Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, vastaa rehellisesti. Jos antaisit minulle pakit ja saisit sen jälkeen tietää, että olen miljonääri...

Vierailija
26.05.2021 |

...ja lähestyisin sinua uudestaan, vaikuttaisiko se päätökseesi?

Kommentit (123)

Vierailija
101/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse annan tahtomattani varakkaan miehen vaikutelman. Eli suhteet kestää siihen asti kunnes naiset huomaakin, että... Jotenkin olen jo turtunut siihen, että vedän vääränlaisia naisia puoleeni. 

Vierailija
102/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

80% naisista on parisuhteessa rahan takia. Loput valehtelevat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin vain iloinen siitä, että sulla menee edes taloudellisesti hyvin, sillä pakkien antaminen ei ole kovin mukavaa sille pakkien antajallekaan. Tai ehkä jollekin tunnottomalla pelurille, mutta ainakin itse olen aina ollut pahoillani. Silti ne pakit on annettava, jos tuntuu siltä, ettei yhteistä säveltä löydy. Sehän on loppupeleissä parempi pakkien saajallekin, joka sitten voi löytää ehkä jonkun sopivamman. Rahalla ei ole tämän kanssa mitään tekemistä. No, paitsi niille pelureille, mutta he ovat oikeasti marginaaliryhmää.

Vierailija
104/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kerran mahdollisuus rikkaaseen mieheen. Oli uima altaat talossa, iso talo, auto ja kaikki mutta hengasin vain kaverimielessä. Hän olisi ottanut minut heti sinne asumaan mutta minulle hän ei ollut se ketä olisin voinut suudella, halia ja muutakin. Vanhemmiten mietin että olinpa tyhmä mutta lopulta mietin että miksi olisin kuluttanut sitä hyvää aikaani jota muiden kanssa vietin tähän tyyppiin. Olisi ne tunteet tulleet esille kuitenkin.

Vierailija
105/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on turha kysyä täällä, koska kyseessä on yksi niistä asioista joissa naiset pääsääntöisesti sanovat eri tavalla kuin toimivat.

Naiset ovat itsepetoksen mestareita.

Vierailija
106/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä on turha kysyä täällä, koska kyseessä on yksi niistä asioista joissa naiset pääsääntöisesti sanovat eri tavalla kuin toimivat.

No sittenhän miehillä ei ole hätäpäivää, kun naisilla vain raha ratkaisee.

Vierailija
107/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdat itse olla itsepetoksen mestari. Moni vastasi omasta kokemuksestaan, niin minäkin. Mutta ilmeisesti et suostu uskomaan, koska et halua. Sulle oma totuutesi on absoluuttinen totuus ja silloinhan täytyy olla niin, että muut valehtelee?

Vierailija
108/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuttaisi asiaan. Ainoastaan ehkä jos olisin antanut pakit siksi, että olisin ajatellut sun olevan mun rahojen perässä ja muuten olisit ollut täydellinen. Sit saattaisin pyörtää päätökseni.

Vierailija
109/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuttaisi päätökseeni. Pikemminkin päätös voisi jopa vahvistua, sillä tuntuisi, että meillä on varmaan aika erilainen elämäntyyli - itse olen enemmän kirppis+polkupyörä -ihminen, ja olettaisin varmaan, että miljonääri haluaa jotain merkkivaatteita ja kalliita autoja. Etsin sielunkumppania, joten jos sulle tuli jo pakit, et ilmeisesti ollut sellainen.

Vierailija
110/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen antanut miljonäärille pakit.

Niin minäkin.

Vierailija
111/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuttaisi, saisit pakit uudestaan.

Vierailija
112/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole olettaisi että hyötyisin siitä omaisuudesta tai että ostaisit minulle mitään, vaikka olisimme suhteessa. Tulisi vain alemmuudentunne, kun olen itse niin köyhä enkä voi tehdä samoja asioita.

Vierailija
113/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko tosiaan, että saat tähän totuudenmukaisia vastauksia?

Vierailija
114/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä se minuun vaikuttaisi jos miehellä on miljoona. Minulla itselläni edelleenkään ei ole miljoonaa. 

Tuohan olisi jo lähtökohtaisesti todella hankala asetelma suhteelle koska noin isot varallisuuserot tarkoittavat lähes väistämättä isoja eroja elintasossa. Kumman elintason mukaan elettäisiin jos oltaisiin suhteessa? Voidaan toki kuvitella että mies maksaa vaikkapa ulkomaanmatkan. Mutta silloin kaikki on hänen ehdoillaan, hänen rahoillaan. En minä voisi nauttia sellaisesta matkasta että joko toinen päättää kaiken tai sitten itse joudun pyytämään kaiken. En ikinä lähtisi sellaiseen reissuun, jota minulla ei itselläni ole varaa toteuttaa. Ajatuskin ahdistaa.

Vierailija
115/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä kuvitteli pääsevänsä takaisin kun sai perintönä surkean vanhan rivitalokaksion, kuvitteli olevansa rikas :D No olihan se sille tyhjätaskulle iso summa, kun pienikin seteli lompakossa aina poltteli ja piti heti tuhlata, mielellään itseensä. Minulla nyt vain sattuu olemaan isompi asunto ja säästöjäkin melkoisesti. Ei se äijä siitä yhtään miellyttävämmäksi muuttunut. Päinvastoin, kertoi vain että rakkautta ei koskaan ollutkaan, vain hyöty mielessä ja materia. Lapset sitten saakoon riesakseen asunnon kun isästään aika jättää.

Vierailija
116/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu ehkä eniten siitä, miksi on rikas. Jos pakkien syynä olisi jokin luonteenpiirre, joka näyttäytyisi menestyksen valossa toisenlaisena niin miksei. Ehkä olisin pitänyt miestä laiskana ja kunnianhimottomana, vaikka oikeasti tämä vaikutelma olisi syntynyt siitä, että hän on vetänyt luuserin filmaamisen kanssa yli. Toisaalta ottaisin ehkä asian salaamisen niin suurena loukkauksena etten lämpeäisi siltikään. Ja yleisimmät syyt minun pakkeihini on ulkonäkö, kipinän puute ja surkea seksi, ja näitä ei kyllä mikään raha maailmassa kompensoi.

Vierailija
117/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan me muutamat olemme tunnustaneet, että on tullut deittailtua varakasta miestä ja kokeiltu innostuisiko sitä muustakin, kuin siitä miehen varallisuudesta. Ei se vain väärän ihmisen kanssa kulkeminen innosta, vaikka kuinka komealla pelillä kuljetettaisiin. Yksi sukulaismies totesi aikanaan, että oikean löytäessään sitä istuu vaikka pyörän tarakalla, kunhan matka on yhteinen. Niin sitä minullekin kävi. Rikas ei ollut mitään rakkaaseen verrattuna.

Vierailija
118/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väität siis, että miljonäärit saavat kenet tahansa naisen? 

No, toisaalta en ihmettele. Onhan täällä vastaavia ja pahempiakin typeryyksiä ennenkin väitetty.

Vierailija
119/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnnostaa hyvä ulkonäkö , ei raha.

Vierailija
120/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha tekee ylimieliseksi ja epäluuloiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan