Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, vastaa rehellisesti. Jos antaisit minulle pakit ja saisit sen jälkeen tietää, että olen miljonääri...

Vierailija
26.05.2021 |

...ja lähestyisin sinua uudestaan, vaikuttaisiko se päätökseesi?

Kommentit (123)

Vierailija
61/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai tajuat ap, että vaikka sinä olisit miljonääri. Niin se ei tee naista miljonääriksi vaikka olisi sinun seurassasi. Katsos kun sinun rahat on sinun ja sen toisen rahat on sen. Ei sinun varallisuus ja elintaso siirry millään tavalla hyödyttämään sitä toista, joten on aivan sama vaikka olisit tyhjätasku. Tosin elättiä ei myöskään kukaan halua tai sellaiseksi toiselle ryhtyä.

Eihän tämä taas pidä paikkaansa.

Esimerkiksi minulla on tilava asunto hyvässä mikrolokaatiossa Stadin keskustassa. Kyllä sinne mahtuu tyttöystävä majoittumaan. Ja usein vien hänet syömään laatupaikkoihin ja joskus lomille (pre-corona). Varallisuudella on posiitivisia ulkoisvaikutuksia, joista seuralainenkin saa nauttia, vaikkei olisikaan omistaja.

Alkuperäisestä kysymyksestä viis, mutta jos deittailisin miestä ja saisin selville, että hän suhtautuu rahaan kuin tuo tässä alunperin lainattu kirjoittaja, eli minun rahat on minun ja ne ei kuulu kellekään muulle eikä vaikuta puolisoni elämään mitenkään, niin lähtisi todella äkkiä mäkeen se mies. Ja ei, en ole kenenkään elätti, vaan sekä parisuhteessani että kaveripiirissäkin sieltä varakkaamasta päästä, ja ilolla maksan asioita toisillekin. 

Luitko edes tuota kommentoimaasi kirjoitusta. Siinähän mies tarjosi ilmeisesti maksutta asunnon, hyviä illallisia ja lomia kumppanilleen.

Aika outoa, jos pitäisi luopua myös omistuksesta. Tekeväthän ihmiset myös avioehtoja. Eikä tuossa edes ollut puhetta avioliitosta, vaan seurustelusta.

Vierailija
62/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai tajuat ap, että vaikka sinä olisit miljonääri. Niin se ei tee naista miljonääriksi vaikka olisi sinun seurassasi. Katsos kun sinun rahat on sinun ja sen toisen rahat on sen. Ei sinun varallisuus ja elintaso siirry millään tavalla hyödyttämään sitä toista, joten on aivan sama vaikka olisit tyhjätasku. Tosin elättiä ei myöskään kukaan halua tai sellaiseksi toiselle ryhtyä.

Eihän tämä taas pidä paikkaansa.

Esimerkiksi minulla on tilava asunto hyvässä mikrolokaatiossa Stadin keskustassa. Kyllä sinne mahtuu tyttöystävä majoittumaan. Ja usein vien hänet syömään laatupaikkoihin ja joskus lomille (pre-corona). Varallisuudella on posiitivisia ulkoisvaikutuksia, joista seuralainenkin saa nauttia, vaikkei olisikaan omistaja.

Alkuperäisestä kysymyksestä viis, mutta jos deittailisin miestä ja saisin selville, että hän suhtautuu rahaan kuin tuo tässä alunperin lainattu kirjoittaja, eli minun rahat on minun ja ne ei kuulu kellekään muulle eikä vaikuta puolisoni elämään mitenkään, niin lähtisi todella äkkiä mäkeen se mies. Ja ei, en ole kenenkään elätti, vaan sekä parisuhteessani että kaveripiirissäkin sieltä varakkaamasta päästä, ja ilolla maksan asioita toisillekin. 

Luitko edes tuota kommentoimaasi kirjoitusta. Siinähän mies tarjosi ilmeisesti maksutta asunnon, hyviä illallisia ja lomia kumppanilleen.

Aika outoa, jos pitäisi luopua myös omistuksesta. Tekeväthän ihmiset myös avioehtoja. Eikä tuossa edes ollut puhetta avioliitosta, vaan seurustelusta.

Ilmaisin ehkä epäselvästi, mutta sisällöstä voinee päätellä, että tarkoitin tietenkin tuon ketjun ensimmäistä lainausta! Duh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah hah...melkosia valehtelijoita! :D 

Kuule, kyllä meitä naisia on joita ei voi rahalla ostaa. Ei kiinnosta luisvuittonit ja muut härpäkkeet. Ehkä nämä missit ovat sitten sellaisia jotka tarvitsevat egon pönkitystä rahalla. Minulle riittää hyvä mies.

Ei kiinnosta minuakaan, ei ole koskaan kiinnostanut. Jos olisin tosi kovasti rahan ja materian perään, pyrkisin hommaamaan sitä omalla työllä itse, en todellakaan muiden lompakoiden kautta.

Vierailija
64/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin mielenkiinntoista tosiaan. Kaikki naiset kilvan huutaa, että rahalla ei ole merkitystä, mutta kuitenkin päivästä toiseen täällä avaudutaan, kun ei voida erota siitä pissipäisestä miehestä, koska menee talo ja auto ja elintaso. 

Vierailija
65/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä antaisin pakit kaikille nykyään, vaikka tyyppi kiinnostaisikin periaatteessa, en sitten tosiaankaan osaa sanoa lähtisinkö lopulta treffeille ihan mielenkiinnosta jonkun rikkaan kanssa, jos on tarpeeksi sisukas. Ehkä se edes nakkikopilla tarjoaisi safkat.

Mutta toisaalta saattaisin lähteä sen sisukkaan tyhjätaskunkin kanssa. Ehkä.

Minun ei oikeastaan tarvitse miettiä tätä, kun ei kukaan koskaan ole tullut pyytelemään ilman omaa aloitettani.

Vierailija
66/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut kahdelle 'erittäin varakkaalle' pakit tietäen, että he ovat todella varakkaita. En minä rahan kanssa seurustele tai rahan takia halua lähelleni ihmistä, jonka kanssa arvomaailma ei kohtaa tai joka ei kohtele minua hyvin. Jos joku on niin moukka, että kohtelee ylimielisesti deittailuasteella toista ihmistä, niin ei voi kuin arvailla kuinka huonosti nämä miehet kohtelevat sitten vakiintuneessa parisuhteessa puolisoaan.

Eli ei, en huolisi kerran torjumaani.

Vierailija
67/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaikuttaisi. Tulisin heti takas kuin vain pyytäisit.

N23

Vierailija
68/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin uteliaaksi. Jos ap olisi antanut minulle pakit siksi, että olen lihava, ruma, laiska tekemään kotitöitä, k-pää luonteeltani, enkä jaksa miellyttää miestä seksillä, niin muuttaisiko hän mieltään, jos kuulisi minun olevan miljonääri? Jaksaisiko hän teeskennellä lopun elämäänsä rakastavansa minua ja panostaisi omaan ulkonäköönsä minua miellyttääkseen ja sietäisi pahaa luonnettani ja kehuisi minua kauniiksi ja olisi valmis antamaan seksiä aina, kun haluaisin, ihan vaan, koska minulla olisi rahaa? Onko sellaisia miehiä jossain, missä?

Vierailija
69/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, minulle tärkeintä miehessä on penis ja samanlaiset arvot ja maailmankatsomus.

Vierailija
70/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin mielenkiinntoista tosiaan. Kaikki naiset kilvan huutaa, että rahalla ei ole merkitystä, mutta kuitenkin päivästä toiseen täällä avaudutaan, kun ei voida erota siitä pissipäisestä miehestä, koska menee talo ja auto ja elintaso. 

En ole tuollaisia huomannut. Sellaisia kyllä missä ollaan huolissaan lapsista eron sattuessa ja yhteisestä omaisuudesta, miten se jaetaan yms. Kyse on siis omasta varallisuudesta.

Ikävä kyllä mikään rahan puute ei selitä pakkeja, jotka muuksi muuttuisivat miljoonalla. Myöskään pelkkä lyhyys tai jokin muu yksittäinen syy ei sitä selitä, vaan kumppanin täytyy sopia aika monella tavalla, joten epäsopivuutta on monissa asioissa, jos toisia treffejä ei tule. Harvempi nainen elää niin pahassa slummissa Suomessa, että asunnon takia muuttaisi miljonäärin kanssa yhteen. Pl. asunnottomat naiset, jotka joutuvat tekemään pahempaakin yösijansa eteen.

Vierailija
71/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se eroaminen ei ole helppoa silloin jos kuviossa on mukana lapsia. Sitähän sinä tampio et ymmärrä. Kyse ei ole naisesta, vaan niistä lapsista.

Vierailija
72/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuollaisia huomannut. Sellaisia kyllä missä ollaan huolissaan lapsista eron sattuessa ja yhteisestä omaisuudesta, miten se jaetaan yms. Kyse on siis omasta varallisuudesta.

Ikävä kyllä mikään rahan puute ei selitä pakkeja, jotka muuksi muuttuisivat miljoonalla. Myöskään pelkkä lyhyys tai jokin muu yksittäinen syy ei sitä selitä, vaan kumppanin täytyy sopia aika monella tavalla, joten epäsopivuutta on monissa asioissa, jos toisia treffejä ei tule. Harvempi nainen elää niin pahassa slummissa Suomessa, että asunnon takia muuttaisi miljonäärin kanssa yhteen. Pl. asunnottomat naiset, jotka joutuvat tekemään pahempaakin yösijansa eteen.

kyllä minulle ainakin seksuaalinen yhteensopimattomuus on sellainen yksittäin seikka, joka estää täysin suhteen. N31

Vierailija
73/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, minulle tärkeintä miehessä on penis ja samanlaiset arvot ja maailmankatsomus.

miten tämä on saanut miinuksen? ilmeisesti seksillä ei saa olla naiselle väliä?

Vierailija
74/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuttaisi. Olisin helpottunut, koska minulla ei kuitenkaan olisi varaa samanlaiseen elämään kuin sinulla.

Vierailija
75/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miten tämä on saanut miinuksen? ilmeisesti seksillä ei saa olla naiselle väliä?

Palstalla yleinen käsitys, että seksi on lasten tekoa varten ja sen jälkeen sen voi lopettaa.

Vierailija
76/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useinhan se naisen elättäjä ja penis eivät ole samassa miehessä.

Vierailija
77/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä minulle ainakin seksuaalinen yhteensopimattomuus on sellainen yksittäin seikka, joka estää täysin suhteen. N31

Minä taas ajattelen, että seksuaalinen yhteensopimattomuus on tulosta monesta asiasta eli se on isompi kokonaisuus (ulkonäkö, tuoksu, puhe, olemus ja sitten ne seksitavat). Seksi on on suhteen perusta kyllä, koska se erottaa parisuhteen muista suhteista, mutta ajattelen sen isompana kokonaisuutena.

Vierailija
78/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan yleistä ainakin Jenkeissä että silloin maataan jonkun toisen pumpattavana kuin joka elättää.

Vierailija
79/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaisi, koska monesti olen antanut pakit kun joku on ihan köyhä. Eli jos olisin antanut pakit siksi ja paljastuisi, että oletkin rikas, niin tilanne tietysti muuttuisi. Ei ole salaisuus eikä varmaan harvinaista, että miettii tulevalta kumppanilta, miten hän pystyy osallistumaan yhteisen elämän ja perheen menoihin,

Paitsi tietysti kommareiden unelmissa, jossa raha tippuu taivaalta.

Vierailija
80/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisissa on golddiggereitä ihan rittämiin. En koskaan paljastanut omaisuutta seurustelun alkuvaiheessa. Pari suhdetta on kariutunut alussa,  mutta naiset yrittivät palata yhteen kun ilmeisesti näkivät nimen verokalenterista.  Nykyinen vaimo ei tiennyt enkä hänelle kertonut omaisuudestani ennenkuin vuoden seurustelun jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä