Euroviisut 2022 OFFICIAL
Kommentit (12303)
Tää sun numero on ihan jees. Mut eihän tällä ole mitään jakoa voittaa. Bess/Cyan/rasmus kaikki kiinnin voitossa, livet ratkasee!
Vierailija kirjoitti:
Sori, en osaa laittaa hienosti videota tuohon, mutta linkin takaa löytyy Bulgarian valinta. Rokkia. Nämä on juuri niitä noloja kopioita edellisvuoden menestyjistä minun mielestä.
(Olisiko joku niin ystävällinen, että neuvoisi tuon videon linkittämisen)
Tasapaksua perusrockia, mutta paljon siistimpi kokonaisuus kuin tuo Albanian biisi, joka oli ihan sillisalaatti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua naurattaa, kun jengi on sitä mieltä, että suomenkielisillä biiseillä ei voi menestyä. Eipä sinne viimeaikoina ole niitä lähetetykään ja Blind Channelia lukuun ottamatta on oltu aina häntäpäässä englanninkielisillä biiseillä.
Viimeksi oli suomenkielinen biisi vuonna 2015. Pertti Kurikan Nimipäivät sijoittuivat koko kisan viimeiseksi. Olen silti todella ylpeä Suomen valinnasta tuona vuonna!
Eikös Pertti ja co saanut kuitenkin yleisöääniä jonka perusteella ei olisi ollut vika vai muistanko väärin?
Suomen tämän hetkisestä neljästä esiintyjästä BESS kyllä vielä omasta mielestä voiton. Ärsyttävä rallatus ja mahtipontinen biisi, jos livenä saa vielä voimaa ni oikein hyvä. Odotan siilinjärveläistä mielenkiinnolla, kuuntelin ennakkoon siltä pari kappaletta ja ihan yllättävän hyviä vetoja oli, vaikken kuulu ko musan ystäviin. Sitä kuudetta en muista enää edes nimeltä. Mut sellainen "wau, tämä viisuihin!" olo uupuu vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jezebelin pilaa tökerö sanoitus. Toki niitä on Euroviisuissa muutenkin, mutta jotenkin biisi, mikä on melodisesti kiva, menee nyt kyllä alaspäin sanoituksen takia.
Mikä sanoituksessa tökkii?
Keskiyö, on aika pistää naamasi päälle
Peli on asetettu, ta**ajahai koroissa
Olen vain ensimmäinen osuma listallasi
Korkeat potkut, saalistaja pyörillä
Heräsin kehoni mustelmilla
Kädet sidottuna, kuten Jeesus ristillä
Nimesi huulipunalla peilissäniJezebel
En tiedä miten jouduit vereeni
Johtuiko se varaallisista asioista, joita teet?
Halusit aina olla tähtiJezebel
Jos sinä olet metsästäjä, minä olen saalis
Nuolet huuliasi kävellessäsi pois
Viimeinen suudelmasi jättää arven
Sydämeen
JezebelYöllä muutut tiikeriksi
Tyttö, joka näyttää pojalta
Maailman äärimmäisin selviytyjä[Jezebel jne.]
Auringonnousu, ryömit peiton alle
Nukut syvästi auringon ku**emaan asti
Tänä iltana nappaat toisen rakastajanAika tönkkö suomennos
Tee ite parempi
Bessin kappale jää kyllä pinnalliseksi. Mielestäni hyvää kappaleessa on sen vauhdikkuus ja iskevä ja helppo rampampam, mutta muuten olen jo oikeastaan unohtanut sen. Diivailut puolestaan on niin nähty juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jezebelin pilaa tökerö sanoitus. Toki niitä on Euroviisuissa muutenkin, mutta jotenkin biisi, mikä on melodisesti kiva, menee nyt kyllä alaspäin sanoituksen takia.
Mikä sanoituksessa tökkii?
Keskiyö, on aika pistää naamasi päälle
Peli on asetettu, ta**ajahai koroissa
Olen vain ensimmäinen osuma listallasi
Korkeat potkut, saalistaja pyörillä
Heräsin kehoni mustelmilla
Kädet sidottuna, kuten Jeesus ristillä
Nimesi huulipunalla peilissäniJezebel
En tiedä miten jouduit vereeni
Johtuiko se varaallisista asioista, joita teet?
Halusit aina olla tähtiJezebel
Jos sinä olet metsästäjä, minä olen saalis
Nuolet huuliasi kävellessäsi pois
Viimeinen suudelmasi jättää arven
Sydämeen
JezebelYöllä muutut tiikeriksi
Tyttö, joka näyttää pojalta
Maailman äärimmäisin selviytyjä[Jezebel jne.]
Auringonnousu, ryömit peiton alle
Nukut syvästi auringon ku**emaan asti
Tänä iltana nappaat toisen rakastajanAika tönkkö suomennos
Eipä se lähdetekstikään mitään Shakespearea ole.
Vierailija kirjoitti:
Joko on reaktiovideoita tullut?
Muutamia, ainakin Cyan Kicksistä reagoitu, että lyriikat köpsät ja chorus on lattea ja vähän semmosta "joo, no, ihan mielenkiintoista".
Vierailija kirjoitti:
On tietysti, hae Youtubesta.
Vierailija kirjoitti:
On tullut. Itse katsoin Jezebelistä ja Ram pam pamista. Moni sanoi että Jezebelin melodia on tarttuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tullut. Itse katsoin Jezebelistä ja Ram pam pamista. Moni sanoi että Jezebelin melodia on tarttuva.
The Rasmuksen ongelma on aina itselleni ollut se, että melodiat on aina ihan huippuja, mutta en voi sietää Laurin lauluääntä, se tavallaan pilaa kaikki biisit aina. Sama ongelma näyttä Jezebellissäkin jatkuvan :D
Suomelle ei ole menestyminen euroviisuissa tärkeintä vaan suomalainen musiikin vienti maailmalle. Ja onko dua Lipa edustamassa Britanniaa euroviisuissa? Ja ompas ärsyttävää nykyään kaikki valittee rock aiheeksi näihin, ku viime vuonna tuli menestystä sillä. Palladi aika on ohi, mut joku toinen.
Minä taas tykkään Laurin persoonallisesta äänestä :D Se kuulostaa kuitenkin luonnolliselta eikä väkisin väännetyltä. Itse vihaan sellaista turhaa äänellä kikkailua mitä jotkut harrastavat.
Vierailija kirjoitti:
Suomelle ei ole menestyminen euroviisuissa tärkeintä vaan suomalainen musiikin vienti maailmalle. Ja onko dua Lipa edustamassa Britanniaa euroviisuissa? Ja ompas ärsyttävää nykyään kaikki valittee rock aiheeksi näihin, ku viime vuonna tuli menestystä sillä. Palladi aika on ohi, mut joku toinen.
Onhan Iso-Britannia aikaisemminkin lähettänyt nimekkäitä osallistujia, mutta se ei auta, jos kappale ei ole riittävän hyvä.
Euroviisuissa pelkkä kuuluisa nimi ei takaa menestystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
The Rasmuksen ongelma on aina itselleni ollut se, että melodiat on aina ihan huippuja, mutta en voi sietää Laurin lauluääntä, se tavallaan pilaa kaikki biisit aina. Sama ongelma näyttä Jezebellissäkin jatkuvan :D
Nämä on tietenkin aina mielipidekysymyksiä. Koska Rasmus on ollut Suomen menestyneimpiä bändejä (ellei jopa menestynein?) niin voisi olettaa, että kovin iso ongelma ei hänen äänensä ole kuulijoille ollut. Joten en ainakaan sen suhteen olisi huolissani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan Iso-Britannia aikaisemminkin lähettänyt nimekkäitä osallistujia, mutta se ei auta, jos kappale ei ole riittävän hyvä.
Euroviisuissa pelkkä kuuluisa nimi ei takaa menestystä.
Britannialla on lisäksi ongelmana suora finaalipaikka. Se yksi kuuntelukerta semissä lisää auttaa kummasti mieleenjäämisessä. Lisäksi britit pistävät osallistumisen yleensä ihan leikiksi, lähettävät vasemmalla kädellä jotain turhaketta.
Sun numero on sen tyylinen biisi, että sen aikana käydään jääkaapilla. Hajuton ja mauton.
Määkin tykkäsin Kuunkuiskaajista. Voi kun olisi vielä tuollloin ollut pelkät puhelinäänet!