Minkä ruoan suosiota et ymmärrä?
Itse en tajua miksi pastat on niin suosittuja. Ne kirjaimellisesti on vain pastaa, joka kaikenlisäksi yleensä on tehty vehnäjauhoista, eli ei mitään ravintoarvoa. Sitten siihen lisätään lisukkeita jotta se olisi syömäkelpoista. Minulla pasta ei edes pidä nälkää, vaikka mitä olisi lisätty sekaan, vartin päästä on taas nälkä. Pasta myös lisää napostelun halua. Ja pastaruoilla tarkoitan juurikin niitä jotka on vain pastaan sekoitettuja aines-osia. Esimerkiksi juustopasta, pestopasta. En vain ymmärrä mikä niistä tekee niin hyviä ja hienoja ruokia.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Maksa,yök ☹☹
Ymmärristköhän kysymystä ihan oikein? En itse ainakaan ole kuullut, että maksa koskaan olisi ruokana mitään huippusuosiota nauttinut...
Avocado, sushi ja graavilohi on jo mainittu, joten tuon jonon jatkoksi katkaravut ja muut vedenmönkijät. Ne ovat kuin valtavan kokoisia, puntteja nostelleita mäkäräisiä. En ole koskaan katsonut Alienia vesi kielellä ja lautasliina valmiina rinnuksilla, enkä pysty katselemaan rapujakaan.
Tuorepuuro.
Näyttää kyllä hyvältä mutta ei maistu siltä.
Mäti.
Puhdistuselimistä (maksa, munuaiset) tehdyt ruoat.
Aivot.
Makkarat.
Simpukat.
Pahuuden ruumiillistuma eli tuore korianteri.
Avokadosta minulle tulee aina hämärä mielleyhtymä autotalliin. Sain nimittäin kerran autoa rassatessani maistiaiset tuoreesta moottoriöljystä ja vuosia myöhemmin huomasin, että avokado maistuu täsmälleen samalta. Koostumukseltaan avokado on kuin autotallin lattianrakoon jähmettynyttä, käytettyä moottoriöljyä.
Pizzan.
Ihan hyväähän se voi olla, mutta sen maailmanlaajuinen suosio vähän ihmetyttää, ja Suomessakin se tuntuu olevan iso osa joidenkin ruokavaliota.
Vierailija kirjoitti:
Avocado, sushi ja graavilohi on jo mainittu, joten tuon jonon jatkoksi katkaravut ja muut vedenmönkijät. Ne ovat kuin valtavan kokoisia, puntteja nostelleita mäkäräisiä. En ole koskaan katsonut Alienia vesi kielellä ja lautasliina valmiina rinnuksilla, enkä pysty katselemaan rapujakaan.
Hieno vertaus, naurahdin aidosti! Ei ne kyllä itsellenikään ole ikinä houkuttelevilta näyttänyt.
AP
Vierailija kirjoitti:
Mäti.
Aivot.
Makkarat.
Simpukat.
Aivot eivät taida olla kovin suosittu ruoka Suomessa ainakaan, mutta olisi mielenkiintoista maistaa.
AP
Tumma suklaa. Mainostetaan terveysherkkuna, mutta ei sitä voi syödä kuin palan kerrallaan jos sitäkään. Ehkä juuri siksi se on terveellistä?
Älkää nyt haukkuko avokadoa, sehän on lähinnä miedonmakuinen tai mauton.
Siitä saa paljon energiaa ja hyvää rasvaa (<- siksi suosittu aines etenkin kasvissyöjillä + guacamolena).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksa,yök ☹☹
Ymmärristköhän kysymystä ihan oikein? En itse ainakaan ole kuullut, että maksa koskaan olisi ruokana mitään huippusuosiota nauttinut...
Saarioisten maksalaatikko on myydyin KAIKISTA valmisruoista.
Vierailija kirjoitti:
Tumma suklaa. Mainostetaan terveysherkkuna, mutta ei sitä voi syödä kuin palan kerrallaan jos sitäkään. Ehkä juuri siksi se on terveellistä?
Juuri niin. Suklaanhimo katoaa jo yhdellä palasella. Ei tarvi vetää 300 g levyä kuten yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Tuorepuuro.
Näyttää kyllä hyvältä mutta ei maistu siltä.
Ja kasvispyörykät. Näyttävät hyviltä ja ideakin on hyvä ja tuoteselostus näyttää hyvältä, mutta koostumus on kuin hiekansekaista savea ja ainoa maku on "kitkerä".
Vierailija kirjoitti:
Tumma suklaa on kyllä ihanaa, ymmärrän hyvin sen suosion. Siinä olet kyllä oikeassa että sitä ei voi syödä kuin pari palaa kerralla.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäti.
Aivot.
Makkarat.
Simpukat.
Aivot eivät taida olla kovin suosittu ruoka Suomessa ainakaan, mutta olisi mielenkiintoista maistaa.
AP
Eivät Suomessa, mutta esimerkiksi Itävallassa niitä voidaan yrittää ujuttaa turistiparkojen lautasille. :D
Mämmi!!! Aivan s**tanan pahaa. En usko, että kukaan siitä oikeasti tykkää vaan vetävät tuokkoset vessasta alas ja sitten trollaillessaan väittävät syöneensä...
Pateet, koska niihin on jauhettu kaikki kalassa rai lihassa oleva roska silmistä lähtien.
Leikkeleet, makkarat ja kananugetit samasta syystä.
Vierailija kirjoitti:
Mäti.
Aivot.
Makkarat.
Simpukat.
Hahahahhahhhaa!!! Itsekin vihaan tuoretta korianteria niin syvästi, että tulen oikeasti vihaiseksi jos maistan sitä ruoassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksa,yök ☹☹
Saarioisten maksalaatikko on myydyin KAIKISTA valmisruoista.
Olkoon vaan myydyin eines. Tässä kysyttiin silti suosituista ruoista niitä joista ei itse pidä minään. Maksalaatikkoa en ole kenenkään nähnyt ravintolassa tilaavan. Ikinä.
Maksa, veriruoat, sisäelimet, on todella hyviä