Kummittelu/yliluonnolliset asiat yksityiskodissa?
Oletko kokenut kummitus/yliluonnollisia juttuja kotonasi?
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vuosina 1997-1999 asuin luhtitalo kaksiossa jossa oli alusta asti "väärä tunnelma".
Kaikki huipentui eräänä jouluna kun tulin vanhemmiltani kotiin ja näin sinertävät,suuret paljaat jalat verhojen takana.
Painelin auki olevaan baariin ja ja heti pyhien jälkeen aloin hakea uutta asuntoa.
Luhtitaloissa on ongelma, että ne heikkorakenteisia ja mm. radonia vuotaa lattian läpi.
Olen itse sellainen ihminen, joka voimakkaassa stressitilanteessa saattaa kuulla esim. nimeäni lausuttavan korvani juuressa, vaikkei ketään ole lähellä. Näin sattui pari kertaa nuorena tentteihin intensiivisesti päntättyäni, silloin vähän oudoksutti. Nyt tiedän, että se oli hermojärjestelmän luoma harha. Myös lähiomaiseni kuolema oli niin ankara järkytys, että kuulin muutamana päivänä postilaatikon kolahtavan itsekseen ja herätyskellon soivan. Ääniharhat ovat näissä tapauksissa melko yleisiä. Puhun siis vain omista kokemuksistani, en vähättele toisten kertomuksia. Maailmassa tapahtuu paljon sellaista, mitä ihmismieli ei kykene ymmärtämään.
Olen.
Ei siinä ole mitään ihmeelistä.
Vierailija kirjoitti:
Olen.
Ei siinä ole mitään ihmeelistä.
Kerro tarkemmin!
Vierailija kirjoitti:
Miks ette nauhoita tai videoi näitä kummitus tapahtumia. Siitä saa miljoona dollaria (1 000 000$). Se on paljon rahaa. Liki 6 000 000 miljoonaa markkaa.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/One_Million_Dollar_Paranormal_Challenge
No nauhoitapa niitä ääniä ja lähetä ne sinne johonkin tutkimuslaitokseen. Nehän onkin aukottomasti todistettavissa, ettei ne ole tahallaan itse aiheutettuja.
Kaikkihan voidaan väärentää. Ja kaikki voidaan myös väittää tai vähintään epäillä väärennetyiksi, vaikka ne olisivatkin aitoja.
Asiantuntijoiden pitäisi voida olla paikan päällä juuri sillä hetkellä.
Millään nauhalla tai videolla sitä milliä ei koskaan kukaan saa. Olen aika varma, että sitä on yritetty. Ja varmasti nimenomaan huijaamalla. Nykytekniikallahan voidaan saada aikaan mitä tahansa.
Niitä henkiä voi käskeä, eikä siihen mitään pappia tarvita. Yleensäkin uuteen asuntoon muutettaessa se asunto siivotaan ensin ja samalla häädetään entiset asukkaat pois. Viimeistään sitten, jos siellä majailee jokin häirikköhenki, niin sen voi käskeä häipymään sieltä.
Ostimme aikanaan unelmien rivitalo asunnon. Puoli vuotta meni hyvin. Sitten alkoi tapahtua kummia asioita... Tosin jo kaupan teko tilaisuudessa ihmettelimme kun olimme tyyliin 10. omistajat alle 30v vanhassa asunnossa.
Puolen vuoden jälkeen aloimme "tuntea" ettei kaikki ollut kohdillaan ja aloimme haaveilla omakotitalosta. Meni vuosi kaks ja avioliitto oli muuttunut omituiseksi. Sitten oltiinkin jo eron partaalla. Saimme joten kuten pidettyä liiton koossa hirveällä työllä ja päätimme myydä viimein asunnon... Viisi vuotta kärvisteltiin. Kaikki muuttui kun muutimme pois ja avioliitto alkoi kun uudelleen.
Selvisi myöhemmin että tyyliin kaikki pariskunnat ennen meitä olivat eronneet, meidän jälkeen asuntoon muuttaneet erosi myös parin vuoden jälkeen. En tiedä monennetko omistajat nyt asunnolla on mutta vaihtanee omistajaa usein...
Myöhemmin mies kertoi oudoista kokemuksistaan asunnossa. Oli nähnyt esim. meidän sängyssä usein vieraan naisen yöllä, minun tilallani. Muutakin tapahtui mutta kaikkea en enää muista. Tuntui että makuuhuone nimenomaan oli paikka jossa kaikki tapahtui. Myönsi myös myöhemmin että useampi nainenkin oli hänestä kiinnostunut esim töissä jne. Tapailikin jotain mutta oli tajunnut ettei voi viedä asioita pidemmälle. Muutakin oli tapahtunut. Asuuko asunnossa ehkä joku haureuden henki...
Kyllä. Joku vieraili luonani yliluonnollisesti.
Vuosina 1997-1999 asuin luhtitalo kaksiossa jossa oli alusta asti "väärä tunnelma".
Kaikki huipentui eräänä jouluna kun tulin vanhemmiltani kotiin ja näin sinertävät,suuret paljaat jalat verhojen takana.
Painelin auki olevaan baariin ja ja heti pyhien jälkeen aloin hakea uutta asuntoa.