuu. Jätin hänet vuosi sitten, koska hän oli masentunut ja oli ollut jo viidettä vuotta. Nyt hänen elämässään näyttää menevän hyvin, olemme siis yhteydessä edelleen.

Miten lähestyn takaisinpaluun merkeissä??

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kärkyt takaisin heti kun ongelmat selätetty? Olet sellainen pelkuri joka tulee kun kaikki on hyvin inisemään takaisin ja lähti kun häntä olisi tarvittu. Tuskinpa naisesi sun kanssa haluaa yhteen takaisin.

Joku vahva mies sai aarteen. Näki potentiaalin ja toi naisen parhaat puolet esille. Jokainen nainen haluaa vahvan miehen.

Näin. Sopivan rento tyyppi, joka antaa tilaa ja kuuntelee. Siinäpä se.

Vierailija
22/88 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet vampyyri. Imit naisen elämänilon, jätit kun oli tyhjä.

Minkä ikäinen olet?

Olen 27-vuotias. Mutta tiedän että kuulostaa pahalta. Kuitenkin, vaikea sitä on muiden tajuta millaista myös on masemtuneen puolisolla. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jätät hänet taas kun hän tarvitsee apua, sulle kelpaa nainen vain silloin kun menee hyvin. Vitsi mikä tosimies.

Vierailija
24/88 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon tulee kritiikkiä sairaan puolison jättämisestä, minkä ymmärrän. Se oli minulle vaikea päätös. Oli pakko suojella omaakin päätä. Mutta siis käy nykyään psykoterapiassa ja sai koulunsa suoritettua ja päällisinpuolin näyttää asiat rullaavan. Hän on myös urheillut paljon, sen näkee. Ymmärrän että herättää närää kun joku jättää toisen sairauden keskellä, mutta se oli virhe itseltäni. Siis että jätin. Olen nyt valmis tukemaan vaikkka masennus oireita olisikin vielä.

Olenko siis tuhoontuomittu? Jotkut ehdottivat lähestymistä. Kai sitä ainakin voi kysyä. Ap

Taidat olla se sairauden aiheuttaja.

Vierailija
25/88 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä mitään valmis ole tukemaan vaan istumaan valmiiseen pöytään. Se urheilee koska se on traumatisoitunut. Treenaa varmasti itsensä täysin piippuun kun pakenee päänsä sisältöä. Anna sen olla ja toipua. Et mene tuhoamaan toisen tehtyä työtä.

Vierailija
26/88 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon tulee kritiikkiä sairaan puolison jättämisestä, minkä ymmärrän. Se oli minulle vaikea päätös. Oli pakko suojella omaakin päätä. Mutta siis käy nykyään psykoterapiassa ja sai koulunsa suoritettua ja päällisinpuolin näyttää asiat rullaavan. Hän on myös urheillut paljon, sen näkee. Ymmärrän että herättää närää kun joku jättää toisen sairauden keskellä, mutta se oli virhe itseltäni. Siis että jätin. Olen nyt valmis tukemaan vaikkka masennus oireita olisikin vielä.

Olenko siis tuhoontuomittu? Jotkut ehdottivat lähestymistä. Kai sitä ainakin voi kysyä. Ap

Taidat olla se sairauden aiheuttaja.

Mietin juuri samaa. Ap kuulostat jotenkin vähän sosiopaatilta. Jotain kuvottavaa sinussa on.

Vierailija
27/88 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet vampyyri. Imit naisen elämänilon, jätit kun oli tyhjä.

Minkä ikäinen olet?

Olen 27-vuotias. Mutta tiedän että kuulostaa pahalta. Kuitenkin, vaikea sitä on muiden tajuta millaista myös on masemtuneen puolisolla. Ap

Masentuneilla ei ole mitään annettavaa muille. Koska eivät jaksa.

Poistuit kuvioista ja exän toimintakyky alkoi elpyä.

Miksi haluat sairastuttaa hänet uudelleen?

Vierailija
28/88 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen olla.

Vierailija
29/88 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuseri sinä olet. Oikein raivostuttaa lukea vastauksiasi ja aloitustasi. Älä häiritse eksääsi ja anna hänen löytää joku MIES

Vierailija
30/88 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että sinun lähtösi oli hyvä juttu. Pidä vain etäisyyttä.

Vierailija
31/88 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse alentuisi edes juttelemaan jollekulle, joka on mut noin pahoin pettänyt. En katsoisi päinkään.

Vierailija
32/88 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinä paneskelit ja kokeilit muita pimppejä kun naisesi itki huonoa oloaan ja urheilu surunsa ja elämänsä johonkin ruotiin?? Vielä kehtaat yrittäää takaisin. Kerroit kuinka hän on vaimoainesta, sinä et kyllä ole aviopuolisoainesta. Lähdet kun on vaikeaa. Sitä avioliitossa on varmasti aikanaan.

Vierailija
33/88 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut asiaa ollenkaan niiden tapailemasi naisten osalta? Ehkä joku heistä on toivonut ja ajatellut tapailustanne enemmän, mutta sinä mietit heitä vain exän korvikkeena?

Jos sinulla on yhtään munaa, niin et enää tapaile ketään ennen kuin olet selvittänyt omat ajatuksesi. Mikään ei ole pskempaa kuin tajuta olevansa vain laastari, kun on itse ollut mukana täysillä.

Vierailija
34/88 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjusta huomaa ettei teillä valitettavasti ole mitään käsitystä masennuksesta. Se on vierestäkatsottuna rankkaa. Yritin kyllä olla tukena, mutta oli pakko antaa hänelle tilaa parantua ja siksi lähdin. Ajattelin kyllä aina että rulen takaisin pölyn laskettua. Ap

Vierailija
35/88 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rakastat, niin sitten hattu kouraan ja exän juttusille. Ymmärrän kyllä ap:tä, on vielä ollut tosi nuori ja keskenkasvuinen itse(kin). Masentunut (5v) puoliso on ollut varmasti myös ap:lle hirveää, parikymppiselle. Molemmat tarvitsette apua ja yhdessä pariterapiaa, jos päätätte vielä yhdessä yrittää. Voihan romanttisesti ajatella, että ap:n lähteminen sai exän tajuamaan tilanteensa ja hakemaan apua.

Vierailija
36/88 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypoteettinen tilanne.

Mietitään, että nainen suostuisi näkemään ja saat jollain ihme konstilla taivuteltua hänet yrittämään vielä.

Luuletko, että sulla ei ole vuoden aikana kerääntynyttä vihaa, raivoa ja pettymystä niskassa? Jos et kestänyt masennusta, niin miten kestät sen tulevan myrskyn? Vai odotatko, että se on naiselle ihan ok? Miten ajattelit hyvittää?

Ei ole ihan päivän tai parin juttu, ei edes kuukausien tappelu. Sä joudut hyvittelemään vuosia, etkä silti välttämättä saa kunnioitusta ja rakkautta takaisin.

Mikä hitto sä luulet olevasi?

Vierailija
37/88 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvääpäivää ap, olet niin yksinkertaisen kuuloinen. Jos naisesi olisi ollut terve, olisi jättänyt sinut jo ajat sitten.

Vierailija
38/88 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjusta huomaa ettei teillä valitettavasti ole mitään käsitystä masennuksesta. Se on vierestäkatsottuna rankkaa. Yritin kyllä olla tukena, mutta oli pakko antaa hänelle tilaa parantua ja siksi lähdin. Ajattelin kyllä aina että rulen takaisin pölyn laskettua. Ap

"Ai, taasko masentaa? Mä nyt en osaa tässä tilanteessa muuta kuin lähteä panemaan muita, ei tässä muu auta. Ilmoita kun oot rauhottunut niin katotaan sit, moro!"

Vierailija
39/88 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo annat vaan pölyn laskeutua.. siis mikä idiootti olet?? Luuletko että saat aina mitä haluat? Saat aina hyvät puolet ihmisistä ja voit tulla heidän elämiinsä kun huvittaa? Olet kuvottava, kasva aikuiseksi.

Vierailija
40/88 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, masennus on rankkaa. Olen itsekin lähtenyt suhteesta, kun mies oli masentunut ja hyvältä tuntunut suhde meni siihen, ettei mies ottanut juurikaan kontaktia, kaikessa oli kyse vain hänestä ja minun olollani ei ollut mitään merkitystä. Mies kohteli minua kuin ilmaa ja vaikka kaikkeni yritin, ei suhteesta tullut enää mitään. Meillä molemmilla oli huono olla eikä silloin vain ole järkeä jatkaa.

Siksi annan hänen jatkaa elämäänsä ja minä jatkan omaani, koska kerrankin olin itsekäs ja totesin, että minun on parempi näin. Vaikka hän on masennuksesta toipunutkin, niin ei minulla ole mitään tarvetta enää hakeutua siihen suhteeseen, koska loppujen lopuksi minulla oli todella huono olla toisen välinpitämättömyyden vuoksi.

Eli ymmärrän sen, että suhteesta lähtee masennuksen vuoksi, mutta en sitä, että haikailee takaisin, kun toinen on "parantunut".