Nainen, vastaa rehellisesti. Jos antaisit minulle pakit ja saisit sen jälkeen tietää, että olen miljonääri...
...ja lähestyisin sinua uudestaan, vaikuttaisiko se päätökseesi?
Kommentit (123)
Tiedän kyllä, että joskus treffailun alussa saattaa vaikuttaa vaikkapa tyypin vääränlainen pukeutuminen, tai joku aika mitätön asia. Vaikka tyyppi olisi mukava ja ihan ok näköinenkin naamasta ja vartalosta.
Voisin kuvitella, että naista harmittaisi, jos pakit olisi annettu vaikkapa tyylittömien lenkkareiden vuoksi. Jos siis selviäisi, että mies olikin tahalleen pukenut ne tyylittömät lenkkarit.
Mulla on itselläni hyvät tulot, en tarvitse kumppanilta rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Siihen on joku syy miksi sait pakit. Ei se mihinkään muutu rahalla.
Paitsi jos se syy oli että on köyhä.
Vierailija kirjoitti:
Kai tajuat ap, että vaikka sinä olisit miljonääri. Niin se ei tee naista miljonääriksi vaikka olisi sinun seurassasi. Katsos kun sinun rahat on sinun ja sen toisen rahat on sen. Ei sinun varallisuus ja elintaso siirry millään tavalla hyödyttämään sitä toista, joten on aivan sama vaikka olisit tyhjätasku. Tosin elättiä ei myöskään kukaan halua tai sellaiseksi toiselle ryhtyä.
Eihän tämä taas pidä paikkaansa.
Esimerkiksi minulla on tilava asunto hyvässä mikrolokaatiossa Stadin keskustassa. Kyllä sinne mahtuu tyttöystävä majoittumaan. Ja usein vien hänet syömään laatupaikkoihin ja joskus lomille (pre-corona). Varallisuudella on posiitivisia ulkoisvaikutuksia, joista seuralainenkin saa nauttia, vaikkei olisikaan omistaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin entistä tyytyväisempi että tein oikean valinnan ja annoin pakit. Rikkaat miehet on kaikkein pahimpia kumppaneita. Huijareita, valehtelijoita, pettäjiä, juo paljon ja usein käyttää myös huumeita (koska on rahaa niihin) ja pelaa uhkapelejä. Ostelee typeriä asioita kuten autoja, vaikka kotona on jo kolme ja käy maksullisilla. Eli joo, ei kiitos!! Ota ne rakkaat rahasi ja häivy mun näköpiiristä.
En usko että tunnet montaakaan miljonääriä tai olet heidän kanssaan seurustellut. Suurempi todennäköisyys sille että mies on moukka on kyllä rahattomuus kuin se, että mies on miljonääri. Ehkä noissa self made man -miljonääreissä löytyy monenlaista kengänkuluttajaa, mutta koulutetut ja hyvissä ammateissa toimivat miehet ovat päinvastoin vastuullisempia ja sivistyneempiä kuin köyhemmät miehet. Muuten he eivät olisi siinä asemassa kuin ovat. Lottomiljonääreja ei edes lasketa.
Juu, työyhteisössä ja kaverien kesken. Oikein mukavia seuramiehiä. Kotona neljän seinän sisällä saattaa asua täysi mulkero. Ei raha tuo sivistystä, empaattisuutta eikä varsinkaan rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin raha susta sen miellyttävämpää tekee?
Sitähän tässä haetaan, että olisiko se "miellyttävyys" sitten yhdentekevää?
Meinasitko lahjoittaa omaisuutesi naiselle? Jotta sinun varallisuudellasi olisi arvoa edes onnenonkijoille täytyy sinun olla vähintään aika avokätinen.
Jos olen antanut pakit hyvästä syystä eli koska olet kamala ihminen, ei raha muuta sitä tosiasiaa ja lisäisi kiinnostusta yhtään. Jos olisin antanut pakit vaikka siksi, ettet herättänyt tunteita oikein suuntaan tai toiseen, saattaisin antaa toisen mahdollisuuden osittain siitä syystä, että mielenkiintoista olisi tietää, miten olet miljonääriksi päätynyt.
Seurustelin kerran melko varakkaasta suvusta tulevan miehen kanssa, joka olisi aikoinaan perinyt miljoonaomaisuuden kiinteistöjen jne muodossa (sain vahingossa jossain vaiheessa tietää sukunsa omaisuudesta, eikä hän varmasti edes tiennyt minun tietävän tätä). Hän oli patologinen valehtelija ja itsekeskeinen narsisti, joka ei välittänyt pätkääkään muista kuin itsestään. Jätin hänet, koska en todellakaan olisi edes rahan takia kestänyt tuota paskaa parisuhdetta.
Se on ihan sama inhottava ihminen, oli sillä rahaa tai ei. Sitä rahaa saa tekemällä töitä ja sijoittamalla viisaasti, ei siihen mitään ällöttävää miljonääriä avuksi tarvita.
Tuskin rinnastettavissa oleva kokemus mutta sain pakit eräältä naiselta. Parin vuoden päästä kun olin jatkanut sitkaasti kuntosaliharrastusta niin nainen olikin kiinnostunut. Annoin pakit.
Vastaan rehellisesti, että kyllä vaikuttaisi. Jos olisin antanut pakit vaikka siksi, että olit ihan mukava, mutta ei kipinää ja tulisit uudestaan kysymään niin lähtisin varmaankin mukaasi ja katsoisin mitä siitä tulee. Todennäköisesti voisin tulla sinuiksi huonojen puoliesi kanssa, jos ne ovat vain pinnallisia ja pääsisin sillä pois solukämpästä jne.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vaikuttais. Mutta enemmän vaikuttais pakkien syy. Jos olisin antanut pakit siksi, että olet epämiellyttävä ja ahdistava ihminen, niin vastaus olis ei. Jos taas pakkien syy on ollu se että olit ihan mukava, mutta kipinä puuttuis, niin voisin vastata joo (voitais viettää mukavaa aikaa ja kattella mihin tilanne johtaa. Ajattelisin, että miljonäärin kanssa vois kokea sellaista mihin mulla ei ole varaa esim. fine dining ravintolat jne. ).
Minä yritin antaa nuorena mahdollisuuden miehelle, joka oli oikein mukava ja myös oikein varakas. Ajattelin, että miehessä on periaatteessa kaikki riittävän hyvät ominaisuudet olemassa parisuhdetta ajatellen. Muutaman kuukauden jaksoin tapailla ja ajatella, että ehkä tykästyn häneen ajan kanssa. Niin ei käynyt, joten lähdin etsimään onneani muualta ja sen myös löysin. Otin huihaihumanistin ja sain aivan ihanan miehen.
Niin se vain on, että rakkaus joko syttyy tai ei syty. Vaikka toisessa olisi kaikki periaatteessa kohdallaan, se ei tarkoita, että tunteita tulisi. Ilman tunteita taas ei kannata olla suhteessa, vaikka rahaa olisi kuinka paljon. Elämässä sattuu ja tapahtuu kaikenlaista ja se kaikki on kokemisen arvoista juuri sen oikean kanssa.
Hah hah...melkosia valehtelijoita! :D
Vain Venäjä-riippuvaisen itäblokin, Aasian ja Amerikan naiset ovat rahalla ostettavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai tajuat ap, että vaikka sinä olisit miljonääri. Niin se ei tee naista miljonääriksi vaikka olisi sinun seurassasi. Katsos kun sinun rahat on sinun ja sen toisen rahat on sen. Ei sinun varallisuus ja elintaso siirry millään tavalla hyödyttämään sitä toista, joten on aivan sama vaikka olisit tyhjätasku. Tosin elättiä ei myöskään kukaan halua tai sellaiseksi toiselle ryhtyä.
Esimerkiksi minulla on tilava asunto hyvässä mikrolokaatiossa Stadin keskustassa. Kyllä sinne mahtuu tyttöystävä majoittumaan. Ja usein vien hänet syömään laatupaikkoihin ja joskus lomille (pre-corona). Varallisuudella on posiitivisia ulkoisvaikutuksia, joista seuralainenkin saa nauttia, vaikkei olisikaan omistaja.
Alkuperäisestä kysymyksestä viis, mutta jos deittailisin miestä ja saisin selville, että hän suhtautuu rahaan kuin tuo tässä alunperin lainattu kirjoittaja, eli minun rahat on minun ja ne ei kuulu kellekään muulle eikä vaikuta puolisoni elämään mitenkään, niin lähtisi todella äkkiä mäkeen se mies. Ja ei, en ole kenenkään elätti, vaan sekä parisuhteessani että kaveripiirissäkin sieltä varakkaamasta päästä, ja ilolla maksan asioita toisillekin.
Ei vaikuttaisi. En ole kiinnostunut miesten rahoista, pärjään omillani aivan hyvin. Itse asiassa seurustelen mieluummin sellaisten kanssa, joilla rahaa ei ole liikaa - mielenkiinnon kohteet ja tekemiset ovat heidän kanssaan lähempänä.
Tiedän että tämä tulee palstan kilttiksille yllätyksenä...mutta useimmat naiset eivät ole maksullisia. Useimmilla on omat työt ja omat rahat, ja osa naisistakin on varakkaita.
Omalta osaltani voin vastata, että en tarvitse miestä sopivan elintason ylläpitämiseen, joten ei vaikuttaisi. Todennäköisesti pakkien syy liittyisi jotain kautta siihen, että mies kuvittelee varallisuutensa olevan isokin meriitti. Jos on pälli, on vaikea käydä fiksusta...
Vierailija kirjoitti:
Hah hah...melkosia valehtelijoita! :D
Kuule, kyllä meitä naisia on joita ei voi rahalla ostaa. Ei kiinnosta luisvuittonit ja muut härpäkkeet. Ehkä nämä missit ovat sitten sellaisia jotka tarvitsevat egon pönkitystä rahalla. Minulle riittää hyvä mies.
Ei muuttaisi päätöstäni. Miksi sun oletetuilla miljoonilla ois mitään merkitystä? Eivät ne mun rahoja olisi.
pakit mitkä pakit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi minulla on tilava asunto hyvässä mikrolokaatiossa Stadin keskustassa. Kyllä sinne mahtuu tyttöystävä majoittumaan. Ja usein vien hänet syömään laatupaikkoihin ja joskus lomille (pre-corona). Varallisuudella on posiitivisia ulkoisvaikutuksia, joista seuralainenkin saa nauttia, vaikkei olisikaan omistaja.Alkuperäisestä kysymyksestä viis, mutta jos deittailisin miestä ja saisin selville, että hän suhtautuu rahaan kuin tuo tässä alunperin lainattu kirjoittaja, eli minun rahat on minun ja ne ei kuulu kellekään muulle eikä vaikuta puolisoni elämään mitenkään, niin lähtisi todella äkkiä mäkeen se mies. Ja ei, en ole kenenkään elätti, vaan sekä parisuhteessani että kaveripiirissäkin sieltä varakkaamasta päästä, ja ilolla maksan asioita toisillekin.
... ja ennen kuin joku pääse arvailemaan niin täsmennetään vielä, että myöskään ole niin varakas tai maksele sen tyyppisesti toisille asioita, että sillä ostaisin itselleni seuraa :D Inhoan vaan piheyttä melkein yli kaiken, ja minusta on ihan pervoa jos esim. parisuhteessa on erilainen elintaso kumppaneiden välillä, siis vakiintuneemmassa suhteessa esim. yhdessä asuessa.
Todellakin ottaisin 50 prossaa jos olisin naimisissa lottovoittajan kanssa. Älä ole tekopyhä ja väitä, että sinä et :D