Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ruoan suosiota et ymmärrä?

Vierailija
26.05.2021 |

Itse en tajua miksi pastat on niin suosittuja. Ne kirjaimellisesti on vain pastaa, joka kaikenlisäksi yleensä on tehty vehnäjauhoista, eli ei mitään ravintoarvoa. Sitten siihen lisätään lisukkeita jotta se olisi syömäkelpoista. Minulla pasta ei edes pidä nälkää, vaikka mitä olisi lisätty sekaan, vartin päästä on taas nälkä. Pasta myös lisää napostelun halua. Ja pastaruoilla tarkoitan juurikin niitä jotka on vain pastaan sekoitettuja aines-osia. Esimerkiksi juustopasta, pestopasta. En vain ymmärrä mikä niistä tekee niin hyviä ja hienoja ruokia.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäti.

Puhdistuselimistä (maksa, munuaiset) tehdyt ruoat. 

Aivot.

Makkarat. 

Simpukat.

Pahuuden ruumiillistuma eli tuore korianteri. 

Aivot eivät taida olla kovin suosittu ruoka Suomessa ainakaan, mutta olisi mielenkiintoista maistaa.

AP

Eivät Suomessa, mutta esimerkiksi Itävallassa niitä voidaan yrittää ujuttaa turistiparkojen lautasille. :D

Ei kai niitä nyt salaa kuitenkaan ihmisille yritetä syöttää, sehän on kyllä kamalaa. Kyllä jokaisen pitäisi itse päättää haluaako niitä aivoja syödä vai ei.

AP

Vierailija
42/60 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkosipulin - sehän maistuu ihan pesemättömälle märälle lampaanvillalle - ja lammastila tyttärenä minun pitäisi tietää, mikä maku suussa tuntui lampolassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin eilen avokadopastaa. Hyi yäk, yllätyin miten pahaa olikin.

Avokadoa voin syödä toisinaan muuten vaikkei se hyvää ole, mut tossa ruuassa suorastaan oksettavaa.

Vierailija
44/60 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uudet perunat, kovia ja kuorenhiturat roikkuu

Ne kannattais keittää

Vierailija
45/60 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet perunat. Kuorenriekaleet aiheuttavat yökötysreaktion. Eivät maistu yhtään miltään, kuten eivät keitetyt (tai höyrytetyt) perunat yleensäkään. Täysin ylihypetetty ruokalaji.

Toinen oma inhokki, mutta ilmeisesti kaikkien muiden suosikki: mansikkatäytekakku.

Vierailija
46/60 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uudet perunat. Kuorenriekaleet aiheuttavat yökötysreaktion. Eivät maistu yhtään miltään, kuten eivät keitetyt (tai höyrytetyt) perunat yleensäkään. Täysin ylihypetetty ruokalaji.

Toinen oma inhokki, mutta ilmeisesti kaikkien muiden suosikki: mansikkatäytekakku.

Mielenkiintoista,ikinä en ole kuullutkaan että mansikkatäytekakku olisi jonkun ihan inhokki! Ei se kyllä minunkaan suosikkeihin toisaalta lukeudu.

AP

Vierailija
47/60 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaavanukas, suklaavaahto, suklaakiisseli, suklaaäätelö. Kaikki ovat vain laimennettua suklaata. Suklaa on paras suklaana.

Vierailija
48/60 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäti.

Puhdistuselimistä (maksa, munuaiset) tehdyt ruoat. 

Aivot.

Makkarat. 

Simpukat.

Pahuuden ruumiillistuma eli tuore korianteri. 

Aivot eivät taida olla kovin suosittu ruoka Suomessa ainakaan, mutta olisi mielenkiintoista maistaa.

AP

Eivät Suomessa, mutta esimerkiksi Itävallassa niitä voidaan yrittää ujuttaa turistiparkojen lautasille. :D

Interraililla alppimaissa 80-luvulla päätin kaverini kanssa mennä kerrankin ravintolaan nauttimaan lämpimästä ruoasta. Tarjoilija ylisti ruokalajia nimeltä "Kutteln". Sitä ei voinut edes katsoa kunnolla, saati sitten syödä. Maksoimme kiltisti, livahdimme ovesta ulos ja menimme ostamaan leipää, juustoa ja tomaatteja. Niistä ainakin tiesi, mitä ne olivat.

Vierailija
49/60 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ruoka on pskaa kun lukee näitä kommentteja. Syökö ihmiset nykyään mitään? Niiku normaalisti? Mua ellottaa tuore korianteri kun se maistuu mun suussa saippualta. Joo mulla on se geenimuunnos ilmeisesti, joka sen tekee kuulemma joillekin.

Niin joo ja keuhkot haima silmät ja aivot sekä hyönteiset on sellasia jotka ei oikein kuulosta hyvältä. En kyllä oo maistanut.

Vierailija
50/60 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suklaavanukas, suklaavaahto, suklaakiisseli, suklaaäätelö. Kaikki ovat vain laimennettua suklaata. Suklaa on paras suklaana.

Tästä olen kyllä täysin samaa mieltä, suklaa on todellakin parasta suklaana.

AP

Vierailija
51/60 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitruunaa kalaruokien kanssa, yäk. Annos pilalla kun tungettu ne sitruunat mukaan lautaselle. Ihan vain sitruunan haju vie ruokahalun kun ei sovellu suolaisten ruokien kanssa. Makeissa ruoissa tykkään sitruunasta, esim s-kaupan sitruuna S-keksit.

Vierailija
52/60 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki soijatuotteet. Kyllä sen erottaa "aidosta".

53/60 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just äsken söin lasagnea, enkä yhtään tykkää enää. Ihan liikaa jauhelihaa ja liian vähän lasagnelevyjä. Sama lihamakaroni-tai lihaperunasoselaatikoissakin. Vähempikin lihamössö riittäisi.

Olisi varmaan halvempikin ?

Ja en voi tehdä itse mieluista, kun ei ole mulla uunia.

Vierailija
54/60 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisiä en tajua. Meillä kasvaa kauraa ja ohraa, mutta silti valkosta, mautonta riisiä tarjotaan joka paikassa. Onhan riisi halpaa, paitsi sushina, jota en myöskään ymmärrä.

Vierailija
55/60 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smoothie.  Mieluummin pureskelen ja nautiskelen ruokani, kuin imaisen nopeasti jonkun sekasotkun. Sosekeitoistakaan en erityisemmin pidä, muistuttaa vauvanruokaa. Onneksi on vaihtoehtoja.

Vierailija
56/60 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina inhonnut jugurttia, viiliä ja rahkaa. Sokeroitua mädäntynyttä maitoa. Olen varmaan ainoa, joka ei näitä syö.

Vierailija
57/60 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampurilaiset. Mitensitä kauniisti syödään. Sämpylä ja lihaa. En ymmärrä.

Vierailija
58/60 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaruokapaikkojen hampurilaiset ja hampurilaisateriat - silkkaa kuraa! Hyi! Mäkkäri pahin, muut melkein yhtä kamalia.

Vierailija
59/60 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voileipäkakku. Joka juhlassa tarjolla ja aina siitä puhutaan ja tuputetaan suurenakin herkkuna, mitä en ole koskaan ymmärtänyt. Ei ole vaan minun juttuni.

Sushi on toinen.

Vierailija
60/60 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksa, veriruoat, sisäelimet, sushi, riistaruoat.

Riistaruoat on parasta mitä on. Maksakin on hyvää jos sen osaa paistaa juuri oikein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan