Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, vastaa rehellisesti. Jos antaisit minulle pakit ja saisit sen jälkeen tietää, että olen miljonääri...

Vierailija
26.05.2021 |

...ja lähestyisin sinua uudestaan, vaikuttaisiko se päätökseesi?

Kommentit (123)

Vierailija
21/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaikuttais. Mutta enemmän vaikuttais pakkien syy. Jos olisin antanut pakit siksi, että olet epämiellyttävä ja ahdistava ihminen, niin vastaus olis ei. Jos taas pakkien syy on ollu se että olit ihan mukava, mutta kipinä puuttuis, niin voisin vastata joo (voitais viettää mukavaa aikaa ja kattella mihin tilanne johtaa. Ajattelisin, että miljonäärin kanssa vois kokea sellaista mihin mulla ei ole varaa esim. fine dining ravintolat jne. ).

Vierailija
22/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuttaisi. Jos mies ei kiinnosta minua, ei mikään voi sitä asiaa muuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli olen antanut  miehelle pakit, olen kokenut hänet tolloksi ja vätykseksi. Ei siinä enää miljoonat auta. Mielestäni raha ei pysty korvaamaa tyypin suuria puutteita kaikessa muussa parisuhteeseen liittyvässä asiassa. Niitä on rikkaita ja mukaviakin miehiä vapaalla jalalla. Miksi tyytyisin keskinkertaiseen?

Huonoksi havaittu ja hylätty. Ei tarvitse vaivautua ja lähestyä uudestaan.  Ohi!

Vierailija
24/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään vaikuttaisi. Omituinen ajatus.

Yritätkö sinä ostaa itsellesi seuraa?

Vierailija
25/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ei vaikuta tuollaisiin asioihin. Tunnen useampiakin mukavia miljonäärejä, mutta en yhtäkään, jonka kanssa haluaisin seurustella. Tosin olen jo varakkaissa naimisisssa, mutta silti. 

Voit tietysti löytää jonkun, joka on rahojesi perässä, mutta kannattaako? Kyllähän sellaisiakin ihmisiä on, miehissä ja naisissa. En ole koskaan paljastanut varallisuuttani miehelle sinkkuna ollessani, eikä niin kannata tehdä miestenkään.

Vierailija
26/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei vaikuttaisi. Pärjään ihan omillani eikä tarvitse seurustella rahan takia. 

Vierailija
27/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi hyvä syy antaa pakit. Jos toinen olisi muuten mukava ja olisi pelkän ulkonäön takia annettu pakit niin silloin voisi harmittaa. En usko, että miljonääri lähestyisi uudestaan naista jolta jo saanut pakit.

Päin vastoin, silloinhan niitä vasta alkaa kiinnostamaankin. 

T. Miljonäärille pakit antanut, ällö limanuljaska oli.

Vierailija
28/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin miljönääristä, kun oli ihan kuspää. Joku roti sentään. 

Vierailija
29/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu pakkien syystä. Jos oli vaan joku ulkonäköhomma tai "ihan kiva, mutta en oikein tiedä", niin voisi vaikuttaa päätökseen. Mutta päätökseen voisi köyhempikin vaikuttaa pyytämällä vaikka juuri oikeanlaisille treffeille (minun kohdalla joku erikoinen aktiviteetti) tai jos juttelu jatkuu kaverina, niin tutustuminen voi muuttaa mielen jne.

Mutta jos syy oli ällöys, sikamaisuus, ilkeys tai muu vastaava, niin ei vaikuttaisi mikään.

Vierailija
30/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kerran antanut pakit, niin ei kiinnosta. Eli jos naista kiinostaakin kun tietää sulla olevan rahaa, niin rahasi ovat muuttaneet naisen mieltä...

Vierailija
31/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin entistä tyytyväisempi että tein oikean valinnan ja annoin pakit. Rikkaat miehet on kaikkein pahimpia kumppaneita. Huijareita, valehtelijoita, pettäjiä, juo paljon ja usein käyttää myös huumeita (koska on rahaa niihin) ja pelaa uhkapelejä. Ostelee typeriä asioita kuten autoja, vaikka kotona on jo kolme ja käy maksullisilla. Eli joo, ei kiitos!! Ota ne rakkaat rahasi ja häivy mun näköpiiristä.

