Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, vastaa rehellisesti. Jos antaisit minulle pakit ja saisit sen jälkeen tietää, että olen miljonääri...

Vierailija
26.05.2021 |

...ja lähestyisin sinua uudestaan, vaikuttaisiko se päätökseesi?

Kommentit (123)

Vierailija
81/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut miljonäärille pakit kahteenkin kertaan. Tienaan mieluummin muutenkin itse rahani.

Vierailija
82/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, minulle tärkeintä miehessä on penis ja samanlaiset arvot ja maailmankatsomus.

Useinhan se naisen elättäjä ja penis eivät ole samassa miehessä.

Ei niin. Minäkään en ole yhdessä pomoni kanssa. Hän maksaa minulle palkkaa, penis jota käytän on kiinni eri miehessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tulisin takaisin ja saisit kakkostakin jota aina halusit. T. Nainen 29v

Vierailija
84/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaisi, koska monesti olen antanut pakit kun joku on ihan köyhä. Eli jos olisin antanut pakit siksi ja paljastuisi, että oletkin rikas, niin tilanne tietysti muuttuisi. Ei ole salaisuus eikä varmaan harvinaista, että miettii tulevalta kumppanilta, miten hän pystyy osallistumaan yhteisen elämän ja perheen menoihin,

Paitsi tietysti kommareiden unelmissa, jossa raha tippuu taivaalta.

Enemmän unta näkee se oikea laita, jotka uskoo, että oikeasti sisimmässään kaikki on yhtä itsekkäitä ja laskelmoivia kuin he itse. En ole todellakaan esim. itse valinnut kumppaniani rahan perusteella, ja jos rahaa kaipaisin enemmän elintason nostoon, niin sitten varmaan hankkisin sitä enemmän ihan itse. Mutta kun en edes kaipaa. Ja näistä vähistäkin maksan veroja mielelläni. Usko tai älä.

Vierailija
85/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaisi ainoastaan jos portfoliosi oli 99% dogea, sit oisit äijä.

Vierailija
86/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisissa on golddiggereitä ihan rittämiin. En koskaan paljastanut omaisuutta seurustelun alkuvaiheessa. Pari suhdetta on kariutunut alussa,  mutta naiset yrittivät palata yhteen kun ilmeisesti näkivät nimen verokalenterista.  Nykyinen vaimo ei tiennyt enkä hänelle kertonut omaisuudestani ennenkuin vuoden seurustelun jälkeen.

Vaimosi varmasti selvitti nimesi vasta vuoden seurustelun jälkeen. Hän on pyhimys.

Vierailija
87/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuoruudessa minuun ihastui miljardööri. Hän oli saudi ja osti minulle kaulakorun pakeista huolimatta. Se ei muuttanut mielipidettäni hänestä, vaikka olikin ihan mukavan oloinen tyyppi, samanikäinen kuin itse olin ja samalla kielikurssilla.

Vierailija
88/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisi henkisesti köyhää jos olisi jonkun kanssa rahan takia, sen vielä ymmärtää että jos on yhteinen pankkilaina ja kummallakaan ei ole varaa sitä taloa lunastaa itselleen että sitten lasten takia kituutetaan yhdessä, mutta jos tuollainen tilanne että toisen miljoonat saa jäämään.... kyllä menisi elämä hukkaan.

Vierailija
89/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, minulle tärkeintä miehessä on penis ja samanlaiset arvot ja maailmankatsomus.

Ei niin. Minäkään en ole yhdessä pomoni kanssa. Hän maksaa minulle palkkaa, penis jota käytän on kiinni eri miehessä.

Eivät kaikki naiset "käytä" mitään lerssejä ja tarjoa reikiään pumppaukselle.

Vierailija
90/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisissa on golddiggereitä ihan rittämiin. En koskaan paljastanut omaisuutta seurustelun alkuvaiheessa. Pari suhdetta on kariutunut alussa,  mutta naiset yrittivät palata yhteen kun ilmeisesti näkivät nimen verokalenterista.  Nykyinen vaimo ei tiennyt enkä hänelle kertonut omaisuudestani ennenkuin vuoden seurustelun jälkeen.

Ihan varmasti juu. Ei se viaton pikkuvaimosi ollut diggeri, vaan rakastui päätä pahkaa. Avioiduitte vissiin 80-luvulla, eikä pikkuvaimo guugletellut silloin?

Vierailija
91/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät kaikki naiset "käytä" mitään lerssejä ja tarjoa reikiään pumppaukselle.

En ymmärtänyt sanomaasi.

Vierailija
92/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rehellisesti - ei kiinnosta toisten rahat. En todellakaan ala viettämään elämää ihmisen kanssa, josta en sen syvällisemmin välitä, vaikka hänellä olisikin miljoonia. 

Vierailija
93/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla todella läheisriippuvainen tai rahanahne, joka haluaa elää ihmisen kanssa, josta ei edes oikeastaan pidä. No mutta kyllähän tällaisiakin löytyy. 

Vierailija
94/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin pakit entistä määrätietoisemmin, koska olen itse köyhä ja huomannut, että suuret tuloerot ovat iso ongelmatekijä suhteessa. Haluan köyhän miehen, jotta meillä on suurinpiirtein samat elintasot.

Vierailija
95/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan ollut miljonäärimagneetti, joten vaikea kuvitella tilanne, että joku mies lähestyisi, antaisin pakit, ja mies palaisi kerjäämään kehuskellen rahoillaan.

Mutta niin tai näin, en jaksa uskoa, että miehen rahatilanne muuttaisi mielipidettäni hänestä.

Elelen mieluummin köyhästi omilla rahoillani, kuin leveästi toisen rahoilla. Varakas mies voisi tietysti olla hyvä kumppani, jos hän auttaisi minuakin vaurastumaan. Sijoitusvinkit tulisivat tarpeeseen, ja olisi hienoa, että miehellä olisi varaa jäädä lasten kanssa kotiin, niin saisin tehdä uraa.

Mutta vaikea uskoa, että vauras mies jäisi koti-isäksi,elelisi säästöillään ja antaisi vaimon tienata, kehittää omaa uraa ja osakesalkkua...

Joten äänestän, että miehen varat korkeintaan kauhistuttaisivat minua. Ainoa varakas ihminen, jonka tiedän, piti vaimoaan köyhyydessä ja avioehdolla varmisti, että vaimo jää erotessakin rahattomaksi. Vaimo työskenteli miehelleen lähes palkatta ja vaimon rahat oli muutenkin aina yhteisiä.

Miehen rahat olivat yksin hänen.

En pystyisi koskaan nauttimaan sellaisesta elämästä.

Ymmärrän toki, että muunlaisiakin varakkaita miehiä on olemassa, mutta en silti ottaisi riskiä.

Vierailija
96/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jos olet saanut pakit, olet saanut ne syystä. Paikka elämässäni kumppaninani ei ole myynnissä.

Vierailija
97/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin miehen kanssa ja tiesin hänen olevan hyvin varakas.  Raha ei siinä merkinnyt mitään, sillä

elätän itseni omilla ansioillani.  Kun reissasimme, halusin aina maksaa kuluista oman osuuteni.

Minulle selvisi, että hän tapaili muitakin naisia, ja se oli siinä sitten.  Ei huvittanut sellainen ja katkaisin

suhteen.  Hän olisi mieluusti jatkanut kanssani, mutta sanoin kiitos ei.

Vierailija
98/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä mikkokoivuja valitettavasti riittää. Jostain syystä monilla rikkailla miehillä on liikaa keltaista nestettä päässä. Eli miljoonat ovat todennäköisesti vain haitaksi. Varmaan poikkeuksiakin löytyy, mutta en ole itse onnistunut sellaiseen törmäämään ja yhden miljonäärin kanssa ehdin perheenkin perustamaan. Ikävä kyllä. Eli vastaus on EI!

Vierailija
99/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, kuinka paljon olisit valmis luovuttamaan miljoonistasi minulle. Mitä sinun miljoonasi minua hyödyttäisivät?

Vierailija
100/123 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut pakit ikäiselleni ihan ok näköiselle miehelle, jonka tiesin omistavan satoja hehtaareja metsää, mikä oli hänen tilanteessaan lähes miljoonaomaisuus. Syy? Koska en pitänyt hänestä.

Tämä oli toivottavasti vastaus AP:n kysymykseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä