Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2022 OFFICIAL

Vierailija
26.05.2021 |

Ken voittaa viisut Italiassa?

Kommentit (12303)

Vierailija
8221/12303 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin onnellinen, ettei Albania päässyt finaaliin. Itkeköön albanialaiset vaikka kuinka.

Puvustus ja koreografia oli kopioitu suoraan 00-luvulta. Noista ajoista viisut ovat menneet erityisesti muutamina viime vuosina eteenpäin aika lujaa.

Vierailija
8222/12303 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Youtuben katselumäärät eivät ole yksi yhteen suosion kanssa. Minä esim. katson kohta sen Albanian ihan vaan kauhistellakseni kerran. Sitten se saa jäädä unholaan.

Tykkäsin Islannista, mutta esityksenä se ei ole kiinnostava, joten sitä en katso.

Ei tietenkään ole, mutta kyllä niistä silti voi suosiotakin päätellä.

Osa YT-katsojista on haukkumassa artistia/artisteja eli niihin määriin ei kannata tuijottaa suosion mittarina.

Suomalaiset ovat aina myös haukkumassa omiaan. Näin on ollut alusta lähtien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8223/12303 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Norja: Olen todella väsynyt tähän vitsiin, vielä kun laulustakin iso osa tulee nauhalta. Mutta pärjännee finaalin yleisöäänissä todella hyvin. 

Eihän Euroviisuissa saa käyttää nauhoja? Vai onko sääntö muuttunut lähimenneisyydessä? 

No oli miten oli, mun mielestä Norja oli paras. Tanssittava, soi päässä, hauska, erilainen. Just sitä mitä haen Viisuista :D. Toivon finaaliin sijoitusta TOP 5:een ja tulen itse varmasti äänestämään sitä.

Taustanauhojen käyttö on nykyisin sallittua. Pääsolistin pitää edelleen laulaa livenä.

Ooooh, kiitos, tätä en tiennytkään :). Ei kyllä mitenkään positiivinen muutos.

Ei sinänsä hyvä muutos, mutta toisaalta se mahdollisti viime vuonna Islannin osallistumisen finaaliin. Koronan vuoksi he siis kilpailivat sillä etukäteen nauhoitetulla videolla. Sehän ei olisi ollut sallittua, jos vaatimuksena olisi livelaulu.

Eihän tuossa ole kyse lainkaan samasta asiasta. Jos koronan vuoksi esiintyjä ei pääse lavalle, hänen esityksensä on joo nauhoite, mutta livenä taltioitu sellainen. Eli ei se laulu siinä nauhalla tule nauhalta.

Videoitako ei äänikäsitellä lainkaan? Kun minä katson televisiosta lähetystä, niin aivan varmasti se on erikuuloista siellä paikanpäällä.

Joka tapauksessa, ennen korona-aikaa ei ollut muuta mahdollisuutta kuin tulla lavalle laulamaan. Nykyään vaihtoehtoja on.

Vierailija
8224/12303 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sveitsin Marius oli kyllä illan heikoin esitys, kuin herkäksi heittäytynyt amiksen kovanaama. Ei ollut karismaa eikä biisissä todellista syvyyttä, ainoastaan syvältä tempaistu.

Vierailija
8225/12303 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa suuri pettymys eilen kun vauva palsta suljettiin kesken viisujen eikä pystynyt enää jatkamaan liveseuranta keskustelua :( Eikö tuon aikarajan jo voisi ottaa pois? On paljon ihmisiä jotka tarvitsisivat juttuseuraa myös yöllä ja varsinkin tuollaisina päivinä kun on joku tiedossa oleva tapahtuma niinkuin vaikka euroviisut, mitä ihmiset on odottanut vuoden ja haluaa päästä fiilistelemään yhdessä, niin kuvittelisi että voisi ihan hyvin tehdä vaikka sen yhden yön ajan poikkeuksen ja pitää palstaa tunnin pidempään auki. 

Vierailija
8226/12303 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sveitsin Marius oli kyllä illan heikoin esitys, kuin herkäksi heittäytynyt amiksen kovanaama. Ei ollut karismaa eikä biisissä todellista syvyyttä, ainoastaan syvältä tempaistu.

Kuvaus oli liian läheltä ja Marius liikehti kuin olisi muurahaisia niskassa.

Vierailija
8227/12303 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei sitä helkkarin aurinkoa ole otettu kokonaan pois?

Mustaa aurinkoa pidetään Aatun kannattajien yhtenä symbolina. Eivätkö italialaiset tajunneet, että he syöttävät vastustajan lapaan ja heitäkin varmaan haukutaan suljetun maan asukkaille vascisteina?

Musta aurinko oli merkityksellinen symboli natseille ja on yhä uusnatsien käytössä. Juice käytti tätä myös sodan vastaisessa kappaleessa "Musta aurinko nousee", jossa kuvasi sotaa neuvostosotilaan silmin.

Vierailija
8228/12303 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mulla loppui kyllä tämän ketjun seuraaminen tähän. Jos ette tykkää Euroviisuista niin piruako niitä tarvitsee seurata? Jos kaikki kappaleet on surkeita (paitsi The Rasmus ja Lordi) niin miksi seuraatte? Jos viisut on pelkät h@mokisat niin miksi, oi miksi, katsotte ja kommentoitte?

Onneksi on Reddit.

Kävitkö yliksen langassa, jonka joku linkkasi eilen? Sen asiallisuus oli prosentin luokkaa tästä keskustelusta.

Aivan, Ylishän se tässäkin keskustelussa haisee

Vierailija
8229/12303 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liettua, Norja, Ukraina ja Moldova ovat suosikkini jatkoon menijöistä. Muut ovat tylsiä.

On tuo Norjakin sellainen, että ilme innostaa, mutta musiikista ei jää mitään muistiin. Menevä esitys heillä kummiskin.

Olisin halunnut Albanian finaaliin, kun se oli hauska esitys. Vähän tuli mieleen orgiat siitä esityksestä 😂

Latvia oli tosi värikäs esitys ja musiikkikin oli innostavaa, mutta sanat oli mitä oli. Silti tämäkin olisi ollut kiva finaalissa.

Bulgaria oli myös yksi suosikeistani ekassa semissä. Oltaisiin vanhan ajan rock meininkiäkin saatu finaaliin, mutta ei sitten.

Vierailija
8230/12303 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa suuri pettymys eilen kun vauva palsta suljettiin kesken viisujen eikä pystynyt enää jatkamaan liveseuranta keskustelua :( Eikö tuon aikarajan jo voisi ottaa pois? On paljon ihmisiä jotka tarvitsisivat juttuseuraa myös yöllä ja varsinkin tuollaisina päivinä kun on joku tiedossa oleva tapahtuma niinkuin vaikka euroviisut, mitä ihmiset on odottanut vuoden ja haluaa päästä fiilistelemään yhdessä, niin kuvittelisi että voisi ihan hyvin tehdä vaikka sen yhden yön ajan poikkeuksen ja pitää palstaa tunnin pidempään auki. 

Mä en edes eilen viitsinyt osallistua tähän keskusteluun aikarajan takia. Tulin ajatuksiin, että voinhan mä seuraavana päivänä kirjoitella mitä ajatuksia eka semi mieleeni tuo.

Vierailija
8231/12303 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei sitä helkkarin aurinkoa ole otettu kokonaan pois?

Mustaa aurinkoa pidetään Aatun kannattajien yhtenä symbolina. Eivätkö italialaiset tajunneet, että he syöttävät vastustajan lapaan ja heitäkin varmaan haukutaan suljetun maan asukkaille vascisteina?

Italia nyt on puudolfin silmissä joka tapauksessa äf aa sistivaltio, koska Italia oli kyseisen poliittisen suuntauksen synnyinmaa M ussolinin toimesta, sanoo myös valtavirran länsimainen poliittinen historia. Ei varmaan paljon hetkauta italiaanoja, jos venäällä heistä ajatellaan niin, koska tapahtunuttaon paha kieltää. Toki Saksan puolella än aa tee sit saattoivat diggailla mustaa aurinkoa vielä enemmän.

Vierailija
8232/12303 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat lempparini olivat Norja ja Moldova. Onneksi molemmat pääsivät jatkoon. Haiskoja ja erilaisia. 

Vierailija
8233/12303 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on Suomen ja The Rasmuksen kannalta tärkeä päivä, sillä raadit antaa pisteensä jo illan läpimenosta, jotta ne on huomenna valmiiksi laskettu.

Vierailija
8234/12303 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään on Suomen ja The Rasmuksen kannalta tärkeä päivä, sillä raadit antaa pisteensä jo illan läpimenosta, jotta ne on huomenna valmiiksi laskettu.

Tuleekohan noista illan läpimenoista materiaalia someen

Vierailija
8235/12303 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en edes eilen viitsinyt osallistua tähän keskusteluun aikarajan takia. Tulin ajatuksiin, että voinhan mä seuraavana päivänä kirjoitella mitä ajatuksia eka semi mieleeni tuo.

Mulla ei jotenkin tullut tuo aikaraja ollenkaan mieleen. Oletin kai jotenkin automaattisesti että modet/ylläpitäjät pitäisivät keskustelua auki edes viisujen ajan. 

Vierailija
8236/12303 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, nämä on kokonaan suljettuja tilaisuuksia. Jotain tietoa yleensä tihkuu kuitenkin siitä, että miten kenelläkin meni noin yleensä.

Vierailija
8237/12303 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei jotenkin tullut tuo aikaraja ollenkaan mieleen. Oletin kai jotenkin automaattisesti että modet/ylläpitäjät pitäisivät keskustelua auki edes viisujen ajan. 

Mä tein viime vuoden euroviisu -ketjun, joten itselleni silloin tuli hyvin selväksi tuo aikaraja. Saattaa vieläkin hiukan harmittaa se, kun ketjuni ei tavoittanut sitä pääideaansa. Tänä vuonna ajattelin vain kirjoittaa jälkituntemukseni euroviisuista.

Vierailija
8238/12303 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

First Dress Rehearsal Live Streamissa youtubessa puhuttiin, että The Rasmuksen esitys olisi "messy" eli ilmeisesti aika sekava... Laurin vokaalit kuulemma olivat ihan hyvät.

Vierailija
8239/12303 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

First Dress Rehearsal Live Streamissa youtubessa puhuttiin, että The Rasmuksen esitys olisi "messy" eli ilmeisesti aika sekava... Laurin vokaalit kuulemma olivat ihan hyvät.

Kyse on varmaan niistä ilmapalloista, joista Mikkokin mainitsi.

Vierailija
8240/12303 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noista tapahtumista on usein Yuotubessa sellaisia seurantavideoita, joissa itse esitykset ei näy, mutta niitä kommentoidaan livenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme