Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex saa vauvan uuden naisensa kanssa

Vierailija
26.05.2021 |

Valitukseni varmastikin vaikuttaa turhalta ja sitä suurimmaksi osaksi onkin. En halua kuormittaa läheisiäni tällä asialla, joten avaudun täällä.

2v sitten erosin miehestä, jonka kanssa seurustelin n. 2vuotta. Asiat olivat meillä hyvin. Mies viihtyi minun lapsieni seurassa ja lapset kiintyivätkin mieheen. Nopeasti mies oli osa perhettä. Mies kuitenkin lopulta otti puheeksi ettei uusioperhe kuvio hänelle sovi. Miehellä ei ollut omia lapsia. Emme asuneet koskaan yhdessä, mutta vietimme paljon aikaa. En olisi halunnut päästää miehestä irti, mutta halusin pitää hänet elämässäni edes jotenkin, joten suostuin sopuisaan "jatketaan kavereina" eroon. Eron jälkeen mies säilytti välit lapsiini (ja näin ollen myös minuun) 6kk kuluttua erostamme hän kertoi tapailevansa tätä uutta naista. Olin todella katkera ja vihainen. Käyttäydyin varmasti todella hankalasti myös tälle exälle. Luonnollisesti uuden tavattuaan tapaamiset lapsieni kanssa harvenivat. Lopulta aikaa meille (mulle tai mun lapsille) i enää löytynytkään ja uusi nainen vei niin sanotusti voiton. Tästä tilanteesta on nyt 2.5 vuotta aikaa ja sain Facebookista lukea vauva/ raskausuutisia. Kaikki tuo viha, epäreiluus ja katkeruus tulivat pintaan. Onhan se tietenkin ymmärrettävää että haluaa omia lapsia hankkia. Silti mietin edelleen miksemme me, minä ja mun lapseni hänelle riittäneet.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eronnut isi on paras vaihtoehto nyt. Silloin kaikki ovat samalla viivalla ja ap:sta tulee äitipuoli miehen lapsille siinä missä miehestä tulee ap:n lasten isäpuoli.

Vierailija
42/56 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen AP, että käyt puhumassa omat ajatukset läpi psykiatrisen hoitajan kanssa, jos ne tässä vaiheessa näin kovin nousi pintaan ja on selkeästi käsittelemättä. Pääsette sinä ja lapset helpomalla jatkamaan katse eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli kyllä 5/5 provo..

Vierailija
44/56 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa, kyllä kaikki tätä palstaa hiemankin seuraavat tietävät aloituksen keksityksi, mutta mitä sitten? Koko palsta on pelkkää roskaa, joten ihan kiva, kun joskus tulee tällainen edes hieman todellisuutta liippaava aloitus niiden kaikkien videoiden sekaan.

Vierailija
45/56 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sulla ap typerät mietteet. Tottakai mies halusi ydinperheen.

Miten niin tottakai? Ei kaikki halua.

Ongelma on se, että lapset kiintyivät mieheen ja sitten hän julmasti jätti heidät. Todella törkeää. Miehen olisi pitänyt uudesta perheestä huolimatta jatkaa yhteydenpitoa näihin ekan perheen lapsiin.

Mutta varmaankin typerä, mustasukkainen nyksä, ja lapsellinen mies.

Vierailija
46/56 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa, kyllä kaikki tätä palstaa hiemankin seuraavat tietävät aloituksen keksityksi, mutta mitä sitten? Koko palsta on pelkkää roskaa, joten ihan kiva, kun joskus tulee tällainen edes hieman todellisuutta liippaava aloitus niiden kaikkien videoiden sekaan.

Ei kuulosta keksityltä.

Vierailija
47/56 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän hän tyhmästi tekee, jos nyt lapsiisi ei enää pidä lainkaan yhteyttä. Luulen kuitenkin, että etäisyyden otto liittyy siihen miten sä asiaan suhtaudut. Ei tietenkään hän voi pitää lapsiisi yhteyksiä, kun sä olet noin rikki. Hoida itsesi kuntoon ja anna miehelle mahdollisuus pitää jollain tapaa lapsesiisi yhteyttä. Mies ei ollut sulle se oikea etkä sinä hänelle, mistään riittämisestä nyt ei ole kyse.

Vierailija
48/56 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se aito rakkaus kumminkin puuttui teidän väliltänne.

Vierailija
49/56 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän hän tyhmästi tekee, jos nyt lapsiisi ei enää pidä lainkaan yhteyttä. Luulen kuitenkin, että etäisyyden otto liittyy siihen miten sä asiaan suhtaudut. Ei tietenkään hän voi pitää lapsiisi yhteyksiä, kun sä olet noin rikki. Hoida itsesi kuntoon ja anna miehelle mahdollisuus pitää jollain tapaa lapsesiisi yhteyttä. Mies ei ollut sulle se oikea etkä sinä hänelle, mistään riittämisestä nyt ei ole kyse.

Mies saa oman perheen ja oman lapsen. Kuinka paljon aikaa muiden lapsille tossa miehen tilanteessa jää tai edes tarvitsee jäädä? Herranjestas sentään..Parasta vaan kun ap jatkaa nyt elämäänsä vaan eteenpäin

Vierailija
50/56 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä uusi nainen on mua myös nuorempi. Tottakai tällaisesta tulee alemmuuskompleksi. Miehen kanssa suhteessa ollessamme emme puhuneet juurikaan lapsista. Minulla tosiaan on jo 2 enkä suoraansanottuna tiennyt miehen haluista omiin. Joskus puhuttiin että yhteinen olisi ehkä kiva. Emme asuneet edes yhdessä, virallisesti. Monta sellaista "virstanpylvästä" kohti yhteistä lasta jäi täyttymättä. Molemmilla omistusasunto joten en pitänyt kummina ettei yhteenmuutto onnistunut. Jännän helposti kuitenkin onnistui uuden naisen kanssa. Pistää miettimään montaakin asiaa.

Ap

Ehkä miehen mielestä suhteessanne oli vain monta hankalaa tekijää; lapset joita ei voinut kasvattaa omien periaatteiden mukaisesti, omat kodit, halu omaan biologiseen lapseen ja ehkä epäilys haluistasi siihen, suhteen vellominen välitilassa. Jos hän totesi, että tulisi olemaan tyytymätön suhteessa, niin järkeväähän on silloin lähteä. Eikä ole hänen vikansa, että sinulla oli lapset joiden elämään mies väkisinkin tulee osalliseksi ja vaikeuttaa erotilannetta. Nyt hän on tavannut ihmisen, jonka kanssa moni asia on ollut helpompaa ja ehkä heillä molemmilla on ollut näkemys samasta etenemisvauhdista, joka on nopeampi kuin mitä sinä koit sopivaksi. 

Älä jää vellomaan tätä asiaa, vain sinä kärsit. Ei kaikki vain ole yhteensopivia, eikä voi pakottaa suhdetta ja kemioita toimimaan, jokaisella pitää olla oikeus lopettaa suhde, jos ei koe sitä toimivaksi ja jokaisen pitää tajuta päästää irti, ei se ole mikään henkilökohtainen loukkaus. Miksi itsekään tyytyisin ihan ookoo tyyppiin? Maailma on mukavia miehiä täynnä, sellaisia, jotka sopivat sinulle ja sinun tilanteeseesi paremmin, mutta vain kokeilemalla voi löytää hänet. 

Vierailija
51/56 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta myös outoja ajatuksia nuo että miehen pitäisi nyt jatkaa sinun lapsien tapaamista. Miksi ihmeessä. Ikävöivätkö lapset miestä? Oletko käynyt heidän kanssaan läpi tilannetta ja kertonut miehen poistuneen elämästänne? Olen sitä mieltä että olisi järjetöntä tässä vaiheessa miehen alkaa vieraita lapsia tapaamaan. Exän lapsia !? Hänellä on oma lapsi tulossa ja todellakin normaalia ja SALLITTUA että kaikki huomio menee uuteen OMAAN lapseen ja omaan perheeseen. Ei siihen exät ja exän lapset mahdu. Tämä on nyt asia josta Apn täytyy itse päästä eteenpäin. Tuskin lapsetkaan enää miestä murehtii 2 vuoden jälkeen?

Vierailija
52/56 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko ap itse jättänyt omat lapset tekemättä ja tyytynyt miehen lapsiin, jos silloin aikanaan kun lapsia halusit, olisikin miehellä ollut jo lapset?

Vierailija
53/56 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelitte 2v ja hänen olisi pitänyt jatkaa yhteydenpitoa sinuun ja lapsiin? Ymmärtäisin lapsiin, jos olisitte olleet yhdessä 10v. En minäkään naisena jatkaisi yhteydenpitoa tuollasesta tilanteessa. Minä en edes halua elämääni bonus lapsia. Jokainen hoitakoon jälkeläisensä. Anna toisen jatkaa elämäänsä. Jatka sinä omaasi.

Vierailija
54/56 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani AP:n puolesta. Ymmärrän hyvin miltä tuntuu. Itsekin menetin miehen ja pelkään tuota hetkeä. Itsellä ei ole edes lapsia ja iän puolesta en ehdi enää. 

Vierailija
55/56 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu aika moni mies tekee noin. Mutta selviääpä sitten että oli varmaankin väärä mies. Aika auttaa noihin tai vastausten etsiminen. Se ei varmaan lisännyt luottamusta miehiä kohtaan, ehkä jossain on joku erilainen.

Vierailija
56/56 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ex miestäsi hyvin. Minä lähdin suhteesta, jossa miehellä lapsi. En ala elää ja aikatauluttaa elämääni jonkun toisen lapsen ja exän mukaan. Miehestä välitin paljon. Lapsesta ja hänen exästä en pätkääkään.