Vierailija
32/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole rahaa, mutta se ei muuta sitä etten voisi olla kenenkään kanssa rahasta.

Vierailija
33/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monellako miehellä lähtis emäntä vaihtoon jos saisi lottovoiton itselleen? Ankkurilapsellisia ei lasketa..

Vierailija
34/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, tienaan itse rahani eikä minulta mitään tärkeää puutu.

Vierailija
35/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tajuat ap, että vaikka sinä olisit miljonääri. Niin se ei tee naista miljonääriksi vaikka olisi sinun seurassasi. Katsos kun sinun rahat on sinun ja sen toisen rahat on sen. Ei sinun varallisuus ja elintaso siirry millään tavalla hyödyttämään sitä toista, joten on aivan sama vaikka olisit tyhjätasku. Tosin elättiä ei myöskään kukaan halua tai sellaiseksi toiselle ryhtyä.

Vierailija
36/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Olen joskus tapaillut miestä, joka oli hyvätuloinen, en tiedä miljoonistaan tarkalleen. Mutta ei. Kun vaan inhoaa jopa suudelmaa niin siinä ei miljoonat paina. Kun ei pysty niin ei pysty. Mutta tämä on vain minun kokemukseni, onhan noita muunlaisiakin naisia.

Lainaan itseäni ja kerron vielä, että nain sitten miinusmiljonäärin, jonka kanssa olen edelleen naimisissa. Miehellä oli velkoja vanhempiensa konkurssiin menneen yrityksen vuoksi nykyrahassa varmasti miljoona. Oli laittanut nimensä papereihin.

Ei se kuulkaa pojat auta miljoonat aitoon rakkauteen.

Vierailija
37/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monellako miehellä lähtis emäntä vaihtoon jos saisi lottovoiton itselleen? Ankkurilapsellisia ei lasketa..

Naiset yleensä haluavat erota, joten ehdottamassasi tilanteessa eli lottovoiton ollessa naisen tilillä vain 97,4 prosenttia naisista vaihdattaisi lukot.

Vierailija
38/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin entistä tyytyväisempi että tein oikean valinnan ja annoin pakit. Rikkaat miehet on kaikkein pahimpia kumppaneita. Huijareita, valehtelijoita, pettäjiä, juo paljon ja usein käyttää myös huumeita (koska on rahaa niihin) ja pelaa uhkapelejä. Ostelee typeriä asioita kuten autoja, vaikka kotona on jo kolme ja käy maksullisilla. Eli joo, ei kiitos!! Ota ne rakkaat rahasi ja häivy mun näköpiiristä.

En usko että tunnet montaakaan miljonääriä tai olet heidän kanssaan seurustellut. Suurempi todennäköisyys sille että mies on moukka on kyllä rahattomuus kuin se, että mies on miljonääri. Ehkä noissa self made man -miljonääreissä löytyy monenlaista kengänkuluttajaa, mutta koulutetut ja hyvissä ammateissa toimivat miehet ovat päinvastoin vastuullisempia ja sivistyneempiä kuin köyhemmät miehet. Muuten he eivät olisi siinä asemassa kuin ovat. Lottomiljonääreja ei edes lasketa.

Vierailija
39/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset yleensä haluavat erota, joten ehdottamassasi tilanteessa eli lottovoiton ollessa naisen tilillä vain 97,4 prosenttia naisista vaihdattaisi lukot.

Voin myöntää, että inhosin aikoinaan miestäni niin paljon, että jos olisin voittanut 10 miljoonaa lotossa. Olisin antanut kaiken hänelle jos olisi vain kävellyt ulos ovesta mitään sanomatta ja ikinä palaamatta.

Vierailija
40/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin kiinnostaa.

T: eri kuin ap miljonääri

Minua myös. Eri miljonääri kuin ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme