Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex saa vauvan uuden naisensa kanssa

Vierailija
26.05.2021 |

Valitukseni varmastikin vaikuttaa turhalta ja sitä suurimmaksi osaksi onkin. En halua kuormittaa läheisiäni tällä asialla, joten avaudun täällä.

2v sitten erosin miehestä, jonka kanssa seurustelin n. 2vuotta. Asiat olivat meillä hyvin. Mies viihtyi minun lapsieni seurassa ja lapset kiintyivätkin mieheen. Nopeasti mies oli osa perhettä. Mies kuitenkin lopulta otti puheeksi ettei uusioperhe kuvio hänelle sovi. Miehellä ei ollut omia lapsia. Emme asuneet koskaan yhdessä, mutta vietimme paljon aikaa. En olisi halunnut päästää miehestä irti, mutta halusin pitää hänet elämässäni edes jotenkin, joten suostuin sopuisaan "jatketaan kavereina" eroon. Eron jälkeen mies säilytti välit lapsiini (ja näin ollen myös minuun) 6kk kuluttua erostamme hän kertoi tapailevansa tätä uutta naista. Olin todella katkera ja vihainen. Käyttäydyin varmasti todella hankalasti myös tälle exälle. Luonnollisesti uuden tavattuaan tapaamiset lapsieni kanssa harvenivat. Lopulta aikaa meille (mulle tai mun lapsille) i enää löytynytkään ja uusi nainen vei niin sanotusti voiton. Tästä tilanteesta on nyt 2.5 vuotta aikaa ja sain Facebookista lukea vauva/ raskausuutisia. Kaikki tuo viha, epäreiluus ja katkeruus tulivat pintaan. Onhan se tietenkin ymmärrettävää että haluaa omia lapsia hankkia. Silti mietin edelleen miksemme me, minä ja mun lapseni hänelle riittäneet.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei vain välittänyt sinusta tarpeeksi. Ei se sen kummempaa ole. Get over it.

Vierailija
22/56 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä uusi nainen on mua myös nuorempi. Tottakai tällaisesta tulee alemmuuskompleksi. Miehen kanssa suhteessa ollessamme emme puhuneet juurikaan lapsista. Minulla tosiaan on jo 2 enkä suoraansanottuna tiennyt miehen haluista omiin. Joskus puhuttiin että yhteinen olisi ehkä kiva. Emme asuneet edes yhdessä, virallisesti. Monta sellaista "virstanpylvästä" kohti yhteistä lasta jäi täyttymättä. Molemmilla omistusasunto joten en pitänyt kummina ettei yhteenmuutto onnistunut. Jännän helposti kuitenkin onnistui uuden naisen kanssa. Pistää miettimään montaakin asiaa.

Ap

No hän ilmeisestikin löysi itselleen paremman ja sopivamman naisen. Sellaisen, jonka kanssa ajattelee voivansa hankkia lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riti rati rallaa 👹👹

Vierailija
24/56 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätään eronneet lapsia jo omaavat ihmiset ovat parempia suhteessa toisiensa kanssa. Harvoin toimii se yhtälö, jossa toinen luopuu omista biologisista lapsista vain rakastaakseen kumppanin lapsia. Lapsia jotka on hankittu toisen miehen/naisen kanssa.

Suosittelen Ap etsimään tällaista kumppania jatkossa. Kenellä siis on jo lapsia.

Vierailija
25/56 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun pitäisi olla asiasta kiinnostunut? Ette olleet kai edes naimisissa ja mies erosi reilusti, perusti perheen toisen kanssa. Mikä ongelma?

Vierailija
26/56 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä toi AP keksii noi jutut.

Kyllä viiraa päässä ja pahasti.

Vierailija
27/56 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,samaa mieltä.

Ruuvit löysällä AP

Vierailija
28/56 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä uusi nainen on mua myös nuorempi. Tottakai tällaisesta tulee alemmuuskompleksi. Miehen kanssa suhteessa ollessamme emme puhuneet juurikaan lapsista. Minulla tosiaan on jo 2 enkä suoraansanottuna tiennyt miehen haluista omiin. Joskus puhuttiin että yhteinen olisi ehkä kiva. Emme asuneet edes yhdessä, virallisesti. Monta sellaista "virstanpylvästä" kohti yhteistä lasta jäi täyttymättä. Molemmilla omistusasunto joten en pitänyt kummina ettei yhteenmuutto onnistunut. Jännän helposti kuitenkin onnistui uuden naisen kanssa. Pistää miettimään montaakin asiaa.

Ap

Mieti rauhassa, sinulla on nyt aikaa, kun et onnistunut edes miestä pitämään itselläsi.

Tosi on kuitenkin, että sinä et ollut miehelle rakas ja sellainen ihminen, jonka kanssa hän olisi halunnut lapsia. Miehen eteen tuli ihana naisellinen ja äidillinen nainen, jota mies rakastaa niin paljon, että halusi lapsen tämän kanssa ja lapsen myötä tulevaisuuden.

Kyllä täällä jotkut voi huonosti kun pitää väkisin oksentaa ilkeitä sanoja palstalle. Mitä vaan jotta joku muukin voisi yhtä pahoin.

Vierailija
29/56 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on AP:n lasten isä? Sinulla oli jo mies ja isä lapsille? Onkohan menty tekemään lapset j-miehen kanssa ja nyt itketään vaikka itse tehty paskoja valintoja lasten isän valinnassa.

Vierailija
30/56 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että kukaan lapseton mies haluaa elättää toisen miehen lapsia. Siksi mies pidätteli yhteen muuttoa. Ja uskon, että moni lapseton mies haluaa omia lapsia. Ei bonuslapsi ole sama kuin oma.

Sun kannattaa jatkossa katsella samassa elämäntilanteessa olevia miehiä, eli eronneita miehiä, joilla on omia lapsia edellisestä liitostaan.

Vierailija
31/56 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipäätään eronneet lapsia jo omaavat ihmiset ovat parempia suhteessa toisiensa kanssa. Harvoin toimii se yhtälö, jossa toinen luopuu omista biologisista lapsista vain rakastaakseen kumppanin lapsia. Lapsia jotka on hankittu toisen miehen/naisen kanssa.

Suosittelen Ap etsimään tällaista kumppania jatkossa. Kenellä siis on jo lapsia.

Samaa mieltä kirjoittajan kanssa. Uskon että löydät sen ihanan miehen, jolla myös itsellään lapsia ja teillä on enemmän yhteistä.

Vierailija
32/56 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halunnut uusperhettä, hän halusi ydinperheen. Hän ei ehkä osannut rakastaa ja välittää toisen miehen lapsista. Ihan luonnollista. Luonnollista on myös ap:n harmi, mutta onhan tuossa jo kulunut aikaa, ehkä olisi jo syytä päästää irti. Mies ei vaan ollut oikea sinulle.

Vierailija
33/56 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi näitä juttuja

Kyllä olette vitipäitä 😶

Vierailija
34/56 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni haluaa oman lapsen, kuten sinäkin ap olet halunnut useamman. Toisen lapset ei voi korvata sitä ikinä.

Vierailija
35/56 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorimies ottaa lähes aina sinkun lapsettoman naisen jos itsellään ei ole lapsia ja tilaisuus tulee. Ihan sama miten pitkään on heilasteltu.

Vierailija
36/56 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä se exä josta jonkun miehen nyxä valitti täällä joku aika sitten kun ei lopeta roikkumista? Jätä mies rauhaan. Ei kuulu hänen elämä sinulle mitenkään.

Vierailija
37/56 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan miehellä haku päällä jo erotessa tai jo ennen eroa ja vasta puolen vuoden päästä löytyi sopiva

Vierailija
38/56 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoit kuitenkin perhe-elämästä lasten kanssa miehelle hyvän kuvan ja mallin, ja siksi mieskin ajatteli, että haluaa oman perheen. Näytit tietä hänelle, ota siitä kunnia itsellesi ja nouse itsesäälin suosta. Sinulla on muut tavoitteet elämässäsi, kasvattaa lapset ja ehkä joskus seurustella jonkun muun kanssa.

Vierailija
39/56 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on AP:n lasten isä? Sinulla oli jo mies ja isä lapsille? Onkohan menty tekemään lapset j-miehen kanssa ja nyt itketään vaikka itse tehty paskoja valintoja lasten isän valinnassa.

Jep, ap:lla oli ihana rakas mies, jonka kanssa hän halusi perheen ja saikin sen. Nyt hän halusi saada toisenkin miehen lastensa isäksi, vaikka lapsilla on jo isä.

Mies katsoi touhua aikansa ja halusi mielummin aloittaa jonkun toisen naisen kanssa ihan alusta, kuin jatkaa valmiin perheen kanssa. Se on täysin ymmärrettävää ja paras ratkaisu tulevaisuuttakin ajatellen. Vieraan miehen lapset ovat aina vieraan miehen lapsia. Vaikka lapset olisivat mukavia, niin heissä ei ole mitään omaa, heistä ei löydy oman äidin, isän tai muiden läheisten sukulaisten piirteitä ja heidän kanssaann ei ole voinut luoda mitään vauva-ajan muistoja. Heidät on jo tehty valmiiksi ja he ovat vähän kuin naapurin lapsia, joiden kanssa on joskus kiva jutella, mutta paras on, kun he menevät kotiinsa.

Vierailija
40/56 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No lapsen saaminen on luonnollista ja yleisestikin sellainen next step kahden ihmisen parisuhteessa jossa on hyvä olla. Ehkä sinä pidit miestä "sinun ihmisenä" mutta mies ei kokenut samoin. Eteenpäin vaan. Sullekin on se sopiva tuolla jossain kun vaan ensin lopetat itkemästä tämän miehen perään.

Mies kyllästyi olemaan ap:n lasten lapsenvahti ja arjen mahdollistaja saamatta itse mitään vastineeksi.

Sitä en kyllä usko, että kaikille olisi "se sopiva" ihminen jossain. Tai ehkä onkin, mutta se sopiva ei kelpaakaan, vaan etsitään jotain vielä sopivampaa tai mieluisampaa. Ehkä ap jää nyt yksin. Ehkä juuri niin piti käydäkin. Ehkä hänen aikansa oli jo

Luultavasti se miestä häiritsikin eniten, eli hänestä tuli leikittäjä, laulattaja, vastuun ottava, maksaja ja iskä, joka ei halunnut olla iskä näille lapsille. Mies halusi oman pienen nyytin kainaloonsa ja aloittaa alusta.