Euroviisut 2022 OFFICIAL
Kommentit (12303)
Paksureisiseen Albanian Ronelaan vois yhtyä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään on Suomen ja The Rasmuksen kannalta tärkeä päivä, sillä raadit antaa pisteensä jo illan läpimenosta, jotta ne on huomenna valmiiksi laskettu.
Tuleekohan noista illan läpimenoista materiaalia someen
Noista tapahtumista on usein Yuotubessa sellaisia seurantavideoita, joissa itse esitykset ei näy, mutta niitä kommentoidaan livenä.Kattilankansia rämisytetään vastakkain ja muutenkin on hemmetinmoinen rasittava meteli!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin todella ankea tuo tämän vuoden lavaviritelmä 🤔
On. Se musta aurinko varjostaa kaikkia esityksiä todella rumasti.
Suomen esitykseen oli kuulemma suunniteltu, että Lauri kävelee sen auringon läpi, mutta joutuukin nyt kiertämään kauempaa.
Se olisi näyttävä sisääntulo raamit kaulassa 🤭! Onhan siellä aukko keskellä kun Armenian laulajatarkin veti kappaleensa lopun aukon keskellä. Ääretön musta aukko. Ylösellä tuskin niin iso kalu, vaikka vois halu olla? Onkohan Emppu saanu käyrää pikkumunaa?
Miten sä oot tähän aikaan jo humalassa?
Irlanti, Hollanti, Italia, Australia, Georgia, Islanti.
Sanoisin että Italia tai Australia parhaat. Mun mielipide siis.
Toinen semifinaali on kovatasoisempi ja moni veikkaa ettei Suomi pääsee jatkoon kun suomen lavashow on huono Lauri piileksii turhaa pallojen takana. Lisäks noi pallot on turhia. Suomi parhaillaan kun Lauri ei ole paitaa. Itse en usko Suomen menevän jatkoi ja vielä ekana ei jää mieleen. Ruotsi menee helposti jatkoon.
Huomenna toinen semifinaali. Näillä näkymin oma ääneni menee San Marinon Achille Laurolle.
Luulin tähän asti että armenian kappaleessa laulettiin snäppäämisestä
Vierailija kirjoitti:
Mistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä?
Käyttää snapchattia, jota kutsutaan suomessa snäppäämiseksi
Se on hieman ärsyttävää että esimerkiksi Rasmuksen showta on jouduttu muuttamaan niin paljon että me suomalaisetkaan emme tiedä mitä sieltä tulee.
Ihquu jos viisut on menossa vähitellen takaisin siihen mitä oli ennen. Ei turhia tehosteita, biisi ja esiintyjät pääosassa. Vahva veikkaus että tänä vuonna maailmaa syleilevä kappale voittaa. Islanti vahvoilla. Ja tietysti Ruotsi, tuo Euroviisujen Hannu Hanhi. Itse tykkään myös Portugalista.
Sijotuksia on turha lähteä etukäteen arvailemaan sillä tulokset voi euroviisuissa olla erittäin yllättäviä ja odottamattomia. Sveitsikin pääsi finaaliin vaikka onkin vuoden huonoin biisi jolla ei ole mitään syytä menestyä euroviisuissa.
Vierailija kirjoitti:
Itäblokin maat ei osaa lähettää muuta kun ilman housuja naisia kisoihin.
Häh, olihan siellä Slovenian bändillä ihan tyylikkäät puvut päällä. Yksi soittajista nainen ja housut oli jalassa kyllä hänellä. Huomenna torstaina pitäisi myös Serbian solistilla olla housut jalassa, tai ainakin harjoituksissa on ollut. Ja muuten sillä viimevuotisella Venäjän edustajalla oli haalari, kai senkin voi housuiksi laskea? Joten äläpä yeistä.
Albania oli kyllä mauton, sen myönnän. Ansaitsi karsiutua.
Vierailija kirjoitti:
Sijotuksia on turha lähteä etukäteen arvailemaan sillä tulokset voi euroviisuissa olla erittäin yllättäviä ja odottamattomia. Sveitsikin pääsi finaaliin vaikka onkin vuoden huonoin biisi jolla ei ole mitään syytä menestyä euroviisuissa.
Mä sanoin jo töissä, että veikkaan
The Rasmuksen sijoittuvan finaalin 13 sijalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin todella ankea tuo tämän vuoden lavaviritelmä 🤔
On. Se musta aurinko varjostaa kaikkia esityksiä todella rumasti.
Suomen esitykseen oli kuulemma suunniteltu, että Lauri kävelee sen auringon läpi, mutta joutuukin nyt kiertämään kauempaa.
Se olisi näyttävä sisääntulo raamit kaulassa 🤭! Onhan siellä aukko keskellä kun Armenian laulajatarkin veti kappaleensa lopun aukon keskellä. Ääretön musta aukko. Ylösellä tuskin niin iso kalu, vaikka vois halu olla? Onkohan Emppu saanu käyrää pikkumunaa?
Miten sä oot tähän aikaan jo humalassa?
Heijaa humalassa hinkuu minä poika tahdon heilua hulluna humalassa. Mä juon varsinki jos se on kliffaa varsinkin jos joku muu piffaa jos et juo oot helle. Heijaa ja humalassa hinkuu minä poika tahdon heilua hulluna humalassa. Spekti juomalaulu.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna toinen semifinaali. Näillä näkymin oma ääneni menee San Marinon Achille Laurolle.
Mäkin laitan ääniä San Marinolle, vaikka totta kai tiedän ettei tule pääsemään jatkoon. Mielipiteeni Achille Laurosta on muuttunut täysin, inhosin sitä Domenica-kappaletta Sanremossa, mutta nyt toimii. Vihdoin tuntuu että ymmärrän Achillen jutun. :D Stripperissä on hyvät sanat, hienoa sukupuolirooleilla leikittelyä ja hyvä meininki. Ja lavashow on ilmeisesti upea, on pyroja, ratsastettava härkäkone ja eroottinen asu!
Vierailija kirjoitti:
Se on hieman ärsyttävää että esimerkiksi Rasmuksen showta on jouduttu muuttamaan niin paljon että me suomalaisetkaan emme tiedä mitä sieltä tulee.
Biisi sentään on pysynyt samana, ei tehty kuten Maltassa.
Kuuntelin kaikki,Rasmus erottuu edukseen kaiken teennäisen kuran keskellä,Ruotsi ihan hirveä ja kaikki muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itäblokin maat ei osaa lähettää muuta kun ilman housuja naisia kisoihin.
Häh, olihan siellä Slovenian bändillä ihan tyylikkäät puvut päällä. Yksi soittajista nainen ja housut oli jalassa kyllä hänellä. Huomenna torstaina pitäisi myös Serbian solistilla olla housut jalassa, tai ainakin harjoituksissa on ollut. Ja muuten sillä viimevuotisella Venäjän edustajalla oli haalari, kai senkin voi housuiksi laskea? Joten äläpä yeistä.
Albania oli kyllä mauton, sen myönnän. Ansaitsi karsiutua.
Slovenian valjua iskelmädiskoa esittävä pumppu oli heikko. Musiikista puuttui funk, groove ja James Brownin hikinen syke, laulu taas oli jotain vanhahtavaa sloveeni-iskelmää. Paikallinen Seppo Hovi oli valmentanut tenavatähtensä huonosti.
Lauri ilmeisesti pitelee keltaista palloa esityksen alussa ja päästää sen sitten ylös.